نمایندگی چیلر ابارا

تعمیر چیلر ابارا
تکنو تهویه نمایندگی چیلر ابارا

نمایندگی چیلر ابارا :چیلر ابارا با استفاده از فناوری پیشرفته و به روز طراحی شده است. تکنو تهویه نمایندگی چیلر ابارا ، ارائه دهنده خدمات متنوع ، از جمله تعمیر چیلر ابارا به مشتریان محترم خود می باشد.

چیلرهای ابارا از بهترین تجهیزات برای تهویه مطبوع ساختمان ها می باشند. ابارا از بزرگترین تولید کنندگان چیلر و برج های خنک کننده در جهان می باشد. تکنو تهویه با تیم متعهد و متخصص خود ، خدمات و پشتیبانی معتبری را برای محصولات ابارا ارائه می دهد.

تکنو تهویه ، علاوه بر اینکه نمایندگی چیلر ابارا می باشد ، ارائه دهنده خدمات بهینه برای دیگر محصولات ابارا نیز هست. ما همچنین پشتیبانی جامع جهت سرویس ، نگهداری و تعمیر چیلر ابارا را ارائه می دهیم.

سوال : تعمیر چیلر چگونه است ؟

تعمیر چیلر ابارا (EBARA)

تعمیر چیلر ابارا
تکنو تهویه نمایندگی چیلر ابارا 

ما خدمات خود را به گونه ای ارائه می دهیم ، که رضایت مشتریان خود را در دراز مدت تامین نماییم. علاوه بر تعمیر چیلر ابارا ، ما انواع خدمات مشاوره و تامین قطعات اصلی نیز به مشتریان محترم خود ارائه می دهیم. ما همواره سعی داریم تا هزینه های سرویس ، نگهداری و تعمیر چیلر ابارا را بربای مشتریان خود کاهش دهیم.

برای این مهم ، از یک تیم متخصص و با دانش بهره مند هستیم. همچنین جهت تعمیر تجهیزات سرمایش و گرمایش از بهترین قطعات استفاده خواهیم کرد.

چیلر سانتریفیوژ ابارا (EBARA)

تعمیر چیلر ابارا
تکنو تهویه نمایندگی چیلر ابارا

چیلر سانتریفیوژ ابارا متشکل از کمپرسور گریز از مرکز، کندانسور، اواپراتور، اکونومایزر، شیر انبساط و پنل کنترل است. پس از خنک کردن بار ساختمان، دمای آب سرد افزایش می یابد و سپس به اواپراتور چیلر باز می گردد.

در اواپراتور، مبرد تبخیر می شود تا گرما را از آب برگشتی جذب و باعث خنک سازی تا دمای تنظیم شده گردد. مبرد تبخیر شده به گاز تبدیل می شود و توسط کمپرسور مکیده می شود. در کمپرسور عملیات متراکم سازی در دو مرحله انجام می پذیرد.

پس از تراکم مرحله اول، جریان دیگر گاز مبرد از اکونومایزر به آن می پیوندد. سپس به مرحله دوم متراکم سازی می رود. گاز پس از تخلیه از پروانه دوم، سرعت بسیار بالایی پیدا می کند. سپس به داخل حلزونی می رود که در آنجا سرعت به فشار تبدیل و سپس به کندانسور منتقل می شود.

در کندانسور، آب خنک از برج خنک کننده وارد و گاز مبرد را به مایع تبدیل می کند. حرکت مبرد مایع به دو مسیر تقسیم می شود. یکی به اکونومایزر میرود و به سابکولینگ کمک می کند. از مسیر دیگر مبرد وارد شیر انبساط میشود و به اواپراتور می رود تا سیکل تبرید تکمیل یابد .

تعمیر چیلر ابارا
تکنو تهویه نمایندگی چیلر ابارا

چیلر سانتریفیوژ ابارا ، راندمان بسیار بالایی در هر دو حالت بار کامل و بار جزئی ارائه می دهد. از ویژگیهای مهم دیگر چیلر ابارا ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- فشرده سازی دو مرحله ای با اکونومایزر  باعث افزایش بازده سیکل تبرید تا 4 درصد در شرایط بار کامل و 6 درصد در شرایط بار جزئی در مقایسه با تراکم تک مرحله ای میشود.

2- چیلر ابارا دارای حداکثر راندمان می باشد که طبق استاندارد AHRI در شرایط بار کامل 0.52kw/ton می باشد.

3- استفاده از بلبرینگ های ویژه ، تلفات اصطکاک کمتر و عمر کاری طولانی تری را به ارمغان می آورد.

4- وجود اکونومایزر باعث افزایش راندمان چیلر می گردد.

5- استفاده از لوله های مسی عاجدار در اواپراتور و کندانسور باعث افزایش راندمان چیلر می شود.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی چیلر ابارا مراجعه فرمایید.

5/5 - (10 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا