نمایندگی چیلر ال جی

تعمیر چیلر ال جی

تکنو تهویه نمایندگی چیلر ال جی

هر آنچه که شما برای تعمیر چیلر ال جی خود ، به دنبال آن هستید ، ما به عنوان نمایندگی چیلر ال جی به شما ارائه می دهیم. ما آماده هستیم تا تعمیر چیلر ال جی با فناوری پیشرفته را برای شما انجام دهیم.

تیم ما با تخصص خود به نیازهای شما جهت تعمیر ، نگهداری و سرویس چیلر شما پاسخ می دهد. ما به عنوان نماینده چیلر ال جی همواره مانند یک شریک و همراه کنار شما هستیم.

نمایندگی چیلر ال جی (LG)

نمایندگی چیلر ال‌جی راه‌حل‌های بهینه‌سازی شده را برای هر شهر و اقلیم با طیف گسترده‌ای از سیستم‌های پیشرفته ارائه می‌کند. عملکرد استثنایی نمایندگی ال جی در ارائه سیستمهای سرمایش ، گرمایش و تهویه مطبوع ، همواره مثال زدنی می باشد. تکنو تهویه به عنوان نمایندگی چیلر ال جی دارای تیم متخصص و با دانش می باشد.

تعمیر چیلر ال جی
تکنو تهویه نمایندگی چیلر ال جی

تعمیر چیلر ال جی(LG)

چیلر ال جی برای ارائه تهویه مطبوع و کارآمد برای ساختمان ها و تاسیسات بزرگ طراحی شده است. به همین جهت تعمیر چیلر ال جی نیاز به دانش و تخصص بالایی دارد.

تکنو تهویه قادر است که نیازهای شما با ارئه بهترین خدمات برآورده نماید. ما نماینده تعمیر چیلر ال جی در تهران و شهر های اطراف هستیم. به خاطر داشته باشید که ال جی در محصولات خود از فن آوریهای پیشرفته استفاده می نماید. بنابراین تعمیر چیلر ال جی کار چندان ساده ای نیست. اگر تمایل دارید که یک تیم متخصص و با دانش ارائه خدمات به شما را به عهده بگیرند ، با ما تماس بگیرید.

ویژگی های چیلر ال جی (LG) 

شرکت ال جی همواره از به روزترین تکنولوژی ها در محصولات خود استفاده می نماید. به همین دلیل این شرکت جهت طراحی و ساخت چیلر ، از تجهیزبات ویژه ای استفاده می نماید. همچنین ویژگی های چیلر ال جی نیز بسیار منحصر به فرد می باشد. ما در اینجا برای افزایش دانش شما به برخی از ویژگی های انحصاری چیلر ال جی اشاره می کنیم.

تعمیر چیلر ال جی
تکنو تهویه نمایندگی چیلر ال جی

در چیلر آب خنک ال جی با اعمال سیستم توزیع مبرد از نوع ثقلی، عملکرد قابل اعتمادی فراهم می شود. با بهینه سازی چیدمان پخش کننده و لوله اواپراتور، راندمان تبخیر بسیار بهبود می یابد.

سیستم بازیابی روغن (LG)

تعمیر چیلر ال جی
تکنو تهویه نمایندگی چیلر ال جی

در چیلر ال جی ، روغن تامین شده در طول چرخش کمپرسور با سرعت بالا از طریق یک سیستم جداسازی سه مرحله ای بازیابی می شود. هنگامی که مبرد جابجا می شود، از ورود ناخالصی ها جلوگیری می کند و راندمان خنک کننده را بهبود می بخشد. با تامین و بازیابی مداوم روغن می توان از کمبود آن جلوگیری کرد.

کاهش صدا و لرزش در چیلر ال جی(LG)

تعمیر چیلر ال جی
تکنو تهویه نمایندگی چیلر ال جی

با کاهش مساحت نصب و وزن می توان فضای با ارزشی را در ساختمان ذخیره کرد. شرکت ال جی در طراحی چیلرهای خود به این نکته بسیار توجه کرده است. اما نصب چیلر ال جی نیز بسیار مهم است. در صورت نصب غلط شما فضای زیادی را هدر خواهید داد. پس همواره از یک تیم متخصص جهت نصب چیلر ال جی بهره ببرید.

کاهش صدا و لرزش در چیلر ال جی(LG)

در چیلر ال جی تلاطم مبرد در ورودی را به حداقل رسیده و با جلوگیری از خروج نا متوازن ، صدا و لرزش بسیار کاهش می یابد. اما استفاده از این سیستم پیشرفته ، منوط به نصب لرزه گیر های استاندارد می باشد. این لرزه گیرها باید هنگام نصب چیلر ، انتخاب و نصب گردد.

برد چیلر ال جی(LG)

تعمیر چیلر ال جی
تکنو تهویه نمایندگی چیلر ال جی

برد چیلر ال جی بسیار هوشمند و پیشرفته طراحی شده است. برد چیلر به گونه ای طراحی شده که برای تشخیص سریع مشکل ، خطا را ذخیره و تجزیه و تحلیل می کند. همچنین در صورت خرابی چیلر ال جی ، سیستم هوشمند عیب یابی ، می تواند سریعترین راه حل را ارائه دهد.

کمپرسور اینورتر ال جی(LG)

تعمیر چیلر ال جی
تکنو تهویه نمایندگی چیلر ال جی

کمپرسور اینورتر، طیف وسیعی از عملکرد را از فرکانس 15 هرتز تا 120 هرتز را امکان پذیر می کند. این باعث می شود که استهلاک کمپرسور بسیار کاهش یابد. زیرا کمپرسور تنها در شرایط اوج بار در فرکانس 120 هرتز فعال می شود. همچنین این سیستم به صرفه جویی در مصرف انرژی نیز بسیار کمک می کند.

برگشت روغن(LG)

تعمیر چیلر ال جی
تکنو تهویه نمایندگی چیلر ال جی

فناوری جدید ال جی با برگرداندن مستقیم روغن به کمپرسور، کارایی کمپرسور را افزایش می دهد. برگشت صحیح روغن در عملکرد نرم کمپرسور بسیار تاثیر دارد. بنابراین همواره می بایست روغن کافی در کارتر کمپرسور موجود باشد. یک تکنسین خوب باید از وجود روغن و عملکرد نرم کمپرسور اطمینان حاصل کند.

بهبود عملکرد گرمایش(LG)

تعمیر چیلر ال جی
تکنو تهویه نمایندگی چیلر ال جی

فناوری تزریق بخار با کنترل نرخ جریان مبرد بهینه، حتی اگر دمای بیرون پایین باشد، عملیات گرمایش کارآمد را ممکن می‌سازد. این ویژگی در دماهای پایین بسیار کارآمد می باشد. اگر در تمامی فصول از چیلر استفاده می کنید ، بدون شک چیلر ال جی بهترین انتخاب شما می باشد.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت رسمی ال جی مراجعه نمایید.

5/5 - (14 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا