تعمیر کولر گازی و اسپلیت در تجریش

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در تجریش

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در تجریش ، از خدماتی می باشد که تکنو تهویه به ساکنین محترم این منطقه و مناطق اطراف ارائه می نماید. امروزه کولر گازی و اسپلیت در تجریش و کلیه مناطق تهران کاربرد زیادی دارد. تکنو تهویه بهترین و شناخته شده ترین ارائه دهنده خدمات ویژه جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت به ساکنین محترم منطقه تجریش و تمامی نقاط تهران می باشد. در ادامه جهت آشنایی بیشتر با کولر گازی و اسپلیت با ما باشید.

مطالب مرتبط :

 

کولر گازی چیست؟

کولر گازی در حال حاضر از پر کاربردترین تجهیزات تهویه مطبوع می باشد. به دلیل استفاده از مبرد در حالت مایع و گاز در این دستگاه ، به آن کولر گازی می گویند. به دلیل اینکه مبرد در دما و فشار اتمسفر به حالت گاز است ، خیلی از افراد به آن گاز می گویند. اساس عملکرد این دستگاه ، بر سیکل تبرید تراکمی می باشد. سیکل تبرید همان سیستمی است که در یخچال های خانگی کاربرد دارد. کولر گازی در انواع ایستاده ، دیواری ، پنجره ای ، سقفی و پرتابل ، ساخته می شود.

 

چرا به کولر گازی اسپلیت می گویند؟

همانطور که گفته شد ، کولر گازی ، بر اساس سیکل تبرید تراکمی کار می کند. بنابراین چهار جزء اصلی این سیکل را دارا می باشد. این چهار جزء شامل کمپرسور ، کندانسور ، عامل اختلاف فشار ( لوله مویی یا شیر انبساط ) و اواپراتور می باشد. البته تجهیزات کنترلی مانند بردها و سنسورها نیز در کولر گازی وجود دارند. برخی از کولر های گازی به دو قسمت واحد داخلی و واحد خارجی تقسیم می شوند. واحد داخلی در اتاق نصب می شود. واحد خارجی نیز بیرون از اتاق قرار می گیرد. در واحد داخلی ، اواپراتور یا عامل تولید کننده سرما وجود دارد. در واحد خارجی ، کمپرسور ، کندانسور و عامل اختلاف فشار قرار دارد. به دلیل ایجاد گرما در واحد خارجی ، آن را بیرون از اتاق نصب می کنند. به کولرهای گازی که دارای این ساختار باشند ، اسپلیت می گویند. یعنی دو واحد جدا از هم که با لوله مسی با هم ارتباط دارند.

 

دلیل برتری کولر گازی به کولر آبی چیست؟

کولرهای گازی با سیکل تبرید تراکمی کار می کنند. در واقع گاز سرد یا همان مبرد ، در لوله های اواپراتور جریان می یابد. با جریان گاز ، لوله ها سرد می شوند. هوای اتاق به وسیله بلوور فن از روی لوله ها عبور می کند. اینکار باعث خنک شدن هوا می شود. اما در کولرهای آبی ، هوا با انتقال گرمای خود به آب و تبخیر آن خنک می شود. اینکار باعث می شود که هوا رطوبت زیادی پیدا کند. بنابراین محیط اتاق دارای رطوبت بالایی خواهد شد. این رطوبت علاوه بر اینکه خوشایند نیست ، باعث بروز بیماریهایی نظیر رماتیسم نیز می شود. در حالیکه کولر گازی نه تنها هوا را خنک می کند. بلکه به دلیل نقطه شبنم پایین ، رطوبت هوا را نیز می گیرد. علاوه بر آن کولر گازی به کانال کشی نیازی ندارد. معمولا کولر های گازی صدای کمتری نیز تولید می کنند.

 

تکنو تهویه ، نمایندگی اسپلیت و کولر گازی در تجریش

نمایندگی تعمیر اسپلیت و کولر گازی در تجریش و شمال تهران تکنو تهویه می باشد. ما در زمینه تمامی برندها و مدلها ، فعالیت می کنیم. این برندها شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوتان ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، پارس برودت ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، ساری پویا ، تهویه ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ،

رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman ) ، گلدایران (Goldiran ) ، اورینت (Orient ) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet)  سارائیل می باشند. در هر کدام از محلات منطقه یک و شمال تهران که ساکن باشید ، تکنو تهویه آماده ارائه خدمات به شما می باشد. ما با سالها تجربه در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری اسپلیت و کولر گازی ، در خدمت شما هستیم. کافیست با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر کولر گازی در تجریش با تکنو تهویه

برای حفظ و مراقبت صحیح از اسپلیت و کولر گازی خود باید از خدمات یک شرکت معتبر و با تجربه بهره ببرید. تکنو تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری اسپلیت و کولر گازی و تجهیزات مرتبط ، در کنار شما می باشد. در هر ساعتی از شبانه روز ، می توانید با ما تماس گرفته و از خدمات ما استفاده نمایید.

منابع مطالعاتی

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا