تعمیر چیلر در پاسداران

تعمیر چیلر در پاسداران

تعمیر چیلر در پاسداران. چنانچه چیلر شما دچار مشکل شده است ، نگران نباشید. تکنو تهویه با ارائه خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر و مینی چیلر در تمام نقاط تهران ، به ویژه منطقه پاسداران ، در کنار شما می باشد. تیم فنی و پرسنل آموزش دیده ما ، با تجربه و تخصص خود ، مشکل چیلر شما را به بهترین شکل ممکن ، رفع خواهند کرد. برای ما کاهش هزینه های شما اهمیت ویژه ای دارد. با توجه به قیمت بالای چیلرها ، حتما تعمیر ، سرویس و نگهداری آنها را به متخصصین با تجربه بسپارید. اینکار برای جلوگیری از هزینه های مازاد بسیار ضروری می باشد. در ادامه این مقاله با چیلرها بیشتر آشنا خواهید شد.

مطالب مرتبط:

انواع طراحی سیکل چیلر

سیکل گردش آب چیلر و محل قرار گیری پمپ ها در این سیکل ، در سه روش مختلف رایج است. این سه روش به ترتیب به عنوان ،  جریان ثابت ، جریان اولیه – ثانویه و جریان متغیر اولیه شناخته می شوند.

سیستم جریان ثابت

در این روش ، هر چیلر پمپ مخصوص به خود را دارد. این پمپ هم می تواند به صورت دائم کار باشد و هم می تواند با روشن شدن چیلر ، فعال شود. این یک سیستم ساده است و بیشتر در هنگامی کاربرد دارد که سیستم دارای یک چیلر باشد. چالش‌های این سیستم زمانی ایجاد می‌شوند که بخواهید از دو یا چند چیلر به صورت ماژولار استفاده نمایید. برخی از این مشکلات را می توان با تغییر آرایش قرارگیری چیلرها و یا پمپها اصلاح نمود. سرعت جریان آب همیشه بر مصرف انرژی این نوع سیستم تأثیر می‌گذارد. بنابراین توجه دقیق به برآورد مقدار مناسب جریان و دما بسیار مهم است.

سیستم اولیه-ثانویه

گاهی اوقات شرایط سیستم به گونه ای است که ، باید یک پمپ برای چیلر و یک پمپ برای گردش آب در فن کوئلها نصب شود. این سیستم به عنوان سیستم اولیه-ثانویه یا جداشده شناخته می‌شوند. پمپ چیلر دبی و فشار مورد نیاز چیلر را تامین می کند. در حالی که پمپ فن کوئل ها دبی و فشار مورد نیاز آنها را تامین می کند. معمولا توسط یک لوله بای پس بین این دو ، جریان اولیه را با جریان ثانویه متعادل می کنند. به دلیل این که تعداد پمپ ها و بای پس بیشتر است ، هزینه نصب این سیستم بیشتر از یک سیستم جریان ثابت است. اما راندمان انرژی و سیستم ، از روش جریان ثابت بالاتر است.

سیستم دبی متغیر اولیه

در سال های اخیر با پیشرفت سیستمهای کنترلی چیلر ، امکان تغییر دبی و جریان از طریق چیلرها فراهم شده است. در این سیستم نرخ جریان آب ، متناسب با بارهای اعمالی به سیستم تغییر می کند. به همان نسبت نیز ، ظرفیت تولید شده توسط چیلر تغییر می یابد. جهت اطمینان از وجود گردش آب حداقلی مورد نیاز چیلر ، یک بای پس کوچک در این سیستم نصب می شود. نصب تعداد پمپ های کمتر منجر به کاهش هزینه های اولیه نصب و راه اندازی در مقایسه با سیستم اولیه-ثانویه می شود.

هزینه های اپراتوری و بهره برداری نیز در این سیستم کاهش می یابد. به شرط آنکه یک اپراتور و مامور نگهداری خبره از سیستم شما مراقبت نماید.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در پاسداران

تعمیر ، نگهداری و سرویس چیلر در پاسدارن ، به دلیل استفاده گسترده از این دستگاه در این منطقه ، رواج زیادی دارد. برندها و مدلهای مختلفی از چیلر شامل ایرانی و خارجی مورد استفاده همشهریان تهرانی می باشد. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ،

تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. تکنو تهویه متخصص در تمامی این برندها و مدلها می باشد. ما دارای تیم تخصصی و با تجربه ای هستیم که کار تعمیر ، سرویس و نگهداری از چیلر را ، به بهترین نحو ممکن انجام می دهند. هر آنچه که شما از یک خدمات مطلوب مد نظر دارید ، ما به بهترین شکل ، آن را ارائه می کنیم. با اعتماد به ما هزینه های خود را کاهش دهید.

تعمیر چیلر در پاسداران با تکنو تهویه

تکنو تهویه یک همسایه دلسوز برای اهالی منطقه پاسداران می باشد. ما با داشتن یک شعبه در پاسداران ، به چشم بر هم زدنی ، در کنار شما می باشیم. چنانچه به خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر و مینی چیلر نیاز پیدا کردید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. ما به سرعت متخصصین با تجربه و متعهد خود را به محل شما اعزام خواهیم کرد. با ما آرامش خیال را تجربه می کنید.

منابع مطالعاتی

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا