تعمیر چیلر در شهر زیبا

تعمیر چیلر در شهر زیبا
تعمیر چیلر در شهر زیبا. تعمیر ، نگهداری و سرویس دوره ای انواع چیلر و مینی چیلر ، از خدمات ویژه تکنو تهویه در شهرزیبا می باشد. چنانچه به یک تیم متخصص ، باتجربه ، متعهد و اخلاق مدار ، در این زمینه نیاز دارید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. ما در تمامی مناطق تهران ، در خدمت شما خواهیم بود. در ادامه مطلب ، چیلرها را بیشتر بشناسید.
مطالب مرتبط :

 

بافل اواپراتور چیلر چیست؟

در داخل اواپراتور پوسته و لوله ، صفحاتی قرار دارند که لوله های مسی ، از سوراخ های آن عبور داده شده اند. این صفحات به حالت یکی در میان ، مسیر آب را از بالا و پایین خود عبور می دهند. اینکار باعث مشوش شدن جریان آب می شود. جریان آب از این طریق تماس بهتری با قسمت های مختلف لوله حاوی مبرد برقرار می کند. از این طریق گرمای بیشتری از آب دفع می شود. تعداد این صفحات به طول اواپراتور و ظرفیت آن بستگی دارد. به این صفحات بافل می گویند.

صفحات نگهدارنده لوله ها یا تیوب شیت

برای جلوگیری از خروج مبرد یا آب از داخل پوسته و نگهداری و استقرار لوله ها ، یک صفحه دارای سوراخ در انتهای مبدل نصب می شود. به این صفحه اصطلاحا تیوب شیت نیز گفته می شود. این صفحه در واقع محل استقرار لوله ها می باشد. لوله ها بسته به نوع جنسی که دارند به این صفحه جوش و یا اکسپند می شوند. در این صفحه محل ورود و خروج آب یا مبرد از هم جدا شده اند.

تعداد پاس های اواپراتور پوسته لوله

تعداد پاس های اواپراتور پوسته لوله ، در واقع تعداد دفعات رفت یا برگشت سیال از ابتدا به انتهای اواپراتور می باشد. این عامل تاثیر مستقیم برد عملکرد و ظرفیت اواپراتور خواهد داشت. در اواپراتور تک پاس ، سیال ( آب یا مبرد ) از یک طرف وارد و از طرف دیگر خارج می شود. . توجه داشته باشید که طراحی تعداد پاس ها باید به گونه باشد که مبرد حتما به صورت سوپر هیت در اواپراتور خارج شود. بنابراین سایز و طول لوله بسیار حائز اهمیت می باشد.

اواپراتور دو پاس چیلر

در یک اواپراتور دو پاس مسیر به صورت رفت و برگشت طراحی شده است. در مسسیر رفت 50 درصد گرما جذب شده و در مسیر برگشت 50 درصد دیگر جذب می شود. طراحی دو پاس باعث می شود که طول لوله مورد نیاز در اوپراتور یک پاس ، کاهش یابد. این موضوع به جمع و جور شدن اواپراتور کمک می کند. اما اغلب جذب گرما در مسیر برگشت کاهش می یابد. این معمولا به دلیل کاهش اختلاف دمای مبرد و آب می باشد.

اواپراتور چند پاس چیلر

اواپراتور ها می توانند تا چندین پاس ساخته شوند. اما در هر پاس راندمان انتقال و جذب گرما کاهش می یابد. ولی جهت جلوگیری از بلند شدن بیش از حد لوله ، گاهی استفاده از اواپراتورهای چند پاس ، اجتناب ناپذیر می باشد. در این اواپراتور ها ، نوع طراحی و محاسبه دقیق راندمان بسیار حائز اهمیت است. لازم به ذکر است که بیشتر اواپراتورهای مورد استفاده در چیلرها ، از نوع دو پاس می باشند.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در شهر زیبا

تعمیر ، نگهداری و سرویس دوره ای چیلرهای خود ، در شهر زیبا را به تکنو تهویه بسپارید. زیرا ما در زمینه تمامی برندها و مدل ها متخصص هستیم. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ،
رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. تکنو تهویه با کادری متخصص ، متعهد ، باتجربه و اخلاق مدار ، در خدمت تمامی همشهریان عزیز تهرانی می باشد. تعمیر ، نگهداری و سرویس چیلر و مینی چیلر خود را به ما بسپارید.

تعمیر چیلر در شهر زیبا با تکنو تهویه

نمایندگی تکنو تهویه در شهر زیبا و مناطق اطراف جهت تعمیر ، نگهداری و سرویس دوره ای چیلر و مینی چیلر ، درخدمت شما عزیزان می باشد. در صورت نیاز به خدمات تاسیساتی و تهویه مطبوع در تمامی نقاط تهران ، کافیست تا با ما تماس بگیرید. در اسرع وقت کنار شما خواهیم بود.
منابع مطالعاتی

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا