نمایندگی چیلر گرین

تعمیر چیلر گرین
تکنو تهویه نمایندگی چیلر گرین

همواره شرکت تکنو تهویه بر این باور است که تعمیر چیلر گرین در کنار تهیه قطعات یدکی اصلی و با کیفیت تمکیل خواهد گردید همچنین شما میتوانید با مطالعه مقاله زیر اطلاعات خود را در زمینه چیلر گرین افزایش داده و در صورت بروز مشکل با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

نمایندگی چیلر گرین (Green)

سیستم های تهویه مطبوع ساخت شرکت گرین از جمله محصولات با کیفیت ومتناسب با اقلیم کشور عزیزمان ایران می باشد . شرکت تکنو تهویه نمایندگی چیلر گرین در ایران می باشد . بدون شک ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مشتریان گرامی بدون آموزش و تجربه تخصصی در زمینه چیلر گرین امکان پذیر نیست . تکنو تهویه به مدد سالها تجربه تخصصی و تعامل سازنده با بزرگان این صنعت توانسته خدمات تعمیر چیلر ، نصب و راه اندازی چیلر ، طراحی و محاسبات مربوطه در خصوص چیلر گرین را در ایران ارئه نماید .

تعمیر چیلر گرین (Green)

با توجه به تحریم های بین المللی کشور عزیزمان ایران تهیه و ارائه قطعات یدکی اصلی و با کیفیت اهمیت ویژه ایی پیدا کرده است . تهیه و پروگرام قطعات و بردهای مورد استفاده در این سیستم ها در تکنو تهویه صورت می پذیرد . سایر قطعات از جمله قطعات مکانیکی چیلر گرین ، سنسورهای چیلر گرین ، کمپرسور ، اواپراتور ، کندانسور و … در شرکت تکنو تهویه تهیه و پس از تست های مورد نیاز به مشتریان عزیز ارائه می گردد .

تعمیر چیلر گرین
تکنو تهویه نمایندگی چیلر گرین

ارزش ها و چشم انداز ها

گرین سیستم های خنک کننده را با اثرات زیست محیطی کم، کیفیت بالا و صرفه جویی در طول عمر برتر ارائه می دهد. تکنو تهویه در تبرید با دی اکسید کربن دوستدار محیط زیست بوده و با تمرکز بر نوآوری، کیفیت و رضایت مشتری، موقعیت پیشرو در بازار خود را حتی بیشتر تقویت می نماید .

تعمیر چیلر گرین
تکنو تهویه نمایندگی چیلر گرین

با مراجعه به سایت رسمی گرین قطعا میتوانید اطلاعات بیشتر در این حوزه چیلر و سیتم های تهویه مطبوع این شرکت کسب نمایید.

5/5 - (11 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا