تعمیر کولر گازی و اسپلیت در تهران

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در تهران

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در تهران. یکی از خدمات اصلی تکنو تهویه که به مشتریان ارزشمند خود در تهران بزرگ ارائه می دهد ، تعمیر کولر گازی و اسپلیت است. کولر گازی و اسپلیت از تجهیزات تهویه مطبوع بسیار کاربردی در تهران می باشد. تکنو تهویه با تجربه ای که از سالها فعالیت خود در صنعت تهویه مطبوع به دست آورده ، درک کاملی از نیازهای شما عزیزان دارد. ارائه خدمات تخصصی با هزینه کاملا مقرون به صرفه ، همواره هدف اصلی تکنو تهویه بوده است. ما به دنبال کسب رضایتمندی شما عزیزان می باشیم. در همین راستا در این مقاله ، مطالب مفیدی در زمینه اسپلیت و کولر گازی به شما ارائه می دهیم.

مطالب مرتبط :

 

پنل کولر گازی و اسپلیت چیست؟

کولرهای گازی و اسپلیت ها ، از دو قسمت بیرونی و داخلی تشکیل شده اند. به قسمت داخلی ، پنل کولر گازی ، گفته می شود. پنل کولر گازی از اواپراتور ، برد کنترلر ، منبع تغذیه ، بلوور فن ، نمایشگر و سنسورهای مورد نیاز تشکیل شده است. مبرد پس از کاهش فشار در واحد بیرونی که عموم مردم به آن کمپرسور می گویند ، از طریق لوله مسی باریک به اواپراتور پنل داخلی وارد می شود. این کاهش فشار باعث کاهش دمای مبرد می شود. مبرد خنک که در ابتدای ورود به اواپراتور مایع است ، پس از جذب گرمای هوا ، به گاز تبدیل می شود. این گاز از طریق لوله بزرگ تر به کمپرسور باز می گردد. این سیکل تا خنک شدن کامل هوا ادامه دارد.

 

روش تشخیص دما در پنل کولر گازی

پنل های کولر گازی و اسپلیت ، معمولا دارای دو سنسور هستند. هر دوی این سنسور ها روی اواپراتور نصب می شوند. یکی از این سنسور ها در ورودی هوا روی اواپراتور قرار دارد. وظیفه این سنسور تشخیص دمای هوای ورودی و اعلام آن به برد کنترلر می باشد. به این سنسور ، سنسور دمای محیط یا سنسور محیطی می گویند. برد از طریق این سنسور دمای هوا را تشخیص داده و در صورت رسیدن آن به نقطه تنظیمی ، واحد بیرونی کولر گازی و اسپلیت را خاموش می کند. اما بلوور فن پنل داخلی همچنان روشن می ماند. با افزایش دمای هوا و گزارش آن به برد کنترلر ، برد فرمان روشن شدن واحد بیرونی را صادر می کند. در صورت خرابی سنسور محیطی ، کولر گازی روشن نمی شود.

 

سنسور محیطی کولر گازی و اسپلیت چیست؟

همانطور که در بالا گفته شد ، تشخیص دمای هوای اتاق ، با سنسور محیطی می باشد. این سنسور که در ورودی هوای پنل قرار دارد ، از نوع NTC می باشد. NTC نوع مقاومت متغیر است. مقاومت این قطعه تابع دما است. با بالا رفتن دما ، مقاومت آن پایین می آید. با پایین آمدن دما ، مقاومت آن بالا می رود. اهم این سنسور در دمای 25 درجه ، معمولا 10 کیلو می باشد. البته در مدلهای مختلف کولر گازی و اسپلیت ، این مقدار می تواند تغییر کند. برای تست این سنسور باید از مولتی متر استفاده نمایید. این سنسور معمولا دارای د و پایه است.

 

تکنو تهویه ، نمایندگی اسپلیت و کولر گازی در تهران

نمایندگی اسپلیت و کولر گازی در تهران ، تکنو تهویه می باشد. تکنو تهویه متخصص اسپلیت و کولر گازی در برندها و مدلهای مختلف می باشد. این برندها شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوتان ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، پارس برودت ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، ساری پویا ، تهویه ، تویو (Toyo) ،

ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman ) ، گلدایران (Goldiran ) ، اورینت (Orient ) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) . ماکسا (MAXA) . راتا (Rata) . بیومن (Baumen) . فرولی (Ferroli) . فراست (Frost) . بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet)  سارائیل می باشد. کولرهای گازی و اسپلیت ها ، به دلیل ایجاد سرمای خوشایند ، در تهران کاربرد زیادی دارند. تکنو تهویه با یک تیم متخصص و با تجربه ، جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع کولر گازی و اسپلیت در خدمت عزیزان تهرانی می باشد.

 

تعمیر کولر گازی در تهران با تکنو تهویه

تعمیر اسپلیت و کولر گازی در تهران با تکنو تهویه ، قطعا انتخاب بسیار مناسبی جهت تامین آسایش شما می باشد. امروزه بسیاری از ساکنین تهران بزرگ از انواع کولرهای گازی و اسپلیت ها جهت تهویه مطبوع استفاده می کنند. البته انتخاب نوع کولرگازی و اسپلیت ، به شرایط محل نصب بستگی دارد. تکنو تهویه جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری تمامی برندها و مدلهای اسپلیت و کولر گازی ، آماده ارائه خدمات به شما تهرانی های عزیز می باشد. کافیست تا با تکنو تهویه تماس بگیرید و خیال خود را از بابت کولر گازی و اسپلیت ارزشمند خود راحت کنید.

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا