نمایندگی چیلر مک کوی(McQuay)

نمایندگی چیلر مک کوی(McQuay)
نمایندگی چیلر مک کوی(McQuay)

نمایندگی چیلر مک کوی (McQuay) و مرکز تعمیر، نگهداری و سرویس این تجهیز، تکنو تهویه می باشد. به طور قطع هر دستگاهی که خریداری می کنید، به تعمیر، سرویس و نگهداری نیاز پیدا می کند. چیلر مک کوی نیز از این قائده مستثنی نیست.

تکنو تهویه مرکز تعمیر و سرویس ونیز نمایندگی چیلر مک کوی می باشد. شما با اطمینان خاطر می توانید چیلر ارزشمند خود را به تکنو تهویه بسپارید. متخصصین خبره ما در سریعترین زمان ممکن مشکل آن را بر طرف خواهند نمود.

آنچه که برای تیم تکنو تهویه مهم می باشد، رضایتمندی شما عزیزان است. برای کسب این مهم، ما تمام توان خود را به کار گرفته ایم. پس با خیالی آسود چیلر مک کوی خود را به تکنو تهویه بسپارید.

برای اینکار کافیست که با شماره تلفن های  88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

 

درباره کمپانی مک کویMcQuay

درباره کمپانی مک کوی، باید بگوییم که مک‌کوی اینترنشنال، ارائه کننده سیستمهای سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع (HVAC) می باشد. این شرکت در زمینه تجهیزات تهویه مطبوع تجاری، صنعتی و مسکونی فعالیت می کند.

مک کوی در واقع زیر مجموعه شرکت بزرگ دایکین می باشد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های تهویه مطبوع، گرمایش، سرمایش و تبرید در جهان است. شهرت جهانی این شرکت، به دلیل ارائه مجموعه ای کامل از محصولات با کیفیت و تخصصی می باشد. محصولات این شرکت با عملکرد مناسب و بهینه، می تواند نیازهای شما را پاسخگو باشد.

شرکت مک کوی از سال 1872، با ساخت موتور بخار فعالیت خود را آغاز نمود. امروزه فعالیت این شرکت در زمینه تجهیزات تهویه مطبوع، با فناوری جدید ادامه دارد.

در حال حاضر شرکت مک کوی دارای بیش از 13 کارخانه تولیدی در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا است. دفاتر فروش و خدمات مک کوی، در 75 کشور فعال هستند.

یکی از خدمات تکنو تهویه عبارت است از سرویس و تعمیر انواع چیلرهای خانگی و صنعتی. جهت آشنایی بیشتر با این خدمات مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می گردد:

 

مرکز تماس مک کوی McQuay

در نظر داشته باشید برند مک کوی یکی از معتبرترین برندهای چیلر و تهویه مطبوع می باشد. تکنولوژی های مورد استفاده در محصولات مک کوی بسیار پیشرفته و پیچیده می باشد. بنابراین سرویس و تعمیرات این دستگاهها نیاز به تخصص و دانش فراوان دارند. همکاران ما روزانه با خرابی ها و آسیب های جدی در چیلرها مواجه می شوند، که در بسیاری موارد به دلیل بکارگیری افراد غیر متخصص در تعمیر می باشد.حتی تکنسین ها و کارشناسانی که سابقه تعمیرات سایر برندها را به صورت تجربی دارند، دانش لازم برای این کار را ندارند. تنها کارشناسانی که آموزش های تخصصی این برند را داشته باشند مجاز به تعمیرو سرویس چیلر مک کوی McQuay هستند.

کارشناسان تکنو تهویه در سه بخش :

  • الکترونیک و برق
  • ابزار دقیق و سنسور
  • تاسیسات و برودت

اقدام به ارائه خدمات می نمایند. در نتیجه این خدمات کاملا تخصصی و طبق آخرین تکنولوژی مورد استفاده در دستگاههای مک کوی می باشد.

مرکز تماس تکنو تهویه با شماره تلفن های  88596109 و 66396355 آماده پاسخگویی و ارائه خدمات تخصصی می باشند.

بررسی چیلر مک کوی

در ادامه به بررسی چیلر مک کوی می پردازیم. چیلر مک کوی یکی از محصولات بسیار کارآمد این شرکت می باشد. چیلرهای مک کوی در انواع هواخنک و آب خنک تولید می شوند. چیلرهای آب خنک این شرکت با کمپرسورهای اسکرو و سانتریفیوژ تولید می شوند.

مک کوی در چیلرهای هواخنک خود، از کمپرسورهای اسکرال و اسکرو استفاده می کند. چیلرهای مک کوی از راندمان بالایی برخوردار هستند. این راندمان به واسطه طراحی مناسب و استفاده از کمپرسورهای با کیفیت، به دست می آید.

اگر در هنگام انتخاب چیلر مک کوی، از مشورت یک متخصص با تجربه بهره ببرید، قطعا این یک گزینه مناسب خواهد بود. سابقه بالای شرکت مک کوی، در تولید تجهیزات تهویه مطبوع، باعث تولید محصولات با کیفیت شده است.

برای مشاوره رایگان در زمینه خرید چیلر مک کوی، با شماره تلفن های  88596109 و 66396355 تماس بگیرید. تکنو تهویه به عنوان نمایندگی چیلر مک کوی McQuay در کنار شماست.

 

انواع چیلر مک کویMcQuay

همانطور که اشاره کردیم، چیلرهای مک کوی در انواع مختلفی تولید می شوند. طراحی این چیلرها بر اساس شرایط کاربری می باشد. در ادامه انواع چیلر مک کوی را به صورت فهرست وار معرفی می نماییم.

  • چیلرهای آب خنک با کمپرسور سانتریفیوژ مک کوی که معمولا در تناژ بالا تولید می شوند. این چیلرها برای کاربردهای صنعتی و تجاری مناسب هستند. البته برای برج های مسکونی نیز می توان از آنها استفاده نمود. این چیلرها از ظرفیت 300 تا 2600 تن تبرید تولید می شوند.
  • انواع چیلر آب خنک با کمپرسور اسکرو مک کوی از راندمان بالایی برخوردار هستند. از این چیلرها می توان برای کاربردهای مختلف بهره برد. ظرفیت این چیلرها از 30 تن تا 600 تن می باشد.
  • چیلر هواخنک با کمپرسور اسکرو مک کوی از 30 تن تبرید تا 300 تن تولید می شود. راندمان این چیلرها بسیار بالا می باشد. به همین دلیل برای کاربردهای مختلف توصیه می شوند.
  • از دیگر انواع چیلر مک کوی، می توان به چیلر هواخنک با کمپرسور اسکرال اشاره نمود. این چیلرها نیز تا حدود 200 تن تبرید تولید می شوند. از این چیلرها بیشتر برای ساختمان ها و برج های مسکونی استفاده می شود.
  • مینی چیلر مک کوی نیز از محصولات پر طرفدار این گروه می باشد. این مینی چیلرها از 5 تن تا 20 تن تولید می شوند. کمپرسور استفاده شده در آنها معمولا از نوع اسکرال است.

 

کیفیت چیلر مک کوی

کیفیت چیلر مک کوی، همیشه مثال زدنی بوده است. زیرا این چیلرها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. دلیل این امر طراحی بسیار مناسب و تخصصی این محصول می باشد. همچنین استفاده از قطعات با کیفیت، مزید بر علت شده است.

بنابراین اگر به دنبال یک چیلر با کیفیت هستید، ما به شما محصولات مک کوی را توصیه می کنیم. مک کوی در تولید محصولات خود، استانداردهای جهانی، نظیر اشری (ashrae) را رعایت کرده است.

این موضوع باعث تولید محصولات با کیفیت شده است. چیلر مک کوی از جمله محصولاتی است که بازار جهانی بسیار خوبی دارد. کیفیت بالای این تجهیز دلیل استقبال از آن شده است.

در ادامه و جهت آشنایی بیشتر با خدمات مربوط به دستگاه چیلر در تکنو تهویه، مطالب زیر را مطالعه نمایید:

 

چیلر آب خنک مک کوی

همانطور که اشاره کردیم، چیلر آب خنک مک کوی از محصولات بسیار خوب این شرکت می باشد. در چیلرهای آب خنک، از کندانسور خنک شوند با آب استفاده می شود. معمولا این کندانسورها از نوع پوسته و لوله هستند.

برای خنک کردن آب خروجی از کندانسور نیز باید از برج خنک کن استفاده نمود. راندان بالای این چیلرها، مزیت اصلی آنها می باشد. به همین دلیل در مصارف صنعتی کاربرد گسترده ای دارند.

اما مصرف بالای آب، از معایب آنها می باشد. زیرا آب ارسال شده به برج خنک کن، به مرور تبخیر می شود. این تبخیر باعث کاهش سطح آب برج خنک کن خواهد شد. جایگزینی این آب، مصرف بالای آن را در پی خواهد داشت.

برای تعمیر انواع چیلر آب خنک مک کوی، با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

 

چیلر هواخنک مک کوی

چیلر هواخنک مک کوی، تجهیزی است که در ایران کاربرد فراوانی دارد. شرایط کلی آب و هوایی ایران، باعث شده است که چیلرهای هواخنک مک کوی، بهتر از نوع آب خنک عمل کنند.

چیلرهای هوا خنک دارای کندانسور هوایی می باشند. این کندانسورها مجهز به نوارهای باریک آلومینیومی هستند. به این نوارها فین می گویند. با عبور هوا از بین این نوارها، تبادل حرارت صورت می گیرد.

گردش هوا در کندانسورهای هواخنک به صورت اجباری می باشد. به این معنی که در آنها از فن استفاده شده است. تعداد این فن هاف به ظرفیت چیلر بستگی دارد. این فن ها معمولا از نوع آکسیال هستند. به فن های آکسیال، محوری نیز می گویند.

یکی از بخش های تخصصی فعال در تکنو تهویه، واحد تعمیرات و سرویس کولر گازی می باشد. برای آشنایی با این بخش مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

 

مینی چیلر مک کویMcQuay

مینی چیلر مک کوی، شاید پر طرفدارترین محصول این شرکت در ایران باشد. بسیاری از واحدهای مسکونی، برای تهویه مطبوع خود، از مینی چیلر مک کوی استفاده کرده اند. مینی چیلرها نیز در واقع همان چیلر هستند. منتهی در ظرفیت پایینتر ساخته می شوند.

همین ظرفیت پایین باعث شده است که برای منازل مسکونی و ویلاها، کاربرد بالایی داشته باشند. در مینی چیلر مک کوی از کمپرسور اسکرال استفاده شده است. کندانسور آن نیز از نوع هواخنک می باشد.

راندمان بالای مینی چیلر مک کوی، از محاسن این تجهیز است. انتخاب مینی چیلر مک کوی، برای تهویه مطبوع ساختمان، قطعا یک انتخاب هوشمندانه محسوب می شود.

 

کمپرسور چیلر مک کوی

کمپرسور چیلر مک کوی، یک قطعه کلیدی و اصلی در این دستگاه می باشد. نوع کمپرسور استفاده شده در چیلرهای مک کوی، نسبت به مدل و ظرفیت آن متفاوت است. اما قطعا یکی از مدلهای سانتریفیوژ، اسکرو و یا اسکرال در چیلرهای مک کوی استفاده شده است.

همانطور که پیش از این ذکر کردیم، در چیلرهای آب خنک تناژ بالای مک کوی، از کمپرسور سانتریفیوژ استفاده می شود. چیلرهای با ظرفیت متوسط نیز معمولا دارای کمپرسور اسکرو یا اسکرال هستند.

در چیلرهای ظرفیت پایین و مینی چیلر مک کوی نیز از کمپرسور اسکرال استفاده می شود. خوشبختانه مک کوی در چیلرهای خود، از کمپرسورهای معروف استفاده می کند. از برندهای معروف کمپرسور می توان به بیتزر، دانفوس و کوپلند اشار نمود.

نمایندگی چیلر مک کوی(McQuay)
کمپرسور چیلر مک کوی(McQuay)

 

چیلر اسکرو مک کوی

چیلر اسکروی مک کوی، به دلیل کیفیت بالای خود، بسیار مورد استقبال واقع شده است. به دلیل استفاده از کمپرسور اسکرو در این چیلر، به آن چیلر اسکرو گفته می شود. کمپرسورهای اسکرو، به کمپرسور پیچی نیز معروف هستند.

در این کمپرسورها، از دو روتور مارپیچی استفاده شده است. این روتورها مانند دو پیچ درون هم حرکت می کنند. به یکی از آنها نری و به دیگری مادگی گفته می شود.

جنس این روتورها از نوع استیل می باشد. در ابتدا و انتهای این روتورها، بلبرینگ و یا رولبرینگ نصب شده است. فاصله بین روتورها، در حد میکرون است. بیشتر بودن این فاصله، از ضریب تراکم کم می کند. بنابراین تعمیر و رفع ایراد آن بسیار تخصصی می باشد.

برای تعمیر انواع چیلر اسکرو توسط نماینگی چیلر مک کوی McQuay با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

در صورت نیاز به تعمیرات و سرویس حرفه ایی و منصفانه موتورخانه و تجهیزات مربوطه میتوانید از این بخش نیز بازدید فرمایید:

 

چیلر اسکرال مک کوی

چیلر اسکرال مک کوی، از دیگر چیلرهای با کیفیت این شرکت معتبر می باشد. این چیلرها دارای کمپرسور اسکرال هستند. کمپرسورهای اسکرال با نام حلزونی نیز شناخته می شوند. راندمان بالای این کمپرسورها، دلیل بر محبوبیت آنها می باشد.

در کمپرسور اسکرال، از دو صفحه مارپیچی استفاده شده است. شکل ظاهری این صفحه شبیه به حلزون می باشد. یکی از این صفحات به صورت ثابت و دیگری به صورت متحرک هستند.

صفحه متحرک به روتور متصل شده است. با اتصال جریان برق به استاتور الکتروموتور کمپرسور، روتور به چرخش در می آید. با چرخش روتور صفحه حلزونی متحرک، به گردش درآمده و عمل تراکم انجام می شود. طراحی این کمپرسورها، باعث شده است که راندمان بالایی داشته باشند.

 

کندانسور چیلر مک کوی

کندانسور چیلر مک کوی، از انواع آب خنک و هواخنک می باشد. در مدلهای با ظرفیت بالا، از کندانسور هواخنک استفاده شده است. به طور معمول این کندانسورها، از نوع پوسته و لوله هستند. استفاده از کندانسورهای پلیتی در چیلرهای آب خنک مک کوی بسیار محدود می باشد.

از کندانسور آب خنک، هم در چیلرهای سانتریفیوژ و هم در چیلرهای اسکرو استفاده می شود. چیلرهای سانتریفیوژ دارای کمپرسور سانتریفیوژ و چیلرهای اسکرو دارای کمپرسور اسکرو می باشند.

در چیلرهای هواخنک مک کوی، از کندانسورهای با لوله مسی و فین آلومینیومی استفاده می شود. البته در برخی از مدلهای چیلر مک کوی، از کندانسور هواخنک میکرو چنل استفاده می شود.

جهت آشنایی بیشتر با سایر خدمات تکنو تهویه مطالب زیر را نیز مطالعه فرمایید:

 

اواپراتور چیلر مک کوی

اواپراتور چیلر مک کوی، نسبت به نوع آن متفاوت می باشد. در چیلرهای تناژ بالا، معمولا از اواپراتور های پوسته و لوله استفاده شده است. این اواپراتورها دارای یک بدنه فولادی با لوله های مسی هستند. مسیر حرکت مبرد در اواپراتور های پوسته ولوله معمولی، از داخل لوله های مسی می باشد.

اما نوع خاصی از اواپراتورهای پوسته لوله وجود دارد که به اواپراتور فلادد معروف هستند. در این اواپراتورها مبرد در پوسته و آب در لوله جریان دارد. این نوع از اواپراتورها در چیلرهای با تناژ بالا استفاده می شود.

راندمان اواپراتور فلادد، از نوع معمولی بسیار بالاتر است. زیرا لوله های مسی حاوی آب، با مبرد مایع احاطه شده اند. این باعث می شود که تبادل حرارت بین آب و مبرد بهتر صورت بگیرد.

 

رویا سواری با چیلر مک کوی

رویا سواری با چیلر مک کوی، به راحتی آب خوردن است. تصور کنید که در یک محیط خنک، با هوای مطبوع دراز کشیده اید. آرامش و آسایش در این هوای مطبوع به سراغ شما می آید. آن وقت است که سوار بر رویاهای خود شده و در آسمان خیال پرواز می کنید. کافیست که قدری هم طبع شعر داشته باشید. کار تمام است. باید منتظر چاپ دیوان اشعار شما باشیم!

قطعا بدون این هوای خنک و مطبوع، آن هم در اوج تابستان، این رویا سواری و پرواز خیال و طبع شعر، مقدور نمی باشد. اینجاست که باید گفت، دست مریزاد به این چیلر مک کوی که چنین هوا و چنین خنکای دلپذیری را به وجود آورده است.

اما یادتان باشد که بدون سرویس و نگهداری اصولی از چیلر و مینی چیلر مک کوی، رسیدن به چنین حالی مقدور نمی باشد. پس برای تداوم این احوال خوش، تکنو تهویه را فراموش نکنید. در صورت نیاز، با شماره تلفن های  88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

 

مزایای چیلر مک کویMcQuay

مزایای چیلر مک کوی را نمی توان به صورت کلی بیان نمود. چرا که شرکت مک کوی، تنها یک مدل چیلر تولید نمی کند. همانطور که قبلا اشاره کردیم، تولیدات این شرکت بسیار متنوع است.

بنابراین برای بیان کردن مزایای چیلر مک کوی، باید چیلرهای این شرکت را دسته بندی نمود. این دسته بندی می تواند بر اساس، مدل و یا نوع کمپرسور و یا نحوه عملکرد آن باشد.

اما به طور کلی باید اعلام کنیم که چیلرهای مک کوی، از کیفیت بسیار مناسبی بر خوردار هستند. اگر هنگام خرید و انتخاب چیلر، از یک کارشناس خبره مدد بگیرید، قطعا چیلر مک کوی جوابگوی نیازهای شما خواهد بود.

 

معایب چیلر مک کوی

معایب چیلر مک کوی نیز مانند مزایای آن، به راحتی قابل بیان نیست. چرا که باید بر اساس مدل، کمپرسور و نحوه عملکرد چیلر ، آن را برآورد نمود. قطعا نمی شود که همه محصولات یک شرکت را، باید نگاه دید و قضاوت نمود.

اما نکته مهم در این است که هر محصولی برای شرایط خاصی تولید می شود. تنوع بالای چیلرهای تولیدی مک کوی، گواه بر این ادعا می باشد. مثلا ممکن است در یک پروژه، چیلرهای آب خنک کارآمدتر از نوع هواخنک آن باشند.

قطعا اگر در چنین پروژه ای از نوع هواخنک استفاده کنید، راندمان مناسبی را تجربه نخواهید کرد. در این موارد است که معایب چیلر مک کوی، در چشم شما نمایان می شود. حال آنکه مشکل از چیلر مک کوی نیست، بلکه مشکل از انتخاب نا مناسب چیار است.

قیمت چیلر مک کوی

متاسفانه تحریم ها و وضعیت اقتصادی کشور ما، باعث شده است که نتوان یک قیمت مشخصی برای یک محصول بیان نمود. این مورد در خصوص محصولات خارجی، بسیار مشخص تر می باشد. به همین دلیل هم نمی توان قیمت چیلر مک کوی را، به طور مشخص بیان نمود.

فارق از این ماجرا، اساسا اعلام قیمت تجهیزی مانند چیلر، به این راحتی نیست. زیرا قیمت چیلر مک کوی، به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله این عوامل، موارد زیر می باشد.

  • نوع چیلر انتخاب شده در قیمت بسیار مهم است
  • ظرفیت نهایی چیلر نیز تاثیر بالایی بر قیمت دارد
  • نوع کمپرسور چیلر هم قیمت نهایی آن را تحت تاثیر قرار می دهد
  • کندانسور چیلر از اهمیت بالایی در قیمت گذاری آن برخوردار است
  • شیر انبساط و سیستم کنترلی چیلر هم به نوبه خود بسیار مهم هستند

در نهایت باید گفت که قیمت چیلر مک کوی، بر اساس موارد بالا تعیین می شود.

 

فروش چیلر مک کوی

همانطور که اشاره شد، تحریم های جهانی علیه ایران، همه چیز را در کشور عزیز ما تحت تاثیر قرار داده است. یکی از این موارد، فروش چیلر مک کوی می باشد. از آنجا که واردات چیلرهای خارجی در ایران، دچار مشکل شده است، فروش آنها نیز با شرایط سختی همراه است.

اگر چنانچه تمایل دارید که از مدلهای متنوع چیلر مک کوی خریداری کنید، باید به صوراته روزانه استعلام بگیرید. چرا که گاهی اوقات چیلر مک کوی وارد کشور نمی شود.

همین امر فروش چیلر مک کوی را مختل کرده است. بنابراین قبل از هر چیز باید از موجودی این چیلر مطمئن شد. اما چنانچه چیلر مک کوی موجود نباشد، تکنو تهویه چیلرهای بسیار باکیفیت دیگری را به شما معرفی می نماید.

در نهایت هدف تکنو تهویه، جلب رضایت شما می باشد. جهت خرید انواع چیلر و مینی چیلر نمایمدگی چیلر مک کوی McQuay با شماره تلفن های  88596109 و 66396355 تماس بگیرید. تکنو تهویه به عنوان نمایندگی چیلر مک کوی McQuay در کنار شماست.

 

مشکلات و خرابی های چیلر مک کوی

بالاخره هر تجهیزی یک روز به مشکل می خورد. چیلر مک کوی نیز، با آنکه بسیار با کیفیت است، اما از این مورد مستثنی نیست. به خصوص اگر در سرویس و نگهداری چیلر مک کوی، قصوری صورت بگیرد. در آن صورت مشکلات و خرابی های چیلر مک کوی، زودتر بروز می نماید. پس به سروی و نگهداری چیلر مک کوی بسیار اهمیت بدهید.

مشکلات و خرابی های چیلر مک کوی را، می توان به شرح زیر عنوان نمود.

  • گرم شدن آب خروجی
  • یخ زدن کمپرسور و اواپراتور
  • به صدا افتادن چیلر
  • روشن نشدن چیلر مک کوی
  • یکسره کار کردن دستگاه
  • خرابی تابلو برق و کنترلر چیلر
  • ترکیدن اوپراتور چیلر مک کوی
  • خراب شدن فن کندانسور

 

مرکز تعمیر و سرویس چیلر مک کوی

با توجه به اینکه چیلر مک کوی یک چیلر مجهز به تکنولوژی به روز می باشد، بنابراین تعمیر، نگهداری و سرویس آن هم کاملا تخصصی است. قطعا شما دوست ندارید که چیلر گرانقیمت شما، به دست تعمیرکاران ناشی بیفتد. در آنصورت باید فاتحه آن را بخوانید.

مرکز تعمیر و سرویس چیلر مک کوی، جهت ارائه خدمات به انواع چیلر مک کوی، در خدمت شما می باشد. تکنو تهویه با توجه به سابقه چندین ساله خود، خدمات بسیار تخصصی و مطلوبی را به شما ارائه می دهد.

ما با یک تیم تخصصی و با تجربه، مرکز تعمیر و سرویس چیلر مک کوی را راه اندازی کرده ایم. چیلر شما از هر مدلی که باشد، ما آن را تعمیر می کنیم. هر ایرادی که در چیلر شما به وجود آمده باشد، توسط تیم فنی و متخصص ما رفع خواهد شد.

جهت استفاده از خدمات مرکز تعمیر و سرویس چیلر مک کوی، با شماره تلفن های  88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

 

تعمیر ارزان و فوری چیلر مک کوی

یکی از مواردی که مشتریان محترم تکنو تهویه به آن اهمیت می دهند، تعمیر ارزان و فوری چیلر مک کوی است. زمانی که چیلر شما خراب بشود، آب سرد تولید نخواهد شد. بنابراین آب گرم در کویلهای فن کوئل گردش می کند.

در چنین شرایط گرما تمام محیط را فرا می گیرد. با توجه به بالا بودن هزینه های تعمیر چیلر، پیدا کردن یک تعمیرکار خبره و منصف، کار سختی است. اینجاست که تعمیر ارزان و فوری چیلر مک کوی اهمیت پیدا می کند.

اما با وجود مجموعه بزرگ تکنو تهویه، نگرانی شما بسیار بی مورد است. متخصصین و تکنسینهای خبره ما، در اسرع وقت جهت تعمیر چیلر مک کوی شما مراجعه می کنند. پس کافیست که با تکنو تهویه تماس بگیرید. خیالتان از بابت سرعت، کیفیت و قیمت راحت باشد.

خاطر نشان می گردد در گذشته درباره تعمیر و نگهداری چیلر و تعمیر مینی چیلر با شما سخن گفته بودیم.

 

 

سرویس و نگهداری چیلر مک کوی

برای جلوگیری از خراب شدن سریع هر تجهیزی، باید از آن به صورت صحیح نگهداری نمود. چیلر مک کوی نیز از این قائده مستثنی نیست. برای سرویس و نگهداری چیلر مک کوی، می توانید با شرکت تکنو تهویه تماس بگیرید.

سرویس و نگهداری چیلر مک کوی، باید به صورت دوره ای و مرتب انجام شود.این کار فقط می بایست توسط کارشناسان نمایندگی چیلر مک کوی صورت پذیرد. شرایط عملکرد چیلر، باید بررسی شده و در صورت نیاز اقدامات لازم انجام پذیرد.

برای سرویس و نگهداری چیلر مک کوی، آماده کردن یک چک لیست بسیار مهم است. این چک لیست باید بر اساس نوع چیلر شما تهیه شود. پس این چک لیست کاملا اختصاصی می باشد. تکنسین مربوطه، پس از مراجعه به محل، بر اساس همین چک لیست چیلر شما را کنترل می کند. تمام موارد مهم در آن ثبت و بررسی خواهد شد.

 

روش نگهداری از چیلر مک کوی

برای نگهداری و سرویس یک چیلر، باید روش آن را بدانید. اگر روش صحیح نگهداری از یک چیلر را رعایت نکنید، قطعا با مشکل مواجه می شوید. برای نگهداری از یک چیلر، باید اطلاعات مناسبی از عملکرد آن داشته باشید. در ادامه سعی کرده ایم که اطلاعات خوبی در مورد روش نگهداری چیلر مک کوی به شما ارائه نماییم.

  • همواره باید وضعیت کندانسور چیلر را بررسی نمایید. کندانسور چیلر هواخنک باید تمیز باشد. در کندانسور چیلر آب خنک، باید از عدم ایجاد رسوب مطمئن شوید
  • گردش آب چیلر را کنترل کنید. از عملکرد پمپ و تمیزی صافی اطمینان حاصل نمایید
  • دمای آب خروجی، دمای هوای بیرون، دمای دیسشارژ و ساکشن چیلر را کنترل کنید
  • از عملکرد فن چیلر مطمئن شوید
  • لازم نیست دمای آب را در پاینترین حد قرار دهید. دمای 12 درجه سانتیگراد برای آب چیلر مناسب است

تامین و تعویض قطعات چیلر مک کوی

تامین و تعویض قطعات چیلر مک کوی، از دغدغه های اصلی مالکین این چیلر است. زیرا برخی از قطعات این چیلر کمیاب هستند. اما جای نگرانی نیست. حتی اگر قطعه ای از این چیلر که در بازار یافت نمی شود معیوب گردد، باز هم متخصصین تکنو تهویه راهی برای تعمیر آن خواهند یافت.

تعویض قطعات چیلر مک کوی، همیشه وقتی انجام می شود، که راهی برای تعمیر آن نباشد. آن وقت است که تکنسین ها و متخصصین ما به تعویض آن می اندیشند.

حتی اگر قطعه ای که نیاز به تعویض دارد، در بازار یافت نشد، باز هم ما راهی برای رفع مشکل شما خواهیم یافت. اینکار با جایگزنی قطعات مشابه و با کیفیت انجام می پذیرد. در مجموعه تکنو تهویه، نشد معنی ندارد. ما به عنوان نمایندگی چیلر مک کوی قطعا تعمیر چیلر شما را، به سرانجامی خوش خواهیم رساند.

 

تعمیر چیلر مک کویMcQuay

تعمیر چیلر مک کوی، در تکنو تهویه، با بالاترین کیفیت، سریعترین زمان و ارزان ترین قیمت انجام می شود. ما بنا را بر آن نهاده ایم که اول رضایت مشتری جلب گردد. سپس به منافع خود می اندیشیم. زیرا تکنو تهویه آموخته است که منافعش در گروی رضایت مشتریان محترم می باشد.

برای تعمیر چیلر مک کوی شما، همواره بهترین ها اعزام می شوند. چون که اصلا ما در تکنو تهویه، نیروی ضعیف و تعمیرکار بی تجربه استخدام نمی کنیم. همین باعث شده است که همواره مشتریان از مجموعه ما راضی باشند.

برای تعمیر چیلر مک کوی خود، کافیست که با ما تماس بگیرید. متخصصین و تکنسین های ما، در اسرع وقت در کنار شما خواهند بود. برای تماس با تکنو تهویه، از شماره تلفن های شبانه روزی  88596109 و 66396355 استفاده نمایید.

 

تعمیر برد چیلر مک کوی

در چیلر مک کوی، برای کنترل پروسه تبرید و عملکرد چیلر، از یک برد اختصاصی استفاده شده است. این برد کاملا هوشمند بوده و عملکرد چیلر را کنترل می کند. چنانچه این برد معیوب شود، چیلر به طور کامل از کار می افتد.

اما از آنجا که پیدا کردن برد مشابه برای تعویض، بسیار مشکل است، تعمیر برد چیلر مک کوی در الویت قرار می گیرد. اما برای تعمیر این تجهیز حساس و هوشمند، نیاز به دانش الکترونیک و تخصص بالا می باشد.

تمام آنچه که برای تعمیر برد چیلر مک کوی نیاز است، در مجموعه تکنو تهویه وجود دارد. به همین دلیل است که هیچ وقت، کار تعمیر چیلر در این مرکز ناقص رها نمی شود. بنابراین اگر چنانچه برد چیلر مک کوی شما، دچار مشکل شد، با تکنو تهویه تماس بگیرید. به غیر از نمایندگی چیلر مک کوی، افراد دیگری مجاز به تعمیرات برد نیستند.

نمایندگی چیلر مک کوی(McQuay)
تعمیر برد چیلر مک کوی

 

نمایندگی چیلر مک کوی در تهران

همانطور که اشاره کردیم، تکنو تهویه بزرگترین مرکز تخصصی ارائه خدمات به انواع چیلر مک کوی می باشد. ما نمایندگی چیلر مک کوی در تهران هستیم. پس در صورتی که به خدمات تعمیر، سرویس و نگهداری چیلر مک کوی نیاز پیدا کردید، با تکنو تهویه تماس بگیرید.

بهترین تعمیرکاران چیلر مک کوی در تکنو تهویه فعالیت می کنند. از این رو ما به عنوان نمایندگی چیلر مک کوی برترین مجموعه در زمینه خدمات سرویس، تعمیر و نگهداری چیلر مک کوی در تهران هستیم.

برای استفاده از خدمات با کیفیت، سریع، آسان و ارزان ما، با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید. بهترین تکنسین ها، بلافاصله بعد از تماس شما، برای رفع مشکل چیلر مک کوی اعزام خواهند شد.

در صورت نیاز به مطالعه بیشتر مطالب زیر پیشنهاد می گردد:

 

سرویس تخصصی چیلر مک کوی

سرویس تخصص چیلر مک کوی را از مجموعه بزرگ و تخصصی تکنو تهویه، مطالبه کنید. زیرا ما دارای یک تیم تخصصی هستیم. بنابراین می توانیم پاسخگوی خوبی برای نیازهای شما باشیم.

مجموعه بزرگ تکنو تهویه، با تکیه بر دانش تیم فنی خود، سالهاست که در زمینه ارائه خدمات به انواع چیلر فعالیت می کند. یکی از این برندهای بسیار معتبر، مک کوی می باشد.

چیلر مکی کوی با کیفیت بالا و مثال زدنی که دارد، در بسیاری از کاربری های تجاری، اداری و مسکونی استفاده می شود. کیفیت بالای این چیلر، راندمان خوبی را برای آن رقم زده است. اما به یاد داشته باشید که از سرویس تخصصی چیلر مک کوی، غافل نشوید. برای استفاده از خدمات نمایندگی چیلر مک کوی با تکنو تهویه تماس بگیرید.

جهت آموزش و کسب اطلاعات علمی در زمینه تهویه مطبوع میتوانید از لینک های زیر بازدید نمایید:

5/5 - (4 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا