نمایندگی چیلر تویو TOYO

نمایندگی چیلر تویو TOYO
نمایندگی چیلر تویو TOYO

تکنو تهویه نمایندگی چیلر تویو

شما همواره می توانید که ما را به عنوان نمایندگی چیلر تویو و یک همراه کاردان و دلسوز در کنار خود بیابید. اگر به خرید یا راه اندازی یک چیلر می اندیشید ، حتما با ما مشورت کنید.

نمایندگی چیلر تویو ( Toyo)

تعمیر چیلر تویو ، همواره از دغدغه های مالکان چیلر تویو می باشد. اما نگران نباشید. نمایندگی چیلر تویو با دانش به روز در زمینه محصولات این کمپانی ، در خدمت شما عزیزان است. تکنو تهویه تنها نمایندگی چیلر تویو ، می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

برای ما در شرکت تکنو تهویه ، همیشه الویت اصلی رضایت شما از خدمات ما بوده است. ما با داشتن سالها تجربه و دانش به روز ، قادریم تا بهترین خدمات را در زمینه تعمیر چیلر تویو ، به شما ارائه کنیم. شاید این ادعای بزرگی باشد. اما ما در عمل ثابت کرده ایم که می دانیم شما به چه نوع خدماتی نیاز دارید.

لذا در نمایندگی چیلر تویو این خدمات را در بهترین شکل ، به شما ارائه می کنیم. هدف تکنو تهویه که نمایندگی چیلر تویو را در اختیار دارد ، این است که خدمات مناسب و مقرون به صرفه جهت رضایتمندی مشتریان ارائه نماید. ارائه خدمات به مدلهای مختلف چیلر تویو ، اعم از مینی چیلر ، چیلرهای اینورتر و چیلرهای ماژولار ، در سراسر ایران ، باعث شده که تکنو تهویه سطح بالایی از رضایت مندی مشتریان را کسب نماید.

تکنو تهویه که نمایندگی چیلر تویو می باشد ، هنگام سرویس ، نگهداری و تعمیر چیلر تویو نیز در کنار شما خواهد بود. توصیه دوستانه ما به شما این است که ، همواره روی تیم مجرب و متخصص تکنو تهویه حساب کنید. تکنو تهویه  در هر زمینه ای که نیاز دارید ، مشاوره رایگان به شما عزیزان ارائه می نماید.جهت تماس با تکنو تهویه و دریافت خدمات تخصصی با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

یکی دیگر از خدمات تکنو تهویه عبارت است از سرویس و تعمیر انواع چیلرهای خانگی و صنعتی. جهت آشنایی بیشتر با این خدمات مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می گردد:

 

مرکز تماس چیلر تویو

در تکنو تهویه خدمات تخصصی چیلر تویو Toyo به صورت حرفه ایی و کارگروه هایی از سه بخش :

  • برق و الکترونیک
  • سنسور و ابزار دقیق
  • برودت و تاسیسات 

ارائه خدمات می نمایند. با توجه به تکنولوژی مورد استفاده در محصولات تویو Toyo، تعمیرات و سرویس این دستگاهها نیاز به دانش و تخصص بسیار زیادی دارند. یکی از مشکلاتی که همواره مشتریان را درگیر می نماید، اعتماد به افراد غیر متخصص این برند می باشد. بسیاری از آسیب های جدی و اساسی به دلیل همین امر می باشد. حتی کارشناسان و تکنسین هایی که سابقه تعمیر سایر برندها را دارند نیز باعث خرابی بیشتر شده اند. فقط کارشناسان دوره دیده تویو Toyo  می توانند از عهده کار برآیند. 

کارشناسان تکنو تهویه در واحد چیلر تویو Toyo دوره های تخصصی این برند را طی کرده اند. 

مرکز تماس تویو Toyo آماده ارائه خدمات کاملا تخصصی با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 به مشتریان عزیز هستند.

 

تعمیر چیلر تویو ( Toyo)

یک تیم حرفه ای می تواند که تعمیر چیلر تویو را برای شما بسیار آسان نماید. اگر می خواهید که کمترین هزینه و کوتاهترین زمان را در تعمیر چیلر تویو تجربه کنید ، پیشنهاد می کنیم که روی دانش و تخصص ما حساب نمایید.

به همین دلیل برای تعمیر چیلر تویو نیاز به متخصص با تجربه و آگاه می باشد. تکنو تهویه همواره دانش به روز و تخصص کافی در زمینه تعمیر چیلر تویو را در اختیار تکنسین های خود قرار داده است. ما تنها نمایندگی چیلر تویو هستیم که قطعات خراب را حتی المقدور تعمیر می کنیم.

تعویض بی مورد قطعات هرگز در دستور کار تکنسین های ما نبوده است. حتی در صورت نیاز به تعویض قطعات نیز ، به شما اطمینان می دهیم که از قطعات اصلی و درجه یک استفاده خواهیم کرد. نیروی متخصص در زمینه تعمیر چیلر تویو ، در شرکت های بسیار کمی وجود دارد.

تکنو تهویه به عنوان نمایندگی چیلر تویو ، یکی از معدود شرکت هایی است که چنین نیروهایی در اختیار دارد. علاوه بر تخصص ، نیروهای تکنو تهویه ، بسیار اخلاق مدار و صبور نیز می باشند. زیرا ما می دانیم که رضایت شما ، تنها با تخصص ، صبوری و حسن خلق متخصصین ما فراهم می شود.

ما تلاش می کنیم که خدمات مناسب ، مطلوب و رضایت بخشی را برای تعمیر چیلر تویو به شما ارائه نماییم. متاسفانه برخورد بد و یا دادن اطلاعات غلط در برخی از شرکت ها مشاهده میشود اما برای تکنو تهویه تنها تخصص ، صداقت و ارائه خدمت مطلوب اهمیت دارد. زیرا منافع ما در گروی رضایت شماست.

خدمات حرفه ای ، قیمت رقابتی و استفاده از قطعات اصلی جهت سرویس ، نگهداری و تعمیر چیلر تویو در تکنو تهویه به عنوان یک اصل ، تلقی می شود.

سرویس و نگهداری چیلر تویو

سرویس و نگهداری چیلر تویو Toyo می بایست به صورت دوره ایی و منظم صورت پذیرد. این سرویس ها در تکنو تهویه به صورت تخصصی انجام می پذیرد. انجام منظم این سرویس ها باعث افزایش راندمان و کنترل هزینه های خرابی می گردد. جهت انجام تمامی امور مربوط به چیلرهای تویو میتوانید با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید. در پایین به برخی از این سرویس ها اشاره شده است:

  • بررسی و اطمینان از عملکرد صحیح تمام سنسورهای چیلر
  • اطمینان از عملکرد فن های کندانسور
  • بازدید و چک کردن قسمت اواپراتور جهت اطمینان از عملکرد صحیح اواپراتور
  • تست قسمت کندانسور و اندازه گیری های لازم
  • بررسی مبرد یا گاز مدار تبرید و اطمینان از صحت پارامترها
  • کنترل و بازدید بخش برقی و الکترونیکی چیلر
  • بازدید گیج های فشار و دمای منصوب 
  • و موارد بسیار دیگر ….

در ادامه و جهت آشنایی بیشتر با خدمات مربوط به دستگاه چیلر در تکنو تهویه، مطالب زیر را مطالعه نمایید:

 

تعمیرکار چیلر تویو Toyo

در نظر داشته باشید که تعمیر و سرویس چیلرهای تویو می بایست توسط کارشناس و تکنسین مجرب و متخصص صورت پذیرد. در حال حاضر و با توجه به قیمت گزاف این چیلرها، انجام امور تعمیراتی توسط کارشناسان مجرب ریسک خرابی را بسیار کاهش می دهد. تکنو تهویه با داشتن کادر تخصصی آموزش دیده در این زمینه پشتیبان و همراه شما می باشد.

هرگونه دستکاری و اقدام به تعمیر و سرویس چیلرهای تویو توسط افراد غیر متخصص صدمات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. این امر به دلیل استفاده از تکنولوژی پیچیده و پیشرفته در چیلرهای شرکت تویو می باشد.

 

ویژگی کمپرسور روتاری چیلر تویو ( Toyo)

در برخی از مینی چیلرهای تویو ،شاهد  کمپرسور دوبل اینورتر DC هستیم . به همین دلیل توان خروجی یونیت خارجی را می توان دقیقاً با توجه به انرژی مورد نیاز تنظیم کرد. در تصویر زیر میتوانید برخی از مهمترین ویژگی های کمپرسور دوبل روتاری را مشاهده کنید .

تعمیر چیلر تویو

فن آکسیال ( Toyo)

در کندانسور چیلرهای تویو از موتور فن با پروانه آکسیال استفاده شده و  موتور فن DC آکسیال با راندمان بالا تا 50 درصد در مصرف برق صرفه جویی می کند. همچنین در ساخت پانل ها و قاب پایه از فولاد گالوانیزه استفاده شده است که با رنگ پودری پلی استر محافظت می شود تا از مقاومت کامل در برابر عوامل جوی اطمینان حاصل شود.

تعمیر چیلر تویو

 

یکی از بخش های تخصصی فعال در تکنو تهویه، واحد تعمیرات و سرویس کولر گازی می باشد. برای آشنایی با این بخش مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

 

کندانسور چیلر تویو ( Toyo)

کندانسور چیلر تویو از لوله های مسی بدون درز تشکیل شده اند که به فین های آلومینیومی با روکش پلاستیکی مجهز می باشند.

همچنین کندانسور چیلر تویو به گونه ای طراحی شده است که مقاومت هوا را کاهش می دهد ، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و عملکرد تبادل گرما را نیز افزایش می دهد.

لوله های مسی با رزوه داخلی ، کارایی تبادل حرارت را بهینه می کنند. پوشش ویژه روی فین ها ، دوام فین ها را افزایش می دهند و در برابر خوردگی هوا ، آب و سایر عوامل خورنده محافظت می کنند و عمر مفید کندانسور را طولانی تر می کنند.

تعمیر چیلر تویو


شیر انبساط الکترونیکی ( Toyo)

شیر انبساط الکترونیکی عملکرد و راندمان چیلر را به حداکثر و تأثیر عملیات یخ زدایی بر اواپراتور را به حداقل می رساند. کنترل شیر انبساط الکترونیکی با درایو استپ موتور می باشد که کنترل پایدار و دقیق جریان گاز را فراهم می کند. استفاده از این سیستم ، منجر به راندمان بالاتر و قابلیت اطمینان بیشتر می شود.

تعمیر چیلر تویو

 

تغییر فصل چیلر تویو Toyo

با شروع فصل گرما راه اندازی و استفاده از چیلرها آغاز می گردد. تمامی چیلرها علی الخصوص چیلرهای تویو نیاز به یک سری اقدامات و بررسی ها در هنگام تغییر فصل دارند. در بالا اشاره شده که این تغییر فضل و یا سرویس سالیانه حتما می بایست توسط افراد متخصص نمایندگی چیلر تویو صورت پذیرد.

کارشناسان تکنو تهویه هنگام انجام کارهای تغییر فصل چیلر تویو Toyo موارد بسیاری را نیز چک و بررسی می نمایند. این کار به دلیل اطمینان از صحت عملکرد تمامی قسمت های چیلر می باشد. با توجه به افزایش شدید قیمت قطعات یدکی در سال های اخیر، کارشناسان تکنو تهویه در زمان تغییر فصل چیلر تویو سعی در پیدا کردن قطعات معیوب قبل از اینکه به بخش های دیگر آسیب وارد شود، می باشند.

مسلما این امر بدون تخصص و تجربه بسیار در زمینه برند تویو امکان پذیر نمی باشد. جهت دریافت اینگونه خدمات می توانید با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

در صورت نیاز به تعمیرات و سرویس حرفه ایی و منصفانه موتورخانه و تجهیزات مربوطه میتوانید از این بخش نیز بازدید فرمایید:

مزایای چیلر تویو Toyo

چیلرهای شرکت تویو Toyo جزو بهترین مدلهای چیلر در ایران می باشد. این شرکت با استفاده از قطعات و تجهیزات مرغوب اقدام به تولید چیلر می کند. از جمله مزایای چیلر تویو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از سنسورها و تجهیزات کنترلی مرغوب
  • به کارگیری کمپرسور و کنداسور با کیفیت
  • چارت کاری و کنترل مناسب و مطمئن در سیکل تبرید
  • استارت و پایان سیکل تبرید به صورت پروسه ایی و با تکنولوژی بالا
  • راندمان خوب و مصرف بهینه برق

البته موارد بسیار دیگری نیز وجود دارد که به علت تخصصی بودن، در این مقال نمی گنجد.

 

معایب چیلر تویو Toyo

چیلرهای ساخت شرکت تویو در کنار محاسن و مزایای زیاد دارای برخی حساسیت ها نیز می باشد. البته ما در اینجا به آنها به عنوان معایب اشاره می کنیم. اما در حقیقت این موارد جزو نیازهای اساسی تمامی چیلرها می باشد. بنابراین توجه داشته باشید که موارد ذکر شده صرفا به دلیل برانگیختن حساسیت کاربر و مالک این چیلرها به نکات مورد اشاره با عنوان معایب چیلر تویو درج شده است:

  • حساسیت مدارات کنترل به افت ولتاژ شبکه برق
  • به دلیل استفاده از تکنولوژی بالا امکان تعمیر توسط افراد غیر متخصص وجود ندارد
  • صدمه به قسمت های دیگر در صورت استفاده از قطعات غیر اصلی در تعمیر یک بخش
  • حساسیت بسیار به قطعات و تجهیزات غیر فابریک و یا نا مرغوب

هموراه جهت تهیه قطعات اصلی و باکیفیت می توانید با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 در تکنو تهویه به عنوان نمایندگی چیلر تویو تماس بگیرید.

 

خرابی های رایج در چیلرهای تویو Toyo

با توجه به تحربه چندین ساله چیلرهای تویو در تکنو تهویه بعضی از ایرادات و خرابی ها بیشتر دیده شده است. البته همانطور که در بالا اشاره شده است خرابی های رایج در چیلر تویو Toyo بیشتر به دلیل دستکاری توسط افراد غیر متخصص می باشد. اما علی ایحال برخی از این صدمات و خرابی ها نیز پس از چندین سال کارکرد چیلر تویو امکان پذیر می باشد. توجه داشته باشید که تجهیز و یا دستگاهی بدون خرابی وجود ندارد. در ذیل به اهم خرابی های رایج در چیلرهای تویو Toyo اشاره می گردد:

  • سرد نشدن آب در خروجی چیلر تویو
  • خرابی در مدارت کنترل و قسمت های الکترونیکی چیلر تویو
  • مشکل در کنترلر مرکزی چیلر تویو
  • روشن نشدن چیلر تویو
  • سوختن کمپرسور چیلر تویو

البته موارد بسیار دیگیر نیز وجود دارد. موارد فوق چکیده ایی از اهم این مشکلات است. 

لازم به ذکر است در گذشته درباره تعمیرات چیلر خانگی و تعمیر مینی چیلر با شما مواردی را دریمان گذاشته بودیم.

 

دلیل سرد نشدن آب چیلر تویو Toyo

سرد نبودن آب در چیلر می تواند به دلیل روشن نشدن چیلر باشد. از روشن بودن چیلر اطمینان پیدا کنید. دلیل دیگر می تواند خرابی پمپ آب ورودی در چیلر باشد. در صورتیکه پمپ های آب به درستی کار نکند باعث ایجاد Error در چیلر و توقف سیکل تبرید می گردد. مورد دیگر خرابی کمپرسور و یا سوختن آن میتواند باشد. این مورد حتما باید توسط کارشناس معتبر بررسی گردد.

یکی دیگر از دلایل سرد نشدن آب در چیلر تویو می تواند افت فشار گاز سیکل تبرید باشد. البته تست و بررسی آن حتما می بایست توسط کارشناس متخصص انجام بگیرد. 

عدم گردش صحیح آب نیز می تواند ار دلایل سرد نشدن آب چیلر تویو باشد. 

موارد بسیار دیگری نیز وجود دارد که حتما یک تعمیرکار حرفه ایی و متخصص می بایست بررسی نماید. به هیچ عنوان از افراد متفرقه برای بررسی این موارد استفاده نکنید.

تکنو تهویه به عنوان نمایندگی چیلر تویو با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 در کنار شماست.

 

تعمیر برد الکترونیکی چیلرهای تویو Toyo

قسمت الکترونیکی چیلرهای تویو Toyo حساس ترین بخش این چیلرها می باشد. بنابراین دسترسی به آن فقط باید توسط کارشناسان خبره صورت پذیرد. ابتدا باید وجود و یا عدم وجود Error در این قسمت بررسی گردد. در صورتیکه Error مشاهده و ثبت شد می بایست دلیل آن مشخص گردد. بدیهی است در صورت عدم وجود خطا، سخت افزار ها جهت تعمیر و بررسی بیشتر به شرکت تکنو تهویه که نمایندگی چیلر تویو می باشد منتقل شود. 

پیشنهاد می گردد جهت آشنایی بیشتر مطلب مربوط به تعمیر و نگهداری چیلر و همچنین تعمیر داکت اسپلیت را مطالعه فرمایید.

 

 

تعمیر کنترلر چیلر تویو Toyo

کنترلر مرکزی چیلر تویو برای تنظیم پارامترهای دمای آب و غیره می باشد. این کنترلر معمولا در دسترس اپراتور می باشد. این افراد حتما می بایست آموزش های لازم را دیده باشند. تغییر غیر اصولی در بعضی از این پارامترها می تواند باعث خرابی و یا افت راندمان چیلر تویو شوند.

در صورتی که این کنترلر عملکرد صحیح نداشته باشد یک کد Fault نمایش می دهند. در این صورت باید با نمایندگی چیلر تویو (تکنو تهویه) تماس بگیرید. تعمیر و یا تعویض این کنترلرها در تکنو تهویه پس از بررسی های فنی انجام می گیرد. 

 

روشن نشدن چیلر تویو Toyo

در بسیاری موارد چیلر خاموش شده و اپراتور متوجه آن نمی گردد. خاموش شدن چیلر تویو و روشن نشدن آن با بالا رفتن دمای آب می تواند به دلایل زیر باشد:

  • تنظیم نبودن پارامترها در کنترلر مرکزی چیلر
  • افت ولتاژ شبکه برق محلی و یا ساختمان
  • خرابی برد الکترونیکی چیلر تویو
  • وجود Error در چیلر 
  • سوختن کمپرسورهای چیلر تویو 

تمام موارد فوق باید توسط نمایندگی چیلر تویو بررسی گردد. به هیچ عنوان شخصا اقدام به بررسی و یا تعمیر نکنید. زیرا ممکن است صدمات جبران ناپذیری به خود و چیلر وارد نمایید.

میتوانید با تکنو تهویه که نمایندگی چیلر تویو می باشد تماس بگیرید. شماره تلفن های 88596109 و 66396355 در دسترس شما است.

همچنین در صورت نیاز به مطالعه بیشتر در زمینه داکت اسپلیت مطالب زیر پیشنهاد می گردد:

 

سوختن کمپرسور چیلر تویو Toyo

در سیکل تبرید کمپرسور نقش اصلی دارد. کمپرسور چیلرهای تویو توسط سیستم های الکترونیکی محافظت می شوند. اما باز هم به دلایلی که در بالا اشاره کردیم بعضی مواقع آسیب می بینند. سوختن کمپرسور چیلر باعث از کار افتادن کامل چیلر می گردد. بنابراین حتما باید ابتدا دلیل سوختن کمپرسور مشخص گردد. سپس اقدام به تعمیر و یا تعویض آن نمود. 

بدیهی است این کار باید فقط توسط نمایندگی چیلر تویو انجام شود. کارشناسان متخصص طی مراحلی دلیل سوختن کمپرسور را پیدا می کنند. در صورتیکه این دلایل مشخص نشود ممکن است دوباره این اتفاق رخ دهد.

 

تعمیر فوری و ارزان چیلر تویو Toyo

تعمیرات باید هوشمندانه باشد. نه با هزینه گزاف و بی مورد. تمامی تعمیرات و سرویس ذکر شده در بالا توسط تکنو تهویه انجام می گیرد. البته کاملا تخصصی و با رعایت صرفه مشتری. این تعمیرات به صورت فوری و با کمترین قیمت در نمایندگی چیلر تویو صورت می پذیرد. برخی از این خدمات شامل:

  • تعمیرات اساسی چیلر های تویو
  • سرویس و نگهداری چیلر های تویو
  • تغییر فصل چیلر تویو
  • تعمیر و سرویس کمپرسور چیلر تویو
  • تعمیرات کندانسور چیلر تویو
  • سرویس و تعمیر بردهای الکترونیکی چیلر تویو
  • تعمیر و تعویض اواپراتور چیلر تویو
  • تعمیر کنترلر مرکزی چیلر تویو
  • تهیه سنسورها و قطعات یدکی اصلی چیلر تویو

 

لازم به ذکر است تکنو تهویه در تمام مناطق تهران دارای نمایندگی و تیم های فعال می باشد. این مورد جهت تسریع و افزایش کیفیت خدمات بسیار حیاتی می باشد. به برخی از این نمایندگی ها در ذیل اشاره شده است:

 

جهت آموزش و کسب اطلاعات علمی در زمینه تهویه مطبوع میتوانید از لینک های زیر بازدید نمایید:

 

5/5 - (13 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا