استخدام

سین کولر گازی

تکنو تهویه با داشتن صدها مشتری در زمینه های صنعتی ، بهداشتی ، تجاری ، اداری و مسکونی همیشه به دنبال افزایش راندمان خدمات ارائه شده به مشتریان می باشد .

بدون شک افزایش راندمان خدمات بدون جذب نیروهای اخلاق مدار امکان پذیر نمی باشد . فلسفه اصلی ارائه خدمات در تکنو تهویه ابتدا رعایت اصول اخلاقی و سپس دانش و تجربه می باشد .

با توجه به اینکه تعداد مشتریان ما همواره در حال افزایش بوده ، نیازمند جذب پرسنل با اخلاق و با تجربه و وظیفه شناس و دلسوز می باشیم .

یکی از عوامل موفقیت این تیم حفظ ارتباط با مشتریان و پاسخگویی به موقع به ایشان می باشد . به دلیل حفظ منافع مشتریان که ضامن تداوم موفقیت تکنو تهویه می باشد جذب و استخدام پرسنل جدید با اطمینان از عملکرد تخصصی و حفظ شئونات اخلاقی صورت می پذیرد .

در تکنو تهویه اصل اساسی

رعایت اصول اخلاقی و حرفه ایی به ویژه در برخورد با مشتریان گرامی می باشد . سپس در مراحل بعدی تخصص ، تجربه و دلسوزی ملاک استخدام خواهد بود .

تخصص پرسنل با توجه به کیفیتی که در ارائه خدمات فنی و مهندسی به مشتریان رعایت می گردد ، جایگاه ویژه ایی دارد . چه در زمینه استخدام پرسنل ستادی و چه پرسنل فنی رعایت مسائل اخلاقی و تخصصی بسیار حائز اهمیت می باشد .

بیشترین نیاز پرسنلی این شرکت تکنسین کولر گازی ، کارشناس سیستم های برودتی و تعمیر کار پکیج و کارشناس پشتیبانی می باشد .

تکنسین کولر گازی

تکنو تهویه همواره به دنبال جذب پرسنل متعهد ، با اخلاق و متخصص بوده است . رعایت مسائل اخلاقی و تخصصی باعث افزایش مشتریان این شرکت گردیده است .

البته ضمن خرسندی ، بدیهی است که نیاز به استخدام پرسنل جدید گریز ناپذیر خواهد بود . این مورد جهت پاسخگویی و حفظ ارتباط با مشتریان قبلی و ارائه خدمات و مشاوره به مشتریان جدید مورد نیاز است .

بیشترین نیاز پرسنلی این شرکت تکنسین کولر گازی ، کارشناس سیستم های برودتی و تعمیر کار پکیج و کارشناس پشتیبانی می باشد .

جهت اطلاع از شرایط استخدام با مرکز تماس تکنو تهویه تماس بگیرید .

منابع مطالعاتی

اسکرول به بالا