تعمیرات چیلر و مینی چیلر

چیلرها انواع مختلفی دارد که مسلما هزینه تعمیر چیلر نیز متفاوت خواهد بود. بدیهی است که در مکان های خاصی کاربرد دارند. به عنوان وسیله سرمایشی و گرمایشی استفاده می شوند. با توجه به این که چیلرها انواع مختلفی دارند. اما کارایی انها در کل از یک سیستم پیروی می کند.

تعمیرات چیلر و مینی چیلر
تعمیرات چیلر و مینی چیلر

 

تکنو تهویه

 

دارای کادر مجرب و متخصص با کمترین هزینه تعمیر چیلر و مینی چیلر

 

  • تعمیرات تخصصی
  • نصب و راه اندازی
  • طراحی و ظرفیت سنجی
  • سرویس دوره ایی
  • فروش دستگاه
  • تامین قطعات یدکی اصلی

 

 

تکنو تهویه به کمک تیم متخصص مینی چیلر ، در کنار شما می باشد . ارائه خدمات تعمیرات تخصصی ، فروش ، نصب و راه اندازی ، طراحی و محاسبات  انواع دستگاههای مینی چیلر .

 

تکنو تهویه دارای کادر مجرب و متخصص در زمینه تعمیر،سرویس دوره ایی ، محاسبات ظرفیت سنجی و طراحی انواع چیلرهای تراکمی هواخنک و آب خنک می باشد .

 

 

تکنو تهویه قابل اعتماد و متخصص

 

 

 

خط مشی تکنو تهویه ارائه خدمات مهندسی جهت جلب اعتماد مشتریان عزیز با در نظر گرفتن بهترین بهره وری در کنار مقرون به صرفه بودن می باشد . در کنار شما تا حصول نتیجه نهایی مناسب و اعلام رضایت شما خواهیم بود .

 

 

فروش دستگاه و تامین قطعات

 

با توجه به شرایط فعلی کشور عزیزمان ، تهیه دستگاههای چیلر و مینی چیلر با کیفیت و با قیمت مناسب اهمیت فراوانی دارد .

 

همچنین تامین قطعات یدکی اصلی نیز بسیار مهم و حیاتی می باشد . در کنار شما هستیم .

 

 

مشاوره ، طراحی و محاسبات

 

تیم طراحی و محاسبات تکنو تهویه در کنار شما برای انتخاب بهترین راه کار و ارائه مشاوره های لازم با در نظر گرفتن منافع مالی مشتریان گرامی.

 

 

تعمیرات ، سرویس و نصب

 

بهترین تیم متخصص در زمینه تعمیرات ، سرویس و نصب و راه اندازی انواع چیلر و مینی چیلر در ظرفیت های مختلف.

 

 

هزینه تعمیر چیلر

 

یکی از پرکاربردترین تجهزات برودتی امروزه دستگاه های چیلر می باشند. به عنوان دستگاه های تهویه در ساختمان ها و مجتمع های بزرگ به کار گرفته می شوند.

 

در مورد دستگاه های چیلر می توان این تعریف را بازگو کرد . چیلر دستگاهی است که گرمای سیال مایع (مانند آب.) یا گازی (مانند هوا.) را با استفاده یک سیکل ترکیبی تراکمی و یاسیکل جذبی گرفته و آن را سرد می کند.

 

همانگونه که کارایی این دستگاه بالا می باشد نیاز به نگهداری، سرویس های دوره ای و گاها احتیاج به تعمیر دارد. در مقاله پیش رو از تکنو تهیه در مورد تعمیرات چیلر و مینی چیلر توضیحاتی خواهیم داد‌. همچنین جهت آگاهی بیشتر تعمیر مینی چیلر را نیز مطالع بفرمایید .

 

 

انواع چیلرها

 

برای این که بتوانیم در زمینه تعمیر چیلر و مینی چیلر و هزینه تعمیر چیلر اطلاعات کسب کنیم، باید از انواع آن ها اطلاع داشته باشیم. چیلرها انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

 

چیلر تهویه مطبوع

 

چیلر تهویه مطبوع کاربرد خاص خود را دارد. آبی که در چیلر سرد شده. برای سرد کردن و کمک کردن رطوبت هوا در واحد های صنعتی و تجاری استفاده می شود.

 

چیلر صنعتی

 

در کاربرد صنعتی از آبسرد برای خنک کاری کنترل شده محصولات، مکانیزم ها و ماشین آلات کارخانه استفاده می شود. از این چیلرها در صنعت پلاستیک سازی، ریخته گری. صنایع شیمیایی. صنایع موادغذایی دارویی و غیره مورد استفاده می شود. جهت آشنایی بیشتر تعمیر چیلر صنعتی و تعمیر چیلر را مطالعه فرمایید.

 

چیلر تراکمی

 

همانگونه که از نام آن پیداست این نوع چیلر بر اساس تراکم گاز خنک کننده عمل سرمایش را انجام می دهد.

 

ابتدا فشار گاز توسط کمپرسور افزایش یافته و سپس وارد کندانسور می شود. وقتی حرارت را از دست داد، تبدیل به مایع می شود.

 

سپس از طریق شیر انبساط و کاهش دما و فشار وارد بر اپراتور شده و گرمای آب در مجاورت با اپراتور را می گیرد.‌ در نتیجه آب سرد شده در چیلر تولید می شود. تعمیرات چیلر و مینی چیلر برای هر مدل شرایط خاص خود را دارد. یکی از کاربردهای چیلرهای تراکمی در تهویه مطبوع منازل و مجتمع های مسکونی می باشد. البته در گذشته درباره تعمیرات چیلر خانگی و تعمیر و نگهداری چیلر با شما سخن نیز گفته بودیم.

 

 

چیلر جذبی

 

مبنای کار چیلر جذبی و تراکمی یکسان است. اما تفاوت هایی در کارکرد و هزینه تعمیر چیلر دارند.

 

برای ازدیاد فشار گاز خروجی از اپراتور از راه دیگری با هدف انتقال به کندانسور استفاده می شود.

 

بخار آب پس از اپراتور توسط مایعی مانند لیتیوم جذب می شود. انتقال محلول مایع جذب کننده و آب از طریق پمپ به سوی مولد حرارتی خواهد بود.

 

سپس این محلول گرم می شود و در نتیجه آب محلول بخار شده وارد کندانسور می شود. بقیه سیکل مانند سیکل چیلر تراکمی انجام می گیرد. می توانید برای افزایش آگاهی 

تکنو تهویه دارای بخش های تخصصی دیگری نیز در زمینه چیلر می باشد که در لینک های زیر معرفی شده اند:

 

مشکلات رایج چیلر ها

 

اگر قصد دارید در ارتباط با تعمیرات چیلر و مینی چیلر اطلاع کسب کنید. باید مشکلات اساسی آن ها را بدانید. این مشکلات عبارتند از:

 

  • برفک زدن کمپرسور چیلر
  • استارت نحوردن کمپرسور
  • اتصالی برق در سیستم چیلر
  • خاموش نشدن کمپرسور چیلر
  • سرمادهی نامناسب چیلر در فضا

 

اگر یکی از این مشکلات برای دستگاه چیلر شما بوجود آمد. می توانید با شرکت تکنو تهویه تماس حاصل نموده تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به بازدید. بررسی و تعمیر دستگاه چیلر اقدام شود. دقت کنید که هزینه تعمیر چیلر هم به شرایط وسیله و مدل تعمیر بستگی دارد.

 

 

تعمیر چیلر تراکمی

 

چیلرهای تراکمی از انواع چیلرهایی است که در مراکز صنعتی و کارخانجات تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت خرابی تعمیرات مربوط به این چیلر بایستی توسط متخصص انجام گردد. دقت کنید که تعمیرات چیلر و مینی چیلر نیاز به حضور متخصصان دارد. تکنو تهویه نمایندگی چیلر تویو TOYO و نمایندگی چیلر مک کوی(McQuay) می باشد.

 

 

تعمیر چیلر جذبی

 

این نوع چیلر بیشتر برای سیستم برودتی مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر در مراکز تجاری. خدماتی . مجتمع های مسکونی استفاده می شود. از مزیت های خوب این دستگاه مصرف برق نسبتا کم آن است. این چیلر ها هم مانند دیگر وسایل خانگی احتیاج به سرویس دوره ای و تعمیرات دارند.

 

 

تعمیر مینی چیلر

 

مینی چیلر ها هم یکی دیگر از این نوع دستگاه ها هستند. در ادارات بیشتر برای تهویه هوا مورد استفاده قرار می گیرند. مینی چیلر ها از دستگاه هایی هستند که مثل کندانسور. از اپراتور. شیر انبساط و گاز خنک کننده تشکیل شده اند. بازدید از صفحات مجازی تکنو تهویه نیز اطلاعات شما را افزایش خواهد داد .

نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا