نمایندگی چیلر کریر

تعمیر چیلر کریر
تکنو تهویه نمایندگی چیلر کریر

مفتخریم که اعلام کنیم ، تیم تکنو تهویه دارای تخصص و دانش ویژه و به روز در این زمینه می باشد. با تکنو تهویه ، نمایندگی چیلر کریر ، همراه باشید و با خیالی آسوده به ما اعتماد نمایید. قطعا پاسخ اعتماد خود را به بهترین شکل دریافت خواهید کرد.

نمایندگی چیلر کریر (Carrier)

کریر یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید سیستمهای تهویه مطبوع در جهان می باشد. تکنولوژی به روز و نوآوری در تولید چیلرهای متنوع ، باعث شده که کریر نامی ماندگار و معروف در صنعت تهویه مطبوع باشد. شرکت تکنو تهویه ، نمایندگی چیلر کریر در ایران می باشد. تیم ما همواره ، سعی دارد تا خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد.

هدف ما این است که در صورت نیاز به تعمیر چیلر کریر ، به عنوان نمایندگی چیلر کریر ، خدمات ممتاز و شایسته به شما ارائه نماییم. خدمات مطلوب ، حسن برخورد ، قیمت مناسب و امنیت خاطر در تعمیر چیلر کریر حق مسلم مشتریان ما می باشد.

به همین منظور تکنو تهویه با دارا بودن یک تیم حرفه ای ، متخصص ، متواضع و با تجربه میتواند به عنوان نمایندگی چیلر کریر ، خدمات خوبی به شما عزیزان ارائه دهد.

بدون شک دارندگان چیلر کریر مطلع هستند که تکنولوژی ساخت چیلر کریر بسیار پیشرفته می باشد. این خصوصیت چیلر کریر باعث شده تا سرویس ، نگهداری و تعمیر چیلر کریر تخصص بسیار ویژه ای به حساب بیاید .

تعمیر چیلر کریر
تکنو تهویه نمایندگی چیلر کریر

تعمیر چیلر کریر (Carrier)

چیلرهای کریر در مدلهای متنوع آب خنک و هواخنک تولید و عرضه می شوند. کندانسور چیلر آب خنک کریر از آب جهت خنک سازی کندانسور بهره می برد. کندانسور چیلر هوا خنک کریر از هوا جهت عملیات تقطیر استفاده می کند.

تکنولوژی هر دوی این چیلرها ، چه در سیکل تبرید و چه در سیستم کنترل ، بسیار پیشرفته می باشد. هم چیلر آب خنک کریر و هم چیلر هوا خنک کریر ، قادر هستند که آب را تا درجات بسیار پایین خنک کنند. اینکه دمای مطلوب آب خروجی از چیلر ، چه مقدار باشد ، بستگی به کاربری شما دارد. همچنین چیلرهای کریر کاملا سازگار با محیط زیست هستند.

به همین دلیل به لایه اوزون آسیبی نمی رسانند. چیلر کریر ، بازدهی بسیار بالایی دارد. اما در صورتی که مراقبت و سرویس به موقع در این چیلرها انجام نپذیرد ، بدون شک دچار مشکل خواهند شد. در این مواقع است که شما برای تعمیر چیلر کریر به نمایندگی چیلر کریر نیاز پیدا خواهید کرد.

درنتیجه :

تکنو تهویه ، نمایندگی چیلر کریر ، تخصص کافی در زمینه ارایه خدمات سرویس ،نگهداری و تعمیر چیلر را دارد. ما جهت تعمیر چیلر کریر از قطعات اصلی استفاده می کنیم. در صورتی که قطعات اصلی چیلر کریر ، در ایران موجود نباشد ، قطعا ما بهترین جایگزین را برای آن ارائه خواهیم کرد. اگر چیلر شما از نوع هوا خنک باشد ، احتمالا هزینه راه اندازی اولیه و هزینه نگهداری کمتری متحمل می شوید.

اما فراموش نکنید که هزینه کمتر دلیل بر بی توجهی و عدم مراقبت از این چیلرها نمی باشد. چیلرهای آب خنک به برج خنک کننده، پمپ آب کولینگ تاور و سیستم تصفیه آب کندانسور نیاز مبرم دارند و بدون آنها قادر به کار نیستند.

همین امر باعث می شود که سرویس ، نگهداری و تعمیر چیلر کریر در نوع آب خنک آن ، بسیار ضروری و پیچیده به حساب بیاید .

چیلرهای کریر با کمپرسورهای مختلف از جمله اسکرال ، اسکرو و سانتریفیوژ ، طراحی  و ظرفیت برودتی این چیلرها بسیار متنوع و متغیر هستند.

با افتخار اعلام می کنیم که تخصص و دانش فراوان تیم تکنو تهویه ، مارا قادر ساخته که به چیلر کریر در تمامی مدلها و ظرفیتها خدمات بسیار مطلوبی ارائه دهیم.

تعمیر چیلر کریر
تکنو تهویه نمایندگی چیلر کریر

چیلر کریر با اواپراتور فلادد (Carrier)

شیر ساکشن اواپراتور فلادد:

مدلهای 30XA چیلر کریر شیر ساکشن اواپراتور فلادد را دارا هستند .این شیر در خروجی اواپراتور و در قسمت ساکشن کمپرسور قرار دارد. شیر ساکشن بین خروجی اواپراتور و فلنج کمپرسور پیچ می شود. شفت سوپاپ شیر ساکشن دارای یک قفل است که روی شفت قرار دارد تا شیر را در حالت کاملا باز یا کاملا بسته قفل کند. قبل از تغییر وضعیت شیر به حالت کاملاً باز یا کاملاً بسته ، قفل باید بیرون کشیده شود.

تعمیر چیلر کریر
تکنو تهویه نمایندگی چیلر کریر

آنتی فریز در اواپراتور فلادد

در چیلرهای کریر ، تمامی اواپراتورهای فلادد مجهز به هیتر آنتی فریز بوده که توسط برد اصلی چیلر کنترل می شوند. منطق کنترل آنتی فریز از وضعیت کار چیلر ، دمای هوای بیرون و دمای ساکشن در همه مدارها استفاده می کند تا تصمیم بگیرد که آیا هیتر آنتی فریز باید برق داشته باشد یا خیر.
هیتر آنتی فریز فقط زمانی می تواند روشن شود که وضعیت دستگاه در حالت خاموش باشد. اگر دمای هوای بیرون کمتر از نقطه تنظیم اواپراتور و پایین‌ترین دمای ساکشن کمتر از نقطه تنظیم هیتر به اضافه 6 درجه فارنهایت (3.3 درجه سانتی‌گراد) باشد، هیتر آنتی فریز روشن می‌شود.

توجه :

اگر دمای آب ورودی یا خروجی کمتر از نقطه تنظیم هیتر و دمای هوای بیرون هم کمتر از نقطه تنظیم هیتر منهای 2 درجه فارنهایت (1.1 درجه سانتیگراد) باشد، هیتر روشن خواهد شد.

وهمچنین اگر دمای آب ورودی یا خروجی کمتر از نقطه انجماد آب بوده و چیلر در حالت آماده به کار و پمپ خاموش باشد ، جهت جلوگیری از یخ زدن اواپراتور ، هیتر آنتی فریز به همراه پمپ روشن می شود.

از آنجا که کل اواپراتور با عایق الاستومری پوشیده شده است. هیتر هم اواپراتور و هم عایق را در برابر یخ زدگی دمای پایین محیط تا 0 درجه فارنهایت (17.8- درجه سانتیگراد) محافظت می کند.نکته مهم که باید همواره به آن دقت شود این است که اگر دستگاه در منطقه ای نصب می شود که دمای محیط به زیر 32 فارنهایت (0 درجه سانتیگراد) می رسد، باید حتما از محلول ضد یخ مناسب در مدار آب سرد استفاده شود.

تعمیر چیلر کریر
تکنو تهویه نمایندگی چیلر کریر

سیستم کنترل چیلر کریر به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که در صورت کاهش دمای سیال به زیر 34 درجه فارنهایت (1.1 درجه سانتیگراد) باعث خاموشی چیلر گردد .

اما پمپ روشن می ماند. هنگامی که دمای سیال به 6 درجه فارنهایت (3.3 درجه سانتیگراد) بالاتر از نقطه تنظیم دمای خروجی می رسد ، چیلر دوباره راه اندازی می شود.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت رسمی چیلر کریر مراجعه نمایید.

5/5 - (12 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا