بیایید درباره تکنو تهویه صحبت کنیم!

تکنو تهویه

بیش از بیست سال است که شرکت تکنو تهویه با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر دانش و تخصص تیم مدیریت و کارشناسی مجرب و توانمند خود ، ارائه خدمات در زمینه حرارت ، برودت و تهویه مطبوع را آغاز کرده و همواره آرمان خود را بر ارائه خدمات با کیفیت و کسب رضایت مشتری محترم قرار داده است .
تکنو تهویه در زمینه محاسبه ، طراحی ، فروش ، سرویس و نگهداری ، تعمیرات چیلر، مینی چیلر، هواساز ، داکت اسپیلت ، کولرگازی ، اسپیلت ، سردخانه، فن کوئل ، کوئل ، پکیج ، موتورخانه ، تصفیه آب صنعتی و خانگی ، پمپ و بوستر پمپهای آبرسانی و آتشنشانی ، خدمات متنوع و با کیفیتی را به مشتریان محترم و ارزشمند خود ارائه نماید .
ما به مشتریان خود تضمین کیفیت خدمات انجام شده را ، ارائه می دهیم
از قطعات معتبر و اصلی در تعمیرات استفاده می کنیم

دارای تعمیرکاران متخصصص ، دوره دیده و با تجربه هستیم

ساعت کاری انجام خدمات را مشتریان تعیین می کنند.
در کمترین زمان و با حداقل هزینه ممکن تعمیرات چیلر ، هواساز ، موتورخانه و … را به سرانجام می رسانیم .
با کمترین هزینه مشکل سیستم شما را بر طرف می کنیم
ارائه خدمات در سراسر تهران انجام می گیرد
ما همچنان بر این عقیده هستیم که سرمایه اصلی و بهترین مبلغان ما مشتریان ما هستند پس جلب رضایت و اعتماد مشتری یکی از اصلی ترین اهداف تکنو تهویه می باشد.

جهت هرگونه تعمیرات چیلر ،مینی چیلر،کولر گازی ، اسپلیت ، داکت اسپلیت ، فن کویل ، موتورخانه ، منبع کویلی ، پکیج و گرمایش از کف ،هواساز ، سردخانه و… همراه با کارشناسان دوره دیده و با تجربه در کنار شما هستیم .

همچنین علاقه مندان به کسب دانش بیشتر در زمینه علوم مختلف تاسیساتی و استانداردهای بین المللی مورد استفاده در تجهیزات مذکور می توانند این مطلب را نیز مطالعه نمایند . یکی از اهداف تیم تکنو ارتقای دانش می باشد . بنابراین همواره توصیه به مطالعه آخرین به روز رسانی های استانداردهای بین المللی و تحقیقات انجام شده در این زمینه می نماییم .

راه حل های مدرن برای تجهیزات صنعتی و مسکونی

آدرس دفتر

تهران، یوسف آباد، خیابان بیستم، پلاک 10

آدرس کارگاه

تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، خیابان بهرامی،پلاک36

تلفن ما

66396355 - 88596109

ایمیل ما

info@tecnotahvieh.ir​

آدرس ما

تهران، شعب پنج گانه

ایمیل ما

info@tecnotahvieh.ir

اسکرول به بالا