نمایندگی چیلر مدیا

تعمیر چیلر مدیا
تکنو تهویه نمایندگی چیلر مدیا

ما همواره تلاش می کنیم ، خدمات مطلوب جهت تعمیر چیلر مدیا به مششتریان خود ارائه دهیم. تکنولوژی ساخت چیلر مدیا بسیار پیشرفته می باشد. اما تیم تکنو تهویه به عنوان نمایندگی چیلر مدیا با تخصص و دانش خود تسلط کافی بر این تکنولوژی پیشرفته دارد.

نمایندگی چیلر مدیا (Midea)

چیلر یکی از محصولات کلیدی گروه مدیا است که تولیدکننده پیشرو لوازم مصرفی و ارائه‌دهنده سیستمهای تهویه مطبوع در جهان می باشد. شرکت مدیا در محصولات خود با ترکیب سنت و نوآوری که بر اساس آن تأسیس شد ، همواره به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت تهویه مطبوع ظاهر می شود. شرکت تکنو تهویه ، نمایندگی چیلر مدیا ، همواره با انگیزه قوی ، سعی در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود دارد.

تعمیر چیلر مدیا
تکنو تهویه نمایندگی چیلر مدیا

تعمیر چیلر مدیا (Midea)

چیلر هوا خنک مدیا از هوا جهت خنک کردن کندانسور و عملیات تقطیر استفاده می کند. در چیلر های آب خنک مدیا ، سیالی که جهت تقطیر مبرد استفاده می شود آب می باشد.

اما هر دوی این چیلرها در نهایت وظیفه تهیه آب خنک جهت گردش در فن کوئلها را بر عهده دارند. بعضی از چیلرهای مدیا جهت سازگاری با محیط زیست از مبرد R410A استفاده می کنند. زیرا این مبرد به لایه اوزون آسیبی نمی رساند. چیلر مدیا به لطف فناوری پیشرفته همیشه در بالاترین بازدهی کار می کند.

اما در صورت عدم مراقبت و سرویس به موقع احتمال ایجاد مشکل در آنها وجود دارد. به همین دلیل است که شما برای تعمیر چیلر مدیا نیاز به نمایندگی چیلر مدیا دارید. تکنو تهویه تنها نمایندگی چیلر مدیا می باشد که جهت تعمیر چیلر مدیا از قطعات اصلی استفاده می نماید. اگر چه در چیلر هوا خنک هزینه سرمایه گذاری اولیه و هزینه نگهداری کمتر می باشد.

نکته مهم :

اما این به معنی بی توجهی و عدم مراقب از این چیلرها نمی باشد. در چیلرهای آب خنک به برج خنک کننده، پمپ آب کندانسور و سیستم تصفیه آب کندانسور نیاز می باشد. بنابراین سرویس ، نگهداری و تعمیر چیلر مدیا در انواع آب خنک بسیار مهمتر می باشد. چیلرهای اسکرال هوا خنک مدیا با توجه به ساختار و ظرفیت خود به سری Tempo Power و Tempo Super تقسیم می شوند.

محدوده ظرفیت برودتی این چیلرها از 30 کیلو وات تا 250 کیلو وات متغیر می باشد. چنانچه به ظرفیت بیشتری نیاز دارید ، باید به شیوه مدولار و استفاده همزمان از چندین چیلر به صورت مستر و اسلیو سیستم را راه اندازی نمایید. حداکثر ظرفیت خنک کننده چیلر اسکرال هوا خنک به صورت مدولار تا 2080 کیلو وات می باشد. خوشبختانه تیم تکنو تهویه دارای تخصص و دانش فراوان ، در زمینه تعمیر چیلر مدیا چه به صورت واحد تک و چه به صورت مدولار می باشد.

طراحی چیلر مدیا(Midea)

در سری SS چیلر مدیا طراحی سیستم تبرید تا ظرفیت 35 کیلووات دارای یک کمپرسور به صورت یک مدار مجزا می باشد. جهت تعمیر چیلر مدیا ، تکنسین تکنو تهویه با مراجعه به نقشه طراحی چیلر اقدام به تعمیر آن می نماید. در ادامه نقشه چیلر مدیا تک مداره به نظر شما خواهد رسید.

تعمیر چیلر مدیا
تکنو تهویه نمایندگی چیلر مدیا

در طراحی چیلر مدیا با ظرفیت 65/80 کیلووات نیز هر ماژول دارای یک کمپرسور به صورت یک واحد مجزا می باشد. نقشه پایپینگ این چیلر نیز توسط نمایندگی چیلر مدیا جهت تعمیر چیلر مدیا ارائه می شود.

تعمیر چیلر مدیا
تکنو تهویه نمایندگی چیلر مدیا

در طراحی ماژول 130 کیلووات ، هر ماژول دارای دو کمپرسور به صورت دو مدار جداگانه و یک اواپراتور پوسته لوله برای هر دو مدار می باشد. به این مدل طراحی اصطلاحا دو مدار گفته می شود. تعمیر چیلر مدیا در این مدلها بسیار تخصصی می باشد.

تعمیر چیلر مدیا
تکنو تهویه نمایندگی چیلر مدیا

برد چیلر مدیا

با توجه به اهمیت برد کنترل چیلر مدیا ، در این بخش نقشه وایرینگ آن را به شما ارائه می دهیم. توجه داشته باشید درک نقشه ارائه شده تنها توسط متخصصین تکنو تهویه به عنوان نمایندگی چیلر مدیا میسر می باشد. با این حال ما آماده ارائه راهنمایی در زمینه تعمیر چیلر مدیا به شما عزیزان می باشیم.

تعمیر چیلر مدیا
تکنو تهویه نمایندگی چیلر مدیا

همچنین جهت شناخت بیشتر چیلر مدیا ، قسمتهای مختلف تابلو برق آن را برای شما معرفی خواهیم کرد.

تعمیر چیلر مدیا

  • 18.2 ماژول تشخیص جریان یونیت خارجی
  • 18.3 ماژول تشخیص دمای پایین اواپراتور
  • 18.4 ماژول تشخیص دمای محیط
  • 18.5 برد اصلی کنترل چیلر
  • 18.6 ترمینالهای برد اصلی
  • 18.7 صفحه اصلی تابلو برق
  • 18.8 بلوک ترمینال ارتباطی
  • 18.9 بلوک ترمینال قدرت
  • 18.10 کنتاکتور
  • 18.11 ترانسفورماتور تغذیه برد
  • 18.12 ترانس جریان یا CT
  • 18.13 خازن راه انداز
  • 18.14 برد رله فرمان
  •  

    همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت رسمی چیلر مدیا مراجعه نمایید.

    5/5 - (10 امتیاز)
    نوشته‌های تازه

    سایر مطالب و مقالات

    اسکرول به بالا