تعمیر چیلر در شهرک آزمایش

تعمیر چیلر در شهرک آزمایش
تعمیر چیلر در شهرک آزمایش. چیلرها و مینی چیلرها تجهیزات بسیار مناسبی جهت تامین هوای خنک در تابستان می باشند. این تجهیزات کاربردهای صنعتی نیز دارند. از این تجهیزات جهت خنک کردن انواع قالب ها و مخازن صنعتی نیز استفاده می شود. تکنو تهویه ارائه کننده خدمات تعمیر و نگهداری به انواع چیلرها و مینی چیلرها می باشد. به یاد داشته باشید که حفظ راندمان چیلرها و کارایی مطلوب آنها به سرویس و نگهداری مناسب و به موقع آنها بستگی دارد. بنابراین برای مراقبت از چیلر و مینی چیلر خود بهتر است از خدمات یک تیم متخصص و با تجربه استفاده نمایید. تکنو تهویه به شما اطمینان می دهد که در زمینه تاسیسات و تهویه مطبوع ، به ویژه چیلر و مینی چیلر دارای یک تیم حرفه ای و متخصص می باشد. در ادامه این مقاله ، با چیلر آشنایی بیشتری پیدا خواهید کرد.
مطالب مرتبط :

 

چیلر و اجزای اصلی آن

انواع مختلفی از چیلرها وجود دارد. معمولاً چیلرها از نظر ساختار و نوع کمپرسور به صورت جذبی ، گریز از مرکز ، اسکرو و اسکرال دسته بندی می شوند. البته چیلرهای با کمپرسور پیستونی نیز موجود است. کندانسور چیلرها می توانند با هوا یا آب خنک شوند. اجزای اصلی چیلرهای تراکمی عبارتند از اواپراتور ، کمپرسور ، کندانسور و تجهیزات منبسط کننده مانند شیر انبساط می باشد.

چیلرها کجا نصب می شوند؟

چیلرهای آب خنک معمولاً در داخل ساختمان و در موتورخانه نصب می شوند. اکثر چیلرهای هوا خنک معمولاً در فضای باز مانند پشت بام ، بالکن و یا حیاط ساختمان نصب می شوند. چیلرهای هواخنک چهار فصل باید به سیستمهای ویژه حفاظت از دمای پایین مجهز باشند.

اواپراتور چیلر

اواپراتور یک چیلر در واقع یک مبدل حرارتی پوسته و لوله و یا مبدل صفحه ای می باشد. در مبدل های پوسته لوله ، بسته به طراحی چیلر ، مبرد یا آب در داخل لوله ها جریان دارد.
 

اواپراتور فلادد

در اواپراتور پوسته و لوله فلادد ، مبرد خنک و مایع با فشار کم وارد سیستم توزیع داخل پوسته می شود و به طور یکنواخت روی لوله ها حرکت می کند و گرما را از آب گرمتر که در لوله ها جریان دارد جذب می کند.

اواپراتور DX

در یک اواپراتور پوسته و لوله با انبساط مستقیم یا DX ، آب گرمتر پوسته را پر می کند در حالی که مبرد مایع خنک با فشار پایین از طریق لوله ها جریان می یابد.

اختلاف دمای مبرد و آب

در تمامی اواپراتورها باید بین دمای مورد نظر آب و دمای اواپراتور یک اختلاف بین 5 تا 10 درجه ای باشد. این اختلاف دما باعث جذب گرما از آب توسط مبرد می شود. هر چه این اختلاف دما بیشتر باشد ، جذب گرما از آب سریعتر و راحتتر انجام می شود.
 

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در شهرک آزمایش

تکنو تهویه با تجربه و تخصصی که حاصل از سالیان متمادی فعالیت در زمینه چیلر و مینی چیلر می باشد ، نسبت به تمامی برندها و مدلهای این تجهیز تخصص کامل دارد. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ،
راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. ما با برگزاری دوره های تخصصی و ویژه برای تکنسین های خود ، آنان را باتکنولوژی به روز و پیشرفته آشنا می کنیم. بنابراین چیلر و مینی چیلر شما از هر نوع و مدلی که باشد ، قطعا تکنسین های ما با آن آشنایی کامل دارند.

تعمیر چیلر در شهرک آزمایش با تکنو تهویه

کیفیت عملکرد چیلر و مینی چیلر شما ، علاوه بر برند و طراحی آن ، به سرویس و نگهداری مناسب دستگاه نیز بستگی دارد. سرویس های دوره ای به موقع ، نگهداری مناسب دستگاه و تعمیر حرفه ای آن ، قطعا باعث افزایش طول عمر چیلر خواهد شد. تکنو تهویه با سابقه سرویس و نگهداری صدها چیلر از برندها و مدلهای مختلف ، تجربه و تخصص بالایی جهت این مهم دارد. شما با سپردن چیلر و مینی چیلر خود به تکنو تهویه ، قطعا از دردسرهای اضافی رهایی یافته و هیچگاه در زمینه تاسیسات و تهویه مطبوع ساختمان خود دچار مشکل نخواهید شد. در هر کجای تهران که ساکن هستید ، با ما تماس بگیرید و خدمات بی نظیر و مقرون به صرفه تکنو تهویه را تجربه نمایید.
مطالعه بیشتر

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا