تعمیر کولر گازی و اسپلیت در جنوب تهران

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در جنوب تهران

نمایندگی تعمیر کولر گازی و اسپلیت در جنوب تهران ، تکنو تهویه ، دارای چندین سال تجربه در زمینه تعمیر انواع کولر گازی و اسپلیت می باشد. مهم نیست که شما از کدام برند یا مدل کولر گازی و اسپلیت استفاده می کنید. چنانچه به خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری این تجهیز ارزشمند نیاز دارید ، کافیست که با تکنو تهویه تماس بگیرید. متخصصین ما همواره در اسرع وقت در کنار شما خواهند بود. ما در تمامی مناطق تهران قادر به ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت به شما عزیزان هستیم.

همچنین استفاده از آموزش های رایگان تعمیر کولر گازی و اسپلیت که در سایت تکنو تهویه می باشد ، برای شما عزیزان میسر شده است. در این صورت می توانید خیلی از عیوب جزئی را ، با استفاده از این آموزشها و راهنمایی کارشناسان ما ، خودتان مرتفع نمایید. در ادامه اطلاعات ارزشمندی در زمینه اسپلیت و کولر گازی به شما ارائه می نماییم.

مطالب مرتبط :

 

ویژگی های کولر گازی و اسپلیت با کندانسور آبی رنگ

کندانسور از اجزای اصلی کولر گازی و اسپلیت می باشد. وظیفه کاهش دمای مبرد پرفشار و داغ ، و تقطیر آن ، با کندانسور می باشد. کندانسور در واقع یک مبدل حرارتی است. این مبدل در کولر گازی از لوله های آلومینیومی یا مسی و نوارهای نازک آلومینیوم ساخته شده است. این نوارها با نام فین شناخته می شوند. در برخی از کندانسور ها ، این فین ها را با یک پوشش ضد خوردگی آبی رنگ می پوشانند. معمولا کولر گازی و اسپلیت هایی که در مناطق ساحلی و مناطقی که دارای هوای مرطوب و خورنده هستند ، از این کندانسورهای دارای پوشش استفاده می کنند. رطوبت هوا ، در ترکیب با آلاینده هایی نظیر دود ماشین ، حالت اسیدی به خود می گیرد. این رطوبت اسیدی می تواند باعث خوردگی فین های کندانسور شود. با استفاده از این پوشش آبی رنگ ، از خوردگی کندانسور ، جلوگیری می شود.

 

فن کندانسور کولر گازی و اسپلیت

همانطور که قبلا گفته شد ، کندانسور وظیفه دفع دمای مبرد داغ و پر فشار ، و در نهایت تقطیر آن را به عهده دارد. دمای مبرد داغ هنگام خروج از کمپرسور و ورود به کندانسور ، در حدود 90 تا 100 درجه سانتیگراد است. البته این دما نسبت به نوع مبرد ، شرایط محیطی و نوع کولر گازی و اسپلیت ، می تواند پایینتر و یا بالاتر باشد. کندانسور کولر گازی و اسپلیت ، باید بتواند این گرما را دفع کرده و دما را پایین بیاورد. گرمای مبرد داغ باید به هوای محیط بیرون انتقال یابد. جهت انتقال مناسب این گرما ، نیاز است که حجم زیادی از هوا ، از روی کندانسور کولر گازی عبور کند. این وظیفه به عهده فن کندانسور می باشد. این فن معمولا از نوع آکسیال است. معمولا در صورت خرابی این فن ، کمپرسور دچار اورلود می شود.

 

تکنو تهویه ، نمایندگی اسپلیت و کولر گازی در جنوب تهران

نمایندگی تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع اسپلیت و کولر گازی در جنوب تهران شرکت تکنو تهویه می باشد. اسپلیت ها و کولرهای گازی در مدلها و برندهای مختلف تولید می شوند. طراحی این اسپلیت ها متنوع ، منحصر به فرد و خاص می باشد. از برندهای شاخص اسپلیت و کولر گازی می توان از توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوتان ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، پارس برودت ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، ساری پویا ، تهویه ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ،

رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman ) ، گلدایران (Goldiran ) ، اورینت (Orient ) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet)  سارائیل نام برد. چنانچه به خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت در جنوب تهران نیاز دارید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. بهترین و مقرون به صرفه ترین خدمات را ، ما به شما ارائه می دهیم.

 

تعمیر کولر گازی در جنوب تهران با تکنو تهویه

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر انواع اسپلیت و کولر گازی در جنوب تهران ، خدماتی منحصر به فرد  و مقرون به صرفه ، به شما ارائه می دهد. تخصص ، تجربه و تعهد ، سه اصل مهم و مورد تایید تکنسین های مجموعه تکنو تهویه می باشد. بدون توجه به برند و مدل کولر گازی و اسپلیت خود ، می توانید تنها با یک تماس از خدمات تخصصی و مقرون به صرفه تکنو تهویه بهره مند شوید. ما به تمام نقاط تهران سرویس و خدمات بی نظیر خود را با کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن ، ارائه می کنیم. متخصصین تکنو تهویه در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی هر گونه نیاز شما عزیزان به تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت خواهند بود.

منابع مطالعاتی

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا