تعمیر چیلر در ستارخان

تعمیر چیلر در ستارخان
تعمیر چیلر در ستارخان. ستارخان از مناطقی می باشد که بسیاری از ساختمانهای آن مجهز به چیلر هستند. تکنو تهویه ارائه کننده برتر خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری در زمینه چیلرهای تراکمی می باشد. چنانچه به خدمات مناسب در این زمینه نیاز دارید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. ما در اسرع وقت در کنار شما خواهیم بود. چیلر و مینی چیلر ارزشمند خود را به دست افراد تازه کار نسپارید. بهترین و مقرون به صرفه ترین خدمات را از تکنو تهویه بخواهید. در ادامه با ما باشید.
مطالب مرتبط :

 

کندانسور آب خنک

برای خنک کردن یک ساختمان یا فرآیند صنعتی ، گرمای جذب شده از طریق آب ، در نهایت باید در هوای بیرون و یا سیال دیگر دفع شود. مقدار کل گرمایی باید از سیستم دفع شود شامل مجموع بار اواپراتور ، تراکم ایجاد شده در کمپرسور و گرمای موتور است. در چیلرهایی که دارای کمپرسور هرمتیک هستند ، ( موتور و کمپرسور در یک محفظه قرار دارند) همه این بارها از طریق کندانسور دفع می شوند.
در چیلر هایی که موتور جدا از کمپرسور است و توسط یک شفت به کمپرسور کوپل می شود ، گرمای موتور مستقیماً به هوای اطراف دفع می شود. بار اواپراتور و تراکم کمپرسور از طریق کندانسور دفع می شود. در این چیلر ها گرمای موتور باید توسط فن هایی که در محل نصب قرار دارند ، دفع شود.

تأثیر دمای آب کندانسور

در یک چیلر آب خنک ، با افزایش دمای کندانسور ، دمای آب کندانسور و دما و فشار مبرد نیز افزایش می‌یابد. برعکس ، با کاهش دمای کندانسور ، دمای آب کندانسور و دما و فشار مبرد نیز کاهش می‌یابد. با تغییر فشار و دمای مبرد، فشار کاری کمپرسور نیز تغییر می کند. تأثیر تغییر دمای آب کندانسور بر مصرف انرژی حدود 4 درصد در هر یک درجه سانتیگراد می باشد. همیشه مصرف انرژی کل سیستم را در نظر بگیرید.

اثر سرعت جریان آب کندانسور

کندانسور نیز همانند اواپراتور به دبی آب حساس است. بنابراین همواره سعی کنید که میزان دبی آب کندانسور را در محدوده مناسب حفظ کنید. ذکر این نکته ضروری می باشد که دبی مناسب آب کندانسور به ظرفیت کندانسور بستگی دارد. ظرفیت کندانسور هموار معادل مجموع ظرفیت اواپراتور و انرژی مصرفی کمپرسور می باشد. مراقب باشید که تشکیل لجن در برج خنک کن ، موجب اختلال در گردش آب کندانسور نشود.

تشکیل رسوب در کندانسور آب خنک

به دلیل دمای بالایی که در کندانسور وجود دارد ، احتمال ایجاد رسوب در آن بسیار بالا می باشد. همین امر لزوم استفاده از سختی گیر در چیلرهای آب خنک را افزایش می دهد. عدم سرویس و رسیدگی مناسب به برج خنک کن باعث تشدید رسوب در کندانسور آب خنک می شود. چنانچه کندانسور دچار رسوب گرفتگی شود ، انتقال دما به صورت مناسب انجام نگرفته و علاوه بر کاهش راندمان چیلر ، کمپرسور دچار اور هیتینگ می شود.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در ستارخان

وجود انواع برندها و مدلهای مختلف چیلر در بازار ، لزوم به روز شدن دانش متخصصین این حوزه را افزایش می دهد. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ،
ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. تکنو تهویه با برگزاری دوره های ارزشمند تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر ، دانش تکنسینهای خود را به روز نگاه می دارد. ما در زمینه تمامی چیلر ها و مینی چیلر های موجود در بازار تخصص ویژه داریم. با سپردن چیلر خود به ما آسودگی خیال را تجربه خواهید کرد.

تعمیر چیلر در ستارخان با تکنو تهویه

محله ستارخان از محله های نسبتا قدیمی تهران می باشد. تکنو تهویه همواره سعی در ارائه بهترین خدمات به همشهریان تهرانی ، به خصوص ساکنین ستارخان دارد. ما در تمامی ساعات شبانه روز ، پاسخگوی نیاز شما عزیزان به خدمات تاسیسات و تهویه مطبوع هستیم. چیلر و مینی چیلر خود را به ما بسپارید و خود را از دردسرها و هزینه های اضافی رها سازید.
مطالعه بیشتر

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا