تعمیرات تخصصی تکنو تهویه

تعمیرات تخصصی و سرویس تخصصی دستگاه ارزشمند خود را به سرویسکاران مجرب و متعهد ما بسپارید

 

 

خدمات تخصصی تکنو تهویه

تکنو تهویه ، بزرگترین مرکز ارائه دهنده خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری تجهیزات تاسیساتی و تهویه مطبوع در سراسر تهران بزرگ می باشد. خدمات ما منحصر به یک تجهیز خاص ، برند خاص ، منطقه خاص و یا ساعت خاصی از شبانه روز نمی باشد. تمایز ما با دیگر رقبا در کیفیت بالای خدمات ، فوری بودن خدمات ، ارزان بودن خدمات و همیشه در دسترس بودن می باشد. امتیاز تکنو تهویه ، داشتن سالها تجربه در زمینه خدمات رسانی به همشهریان عزیز تهرانی است. علاوه بر آن ، افتخار همکاری با برترین تکنسین ها ، ما در صدر بزرگان این صنعت قرار داده است. هزاران مورد خدمات رسانی که منتج به رضایت مشتریان عزیز و ارزشمند ما شده است ، از دیگر افتخارات تکنو تهویه می باشد. در ادامه شما را با گوشه ای از خدمات تکنو تهویه آشنا خواهیم کرد.

 

تعمیرات تخصصی فوری و ارزان انواع چیلر در تهران

یکی از مهمترین و پر تقاضا ترین خدماتی که تکنو تهویه ارائه می دهد ، تعمیر تخصصی ، آسان ، فوری و ارزان انواع چیلر می باشد. تیم فنی و متخصص ما ، بدون در نظر گرفتن مدل ، برند ، سال ساخت و کاربری ، تعمیر و نگهداری انواع چیلر را با بهترین کیفیت انجام می دهد. تعمیر تخصصی ، ارزان و فوری چیلر ، جزو نیازهای اصلی مالکان این تجهیز می باشد. اما همیشه پیدا کردن یک مرکز تخصصی و حرفه ای تعمیر چیلر ، یک کار وقت گیر و سخت است. تکنو تهویه سالهاست که با هدف ارائه خدمات فوری ، ارزان و با کیفیت به انواع چیلرها ، پا به عرصه خدمات رسانی گذاشته است. با تکنو تهویه چیلر شما ، مانند روز اول سالم و کارآمد خواهد ماند.

جخت آشنایی با بخش چیلر تکنو تهویه مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

 

مشکلات و خرابی های رایج در چیلر

در ادامه به بخشی از عیوبی که در چیلرها دیده می شود ، اشاره می کنیم:

  • چیلر روشن نمی شود
  • چیلر سرما تولید نمی کند
  • دستگاه آب سرد تولید نمی کند
  • کمپرسور چیلر روشن نمی شود
  • فن کندانسور چیلر روشن نمی شود
  • چیلر ارور فشار بالا می دهد
  • چیلر ارور فشار پایین می دهد
  • پمپ آب چیلر کار نمی کند
  • چیلر صدای ناهنجاری می دهد
  • چیلر ارور می دهد

عیوب و خرابی هایی که در بالا گفته شد ، تنها بخشی از خرابی های رایج در چیلرها می باشد. متخصصین تکنو تهویه با تجربه بالای خود ، هر نوع چیلر را ، با هر ایرادی که داشته باشد تعمیر می کنند. جهت تعمیر انواع چیلر ، با تکنو تهویه تماس بگیرید.

 

تعمیرات تخصصی فوری و با کیفیت انواع مینی چیلر در تهران

مینی چیلرها نیز مانند چیلرها ، جهت تولید آب سرد استفاده می شوند. تفاوت چیلرها و مینی چیلرها ، در ظرفیت آنها می باشد. معمولا به چیلرهای زیر 10 تن تبرید ، مینی چیلر می گویند. هر تن تبرید برابر با 12000 BTU می باشد. مینی چیلرها بیشتر برای تامین آب سرد مورد نیاز واحدهای مسکونی کوچک کاربرد دارند. البته بسیار از ماشین آلات صنعتی ، برای خنک کردن فرایند خاص خود ، از مینی چیلر استفاده می کنند. ماشین آلات تزریق پلاستیک از این نوع هستند. دستگاه های لیزر که در مراکز زیبایی استفاده می شوند نیز از مینی چیلر بهره می بند. تکنو تهویه بزرگترین مرکز ارائه کننده خدمات به انوع مینی چیلرها می باشد.

 

خرابی ها و عیوب متداول در مینی چیلرها

خرابی ها و عیوبی که در مینی چیلرها ایجاد می شود ، مانند خرابی های رایج در چیلرها می باشد. همانطور که برای رفع خرابی چیلرها به یک متخصص نیاز دارید ، رفع خرابی مینی چیلرها نیز به متخصص نیاز دارد. بزرگترین مرکز تخصصی تعمیر ارزان ، فوری و با کیفیت مینی چیلر در تهران ، تکنو تهویه می باشد. در ادامه بخشی از عیوب رایج در مینی چیلرها را برای شما بیان می کنیم:

  • عدم روشن شدن مینی چیلر
  • تولید نشدن آب سرد در مینی چیلر
  • عدم تولید سرما در مینی چیلر
  • عدم روشن شدن کمپرسور مینی چیلر
  • خاموش شدن فن کندانسور مینی چیلر
  • روشن نشدن پمپ آب مینی چیلر
  • کمبود شارژ گاز در مینی چیلر

 

تعمیرات تخصصی فوری و ارزان انواع کولرگازی در تهران

این روزها استفاده از کولرگازی در حال افزایش است. خیلی از افراد در حال جمع آوری کولر آبی و تبدیل آن به کولرگازی هستند. دلیل این کار کیفیت بالای سرمای تولید شده در کولرگازی می باشد. کولر آبی رطوبت زیادی تولید می کند. مشکلی که باعث بیماریهای فراوان می شود. اما کولرگازی رطوبت محیط را جذب می کند. این کار علاوه بر جلوگیری از بیماری در ایجاد سرما نیز نقش مهمی دارد. چرا که باعث کاهش گرمای نهان محیط می شود. تکنو تهویه ارائه کننده برتر و بزرگ خدمات تعمیر فوری ، ارزان و با کیفیت کولرگازی در تهران می باشد. جهت تعمیر کولرگازی خود ، با ما تماس بگیرید.

 

هزینه تعمیر کولرگازی در تهران

قبل از هر توضیحی باید عنوان کنیم که تکنو تهویه پایین ترین قیمتها را در تعمیر و نگهداری کولرگازی ارائه می دهد. زیرا هدف ما تنها کسب درآمد نیست. ما به رضایت شما نیز اهمیت می دهیم. در واقع بقای تکنو تهویه در کسب رضایت مشتریان محترم می باشد. هزینه تعمیر کولرگازی به نوع کولرگازی و نوع ایراد آن بستگی دارد. هرگز قبل از بررسی دقیق دستگاه ، نمی توان به هزینه نهایی تعمیر آن پی برد. البته تجربه یک تکنسین ، می تواند کمک بزرگی در برآورد تخمینی هزینه تعمیر کولرگازی باشد. تکنو تهویه دارای تکنسین های بسیار با تجربه و کاربلد می باشد. بنابراین جهت کاهش هزینه تعمیر کولرگازی ، با تکنو تهویه تماس بگیرید.

 

تعمیرات تخصصی فوری ، ارزان و با کیفیت داکت اسپلیت در تهران

در اکثر ساختمان های جدید و نوساز ، از داکت اسپلیت جهت تامین سرما و گرمای محیط استفاده می شود. مزیت داکت اسپلیت ها ، استفاده از کویل DX جهت سرمایش (درست مثل کولرگازی) و کویل آبگرم جهت گرمایش (مشابه فن کوئل) می باشد. این قابلیت باعث کاهش بسیار زیاد مصرف برق در زمستان می شود. برای تولید آبگرم ، باید از پکیج یا موتورخانه استفاده کنید. داکت اسپلیت ها جهت انتقال باد سرد و گرم ، از کانال استفاده می کنند. نحوه کانال کشی در انتقال باد بسیار موثر می باشد. تکنو تهویه ارائه کننده برتر خدمات تخصصی ، فوری و ارزان تعمیر و نگهداری داکت اسپلیت در تهران می باشد.

 

خرابی ها و عیوب رایج در داکت اسپلیت ها

داکت اسپلیت ها از نظر عملکرد بسیار شبیه به کولرگازی عمل می کنند. بنابراین عیوب و خرابی های رایج در آنها نیز شبیه به خرابی های کولرگازی می باشد. با توجه به پیچیده بودن تکنولوژی داکت اسپلیت ، مراجعه به مراکز مجاز و تخصصی ، لازم می باشد. بزرگترین مرکز مجاز تعمیر تخصصی ، فوری و ارزان داکت اسپلیت در تهران ، تکنو تهویه می باشد. در ادامه عیوب رایج در داکت اسپلیت را بیان می کنیم:

  • داکت اسپلیت روشن نمی شود
  • داکت اسپلیت باد گرم می زند
  • از داکت اسپلیت آب ریزش می کند
  • در زمستان داکت اسپلیت گرما نمی دهد
  • صدای داکت اسپلیت زیاد است
  • کمپرسور داکت اسپلیت روشن نمی شود

 

تعمیرات تخصصی ، ارزان و فوری پکیج در تهران

پکیج ها ، تجهیزات بسیار عالی و کارآمدی هستند. آنها علاوه بر تامین آبگرم مصرفی برای شستشو ، قابلیت تامین گرمایش محیط را نیز دارا می باشند. همین قابلیت باعث افزایش محبوبیت و استفاده از آنها شده است. به همین دلیل است که اگر یک پکیج خراب شود ، مشکلات فراوانی برای ما ایجاد می کند. اما سپردن تعمیر پکیج به هر کسی اصلا کار درستی نیست. ما مرکز بزرگ و تخصصی تکنو تهویه را راه اندازی کرده ایم تا شما همواره احساس آرامش نمایید. در صورت نیاز به تعمیر فوری ، آسان ، با کیفیت و ارزان پکیج ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. تکنسین های با تجربه ما ، در اسرع وقت کنار شما خواهند بود.

 

دسته بندی انواع پکیج

پکیج ها در انواع مختلفی دسته بندی می شوند. از نظر نصب ، آنها به دو نوع زمینی و دیواری تقسیم می شوند. مدل زمینی ، اندازه ای در حدود یک ماشین لباسشویی دارد. مدل دیواری مانند یک آبگرم کن است. از نظر گرمایش ، پکیج ها به دو نوع دو مبدله و تک مبدله تقسیم می شوند. مدل دو مبدله برای مناطقی که آب سنگین و پر املاحی دارند ، مناسب تر است. از نظر تامین هوای احتراق ، پکیج ها به دو نوع محفظه احتراق بسته و باز تقسیم می شود. پکیج های محفظه احتراق باز ، برای نصب در داخل واحد مناسب نیستند. پکیج های محفظه احتراق بسته ، دارای فن برای خروج محصولات احتراق می باشند.

 

 

تعمیر تخصصی و با کیفیت پمپ و بوستر پمپ در تهران

با توجه به افزایش تعداد ساختمان های بلند مرتبه به دلیل افزایش جمعیت ، آبرسانی به واحدهای بالایی ساختمان با فشار آب شهری ، کار سختی می باشد. در بسیاری از مناطق ، فشار آب شهری قادر به تامین آب برای طبقات بالایی ساختمان نمی باشد. به همین دلیل است که استفاده از پمپ ها و بوستر پمپ ها ، برای تامین آب مصرفی ساختمان رواج زیادی یافته است. اما به دلیل عدم مراقبت از این پمپ ها ، خرابی آنها بسیار بالا می باشد. تکنو تهویه مرکز تخصصی تعمیر فوری ، ارزان و باکیفیت انواع پمپ و بوستر پمپ می باشد. تکنسین های ما ، پمپ شما را به بهترین شکل تعمیر و راه اندازی می کنند. کافیست که با ما تماس بگیرید.

 

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ یک سیستم تقویت فشار آب ، با عملکرد بسیار پیشرفته می باشد. در این سیستم شما فشار آب کاملا یکسانی خواهید داشت. این فشار با باز و بسته شدن شیرهای مختلف تغییر نمی کند. زیرا سیستم مجهز به یک سنسور فشار می باشد. این سنسور مقدار فشار را به درایو اینورتر ارسال کرده و درایو با تغییر سرعت پمپ ، فشار ثابتی را برای شما ایجاد می کند. مزیت این سیستم ، استهلاک کمتر پمپ ، یکسان بودن فشار ، کاهش مصرف برق و خرابی های بسیار کمتر می باشد. شاید هنگام خرید و راه اندازی هزینه بالاتری را متحمل شوید. اما قطعا در بلند مدت این هزینه جبران خواهد شد.

 

 

تعمیر فوری ، ارزان و با کیفیت موتورخانه در تهران

موتور خانه ها ، سالهای زیادی است که مورد استفاده قرار می گیرند. آنها وظیفه تامین آبگرم مصرفی و آبگرم گرمایشی ساختمان را به عهده دارند. آبگرمی که موتورخانه ها تولید می کنند ، بسیار با کیفیت می باشد. زیرا فشار و دمای تقریبا ثابت و مناسبی دارد. اما برای حفظ این کیفیت باید به تعمیر ، سرویس و نگهداری موتورخانه خود اهمیت بدهید. سرویسهای منظم و دوره ای که توسط تکنسین های کاربلد و با تجربه انجام می شود ، قطعا باعث آسایش شما خواهد شد. تکنو تهویه یک تیم متخصص و حرفه ای را برای این منظور در اختیار دارد. جهت تعمیر فوری ، ارزان و باکیفیت موتورخانه خود ، با تکنو تهویه تماس بگیرید.

 

هزینه تعمیر انواع موتورخانه

هزینه تعمیر موتورخانه به نوع آن بستگی دارد. باید دید که موتورخانه شما از نوع بخار است و یا آب. اگر از نوع آب است ، این آب گرم است یا داغ. تفاوت تمامی اینها در نوع بویلر و یا دیگ مورد استفاده می باشد. قطعا بویلر بخار با بویلر آبگرم تفاوت دارد. علاوه بر آن نوع تجهیزات مورد استفاده در موتورخانه نیز بسیار با اهمیت است. باید دید که کدام تجهیز موتورخانه خراب شده است. دلیل این خرابی چه بوده است. به عنوان مثال هزینه تعمیر رله مشعل ، بسیار پایینتر از هزینه تعمیر سوراخ شدن دیگ می باشد. خرابی موتورخانه شما به هر دلیلی هم که باشد ، باز تکنو تهویه به بهترین شکل ممکن آن را تعمیر می کند.

 

تعمیرات تخصصی با کیفیت ، ارزان و فوری فن کوئل در تهران

فن کوئل ها از تجهیزات مهم تهویه مطبوع می باشند. آنها توانایی تولید سرما یا گرما را ندارند. بله فقط توان گردش باد در منزل را دارند. آنچه که باعث تولید باد گرم و یا سرد در فن کوئل می شود ، گردش آب چیلر ، موتورخانه یا پکیج در کویل فن کوئل می باشد. در واقع فن کوئل ها به چیلرها ، موتورخانه ها و پکیج ها وابسته هستند. تعمیر تخصصی ، فوری و ارزان فن کوئل ، نیاز به تجربه و شناخت کافی این تجهیز ارزشمند دارد. اگر فن کوئل شما دچار مشکل شود ، شما نمی توانید گرما و سرمای تولیدی از موتورخانه یا چیلر را به اتاق منتقل کنید. تکنو تهویه بزرگترین و مجهز ترین مرکز تعمیر فن کوئل در تهران می باشد. جهت تعمیر انواع فن کوئل با تکنو تهویه تماس بگیرید.

 

انواع فن کوئل

فن کوئل ها انواع مختلفی دارند. اما تفاوت اصلی آنها در نوع نصب و محل استقرارشان می باشد. از نظر نوع نصب ، فن کوئل ها به چهار نوع تقسیم می شوند:

  • یک: فن کوئل زمینی که به صورت پایه دار و روی زمین نصب می شود
  • دو: فن کوئل دیورای که مانند کولرگازی روی دیوار نصب شده و در نگاه اول شبیه به کولرگازی است
  • سه: فن کوئل کاستی که به انواع یک طرفه ، دو طرفه و چهار طرفه تقسیم شده و روی سقف کاذب نصب می شود
  • چهار: فن کوئل کانالی یا زیر سقفی که شبیه به داکت اسپلیت بوده و زیر سقف کاذب نصب می شود

تکنو تهویه بزرگترین و مجهزترین ارائه کننده خدمات فوری ، ارزان و تخصصی انواع فن کوئل در تهران می باشد.

 

تعمیرات تخصصی فوری و ارزان VRF در تهران

یکی از سیستمهای بسیار جدید صنعت تهویه مطبوع ، VRF می باشد. خیلی از کاربران ، VRF را با کولرگازی های مولتی پنل یا چند پنله اشتباه می گیرند. درست است که سیستم کاری VRF بسیار شبیه به کولرگازی و داکت اسپلیت می باشد. اما تفاوت های بسیار زیادی بین آنها وجود دارد. VRF ها قابلیت کنترل چندین پنل را دارند. در حالی که هر پنل به صورت کاملا مستقل عمل می کند. در برخی از VRF ها ، شما امکان استفاده همزمان گرما و سرما در دو پنل مجزا را دارا می باشید. کیفیت سرمای VRF کاملا شبیه به کولرگازی می باشد. تکنو تهویه بزرگترین مرکز ارائه کننده خدمات تخصصی ، با کیفیت و ارزان تعمیر VRF در تهران می باشد.

 

 

نحوه عملکرد VRF

نحوه عملکرد VRF بسیار پیچیده تر از برادر های خود ، یعنی کولرگازی و داکت اسپلیت می باشد. VRF دارای یک یا چند واحد بیرونی است. این واحد ها وظیفه تراکم و تبدیل بخار مبرد به مایع پرفشار را به عهده دارند. این مایع مبرد در کل سیکل لوله کشی مسی سیستم جریان دارد. هر پنل به طور مجزا فعالیت می کند. بنابراین هر پنل دارای شیر انبساط الکترونیکی مخصوص به خود می باشد. این شیر وظیفه کنترل تزریق مبرد به کویل پنل را بر عهده دارد. بنابراین هر پنل به اندازه ای که نیاز دارد ، مایع مبرد دریافت می کند. این روش به کنترل نا محدود دما در اتاق های مختلف منجر می شود.

 

 

تعمیرات تخصصی و سریع انواع سردخانه در تهران

سردخانه ها انواع مختلفی دارند. به طور کلی آنها به دو دسته زیر صفری و بالای صفری تقسیم می شوند. سردخانه های زیر صفری معمولا برای انجماد انواع گوشت و نگهداری مواد حساس دارویی استفاده می شوند. دمای اواپراتور در این سردخانه ها پایین تر از 18- درجه سانتیگراد می باشد. سردخانه های بالای صفری نیز بیشتر برای نگهداری انواع گوشت و میوه کاربرد دارند. تعمیر و نگهداری سردخانه ها بسیار مهم است. زیرا کوچکترین سهل انگاری باعث خرابی سردخانه خواهد شد. خرابی سردخانه نیز باعث ضررهای هنگفتی می شود. تکنو تهویه بزرگترین مرکز تخصصی تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع سردخانه می باشد. در صورت نیاز به این خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات تعمیر سردخانه با تکنو تهویه

 

نحوه کار و عملکرد سردخانه

سردخانه ها بر اساس سیکل تبرید تراکمی کار می کنند. برخی از آنها از آمونیاک به عنوان سیال مبرد استفاده می کنند. آمونیاک یک ماده فوق العاده سمی می باشد. هنگام کار با این ماده باید نهایت احتیاط به عمل آورده شود. اما بیشتر سردخانه ها از مبردهای فریونی نظیر R22 استفاده می کنند. کارکرد با این مبردها بسیار راحت تر از کار با آمونیاک می باشد. سردخانه ها عموما دارای یک واحد خارجی یا کندانسینگ یونیت می باشند. این واحد مبرد را به مایع متراکم فشار بالا تبدیل می کند. سپس آن را به شیر انبساط روی اواپراتور در داخل سالن سردخانه ارسال می کند. اواپراتور با عبور هوا از بین فین های مبدل خود ، دمای سردخانه را پایین می آورد.

 

تعمیرات تخصصی انواع یخچال ویترینی و صنعتی در تهران

یخچال های ویترینی و صنعتی در فروشگاه ها و رستوران ها کاربرد فراوانی دارند. از یخچال های ویترینی جهت نگهداری محصولات مختلفی استفاده می شود. هر کدام از این محصولات دمای نگهداری خاص خود را دارند. معمولا دمای نگهداری محصولات بسته بندی شده ، نظیر خامه ، کره و یا انواع نوشیدنی روی آنها حک شده است. یخچال های صنعتی نیز بسته به کاربرد خود ، دمای ویژه ای دارند. جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری این تجهیزات مهم و ارزشمند ، باید به این دما و شرایط کارکرد آن  توجه نمود. تکنو تهویه با سالها سابقه در تعمیر انواع یخچال صنعتی و ویترینی ، به صورت کاملا تخصصی ، در خدمت شما می باشد.

خدمات تعمیر انواع یخچال ویترینی و صنعتی با تکنو تهویه

 

هزینه تعمیر یخچال ویترینی و صنعتی در تهران

اهمیت یخچال های ویترینی و صنعتی برای صاحبانشان به قدری زیاد است که پیش از قیمت ، به سرعت عمل و کیفیت ارائه خدمات اهمیت می دهند. اما این بدان معنی نیست که باید از هزینه تعمیر یخچال غافل شد. موارد بسیار زیادی دیده شده که متاسفانه خیلی از شرکت ها از این نیاز مشتریان خود سوء استفاده می کنند. آنها مبالغ هنگفتی جهت تعمیر یخچال ویترینی و صنعتی دریافت می کنند. اما تکنو تهویه در درجه اول به رضایت شما می اندیشد. زیرا رضایت شماست که باعث بقای ما می شود. ما کیفیت و تخصص را با سرعت عمل و قیمت مناسب خدمات ، تلفیق کرده ایم. این باعث رضایت بالای مشتریان محترم ما شده است.

 

تعمیرات تخصصی با کیفیت تاسیسات استخر در تهران

این روزها بسیاری از مجتمع های مسکونی مجهز به استخر و جکوزی هستند. استخرها و جکوزی ها ، تاسیسات خاص خود را دارند. برای اینکه آب با کیفیت و مناسبی داشته باشید ، با از این تاسیسات مراقبت کنید. عدم مراقبت از تاسیسات استخر و جکوزی ، باعث کاهش کیفیت آب ، آلودگی آب و بیماری خواهد شد. تکنو تهویه بزرگترین مرکز تخصصی تعمیر ، سرویس و نگهداری تاسیسات استخر می باشد. ما در تعمیر و نگهداری انواع استخر ، دارای سابقه بسیار طولانی و درخشان هستیم. با سرویس های به موقع و کنترل مناسب کیفیت آب استخر ، لذت شنا کردن را احساس خواهید کرد.

خدمات تعمیر تاسیسات استخر با تکنو تهویه

 

تعمیرات تخصصی تجهیزات تصفیه آب استخر در تهران

استخرها همگی دارای تجهیزات تصفیه آب می باشند. ساده ترین نوع آن ، فیلتر شنی استخر است. این فیلتر در خروجی پمپ سیرکوله آب یا همان پمپ استخری قرار دارد. این فیلتر ذرات معلق در آب را جذب می کند. اما این فیلتر قادر به کشتن و از بین بردن باکتری و میکروب های بیماری زا نمی باشد. برای اینکار باید از تجهیزات دیگری استفاده کنید. نمونه ای از این تجهیزات شامل ، کلر زن (خطی ، شناور ، نمکی ) ، لامپ یووی ، ازن ژنراتور ، فیلترهای دیاتومه و فیلترهای کارتریجی می باشند. تعمیر و نگهداری این تجهیزات بسیار تخصصی می باشد. برای این کار با تکنو تهویه ، بزرگترین مرکز تعمیر ، سرویس و نگهداری تاسیسات استخر تماس بگیرید.

 

 

تعمیرات تخصصی با کیفیت هواساز خانگی در تهران

هواسازها ، بهترین تجهیزات تامین هوای با کیفیت و مناسب می باشند. آنها علاوه بر تامین هوا با دمای مناسب ، کیفیت هوا را نیز تضمین می کنند. این کار به دلیل استفاده از فیلترهای مختلف در هواساز می باشد. این فیلترها می توانند ذراتی تا 2/1 میکرون را از هوا جذب کنند. البته این به نوع فیلتر هواساز بستگی دارد. هواساز ها انواع مختلفی دارند. آنها شامل هواساز صنعتی ، خانگی ، هایژنیک ، هیت ریکاوری ، ایرواشر ، رفت و برگشتی و هواساز هوای تازه می شوند. تکنو تهویه ارائه کننده برتر خدمات تعمیر ، نگهداری و سرویس انواع هواساز می باشد. برای تنفس هوای پاک ، کافیست که با تکنو تهویه تماس بگیرید.

خدمات تعمیر هواساز با تکنو تهویه

 

انواع فیلتر هواساز

همانطور که گفته شد ، کیفیت هوای تولیدی هواساز به واسطه استفاده از فیلترهای مختلف در آن می باشد. این فیلترها انواع مختلفی دارند. معروف ترین آنها ، فیلترهای فلزی می باشد. این فیلتر از ورود ذرات بزرگ به داخل هواساز جلوگیری می کند. فیلتر معروف بعدی ، فیلترهای پلیتی G4 می باشد. فیلترهای کیسه ای نیز کاربرد زیادی دارند. اما بالاترین کیفیت هوا را فیلترهای هپا و اولپا تولید می کنند. این فیلترها به فیلتر های راندمان بالا معروف هستند. آنها ذراتی تا 2/1 میکرون را حذف می کنند. جهت تامین و تعویض فیلتر هواساز خود ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. ما در تمامی ساعات شبانه روز در خدمت شما هستیم.

 

 

تعمیرات تخصصی با کیفیت سیستم گرمایش از کف در تهران

گرمایش از کف را به نوعی می توان بهترین سیستم تامین گرمایش دانست. زیرا با این سیستم شما گرمایی یکنواخت و مطلوب را تجربه خواهید کرد. علاوه بر آن به واسطه پایین بودن دمای آب گرمایش از کف ، نسبت به رادیاتور ، هزینه تامین انرژی کمتری نیز به شما تحمیل می شود. شاید در هنگام اجرای اولیه قدری بیشتر خرج کنید. اما به شما قول می دهیم که ارزشش را دارد. تکنو تهویه ارائه کننده خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری سیستم گرمایش از کف می باشد. رفع هر گونه ایراد در گردش آب و یا سیستم کلکتور گرمایش از کف را به تکنو تهویه بسپارید. ما در اسرع وقت مشکل را مرتفع می کنیم.

خدمات گرمایش از کف با تکنو تهویه

 

تفاوت گرمایش از کف با رادیاتور

سیستم گرمایش از کف ، به واسطه لوله کشی ممتدی که در کف اتاق انجام می شود ، گرمای یکنواختی ایجاد می کند. این گرما با روش همرفتی ، باعث گرم شدن تمام اتاق می شود. از آنجا که این لوله ها در کف اتاق نصب می شوند ، بنابراین دمای آنها نباید خیلی بالا باشد. چون بسیار آزار دهنده خواهد شد. معمولا دمای تنظیمی گرمایش از کف ، حدود 40 درجه سانتیگراد می باشد. در حالی که این دما جهت رادیاتور ها ، گاهی تا 70 درجه سانتیگراد افزایش می یابد. ضمن اینکه رادیاتور فقط بخش کوچکی از اتاق را گرم می کند. با توجه به موارد فوق ، برتری گرمایش از کف نسبت به رادیاتور کاملا محسوس می باشد.

 

تعمیرات تخصصی شرکت تکنوتهویه

نماینده برندهای معتبر میتسو بیشی ، توشیبا ،‌ هایسنس ، هیتاچی ، پاناسونیک ، سامسونگ ، ال جی ، دایکین ، مدیا ، اجنرال ، گری ، گودمن ، تویو ، ریم ، تراست ، فرولی ، اکسیژن ، لیزر با سرویسکاران مجرب ، دوره دیده و متعهد خود ، در کوتاهترین زمان مشکل دستگاه شما را مرتفع می نماید .

ما با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر و از تحمیل هزینه های اضافه به شما خودداری می کنیم.

سرویسکاران ما در زمینه سرویس ، تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات حرارتی ، برودتی و تهویه مطبوع از قبیل چیلر ، مینی چیلر ، سردخانه ، داکت اسپلیت ، اسپلیت ، فن کوئل ، یخچال های صنعتی ، موتورخانه ، دیگ بخار ، دیگ آب داغ و آبگرم ، دیگ های چدنی ، پکیج های زمینی و دیواری ، کوئل های آبسرد و آبگرم ، تصفیه آب صنعتی و خانگی ، پمپ و بوستر پمپ و کلیه تجهیزات مرتبط با سیستم های تهویه مطبوع و تاسیساتی دوره دیده و متخصص می باشند و شما می توانید تعمیر ، نگهداری و سرویس تجهیزات خود را با اطمینان به شرکت تکنو تهویه بسپارید .

تیم فنی شرکت معتبر تکنو تهویه . با دانش و تجربه سالیان دراز خود آماده ارائه خدمات مختلف در زمینه نصب . سرویس و نگهداری و تعمیر انواع مدل های اسپیلت ، کولر گازی ، پکیج ، چیلر و مینی چیلر ، موتورخانه ، هواساز و … به شما عزیزان می باشد. خدمات ما با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب و گارانتی به شما عرضه می شود.

با ما تماس بگیرید

 

خلاصه ایی از خدمات فنی تکنو تهویه در لینک های زیر در دسترس شما می باشد:

جهت آشنایی بیشتر با سیستم های تهویه مطبوع میتوانید شبکه های اجتماعی تکنو تهویه را دنبال فرمایید:

نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا