تعمیر کولر گازی و اسپلیت در شرق تهران

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در شرق تهران

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در شرق تهران. خدمات ویژه تکنو تهویه در زمینه کولر گازی و اسپلیت باعث شده است که ساکنین منطقه شرق تهران حساب ویژه ای روی متخصصین این شرکت باز کنند. امروزه کاربرد کولر گازی و اسپلیت ، جهت تامین سرمای مورد نیاز در تابستان ، بسیار افزایش یافته است. به همین دلیل تقاضای تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت نیز افزایش یافته است. تکنو تهویه همواره بهترین ارائه کننده خدمات در زمینه اسپلیت و کولر گازی بوده است. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد کولر گازی و اسپلیت ارائه خواهد شد.

مطالب مرتبط :

 

نوع گاز کولر گازی و اسپلیت چیست؟

کولرهای گازی و اسپلیت ها بر مبنای سیکل تبرید کار می کنند. سیکل تبرید با ایجاد تغییرات فشار ، روی یک سیال خاص که مبرد نامیده می شود ، سرمای مورد نیاز را ایجاد می کند. اما نوع مبرد یا همان گاز ، در کاربردهای مختلف سیکل تبرید متفاوت می باشد. این تفاوت به دلیل نیاز به فشار و دماهای مختلف در کاربرد های مختلف می باشد. در کولر گازی و اسپلیت که در واقع کاربرد تهویه مطبوع دارند ، معمولا دمای اواپراتور را 5 در جه سانتیگراد در نظر می گیرند. زیرا دمای آسایش حدودا 23 تا 25 درجه سانتیگراد می باشد. اختلاف دمای 20 درجه ای اواپراتور با دمای آسایش ، باعث خنک شدن سریع محیط می شود. جهت تامین این دما در کولر گازی و اسپلیت ، معمولا از گاز یا مبرد R22 یا R410 استفاده می شود.

زیرا این مبردها دارای فشار مناسبی در این محدوده دمایی می باشند. این فشار به حرکت مناسب مبرد و روغن کمپرسور که با آن آمیخته شده ، می شود. زیرا مبرد باید در لوله مسی با طول زیاد حرکت کند. پایین بودن فشار این حرکت را مختل می کند. البته از گازهای دیگری نظیر R407 نیز استفاده می شود. اما کاربرد R22 و R410 بسیار بیشتر است. باید در نظر داشته باشید که R22 نیز به دلیل محیط زیستی و آسیب به لایه ازن و گرمای زمین ، توقف تولید شده است. در حال حاضر تنها کشورهای جهان سومی نظیر ایران از این مبرد استفاده می کنند.

 

دلیل استفاده از R410 در کولر گازی های اینورتر چیست؟

همانطور که اشاره شد ، وجود فشار مناسب جهت حرکت درست مبرد در لوله مسی بسیار مهم می باشد. زیرا همواره مقداری از روغن کمپرسور با مبرد حرکت کرده و در لوله مسی جریان می یابد. این روغن باید بتواند مجددا به کمپرسور باز گردد. در غیر اینصورت ، کمپرسور خشک کار کرده و آسیب می بیند. R410 در دمای اواپراتور 5 درجه سانتیگراد ، دارای فشار بسیار بالاتری نسبت به R22 می باشد.

چون کولر های گازی اینورتر و اسپلیت ها ، با کاهش بار سرمایی مورد نیاز ، با دور کمتری کار می کنند ، بنابراین فشار مبرد نیز کاهش می یابد. فشار بالاتر R410 باعث می شود که برگشت روغن دچار مشکل نشود. علاوه بر آن در کولر های گازی و اسپلیت های اینورتر از شیر انبساط الکترونیکی استفاده شده است. دلیل این امر حفظ فشار اواپراتور در صورت کاهش بار و کاهش دور کمپرسور می باشد. R410 به دلیل داشتن فشار بالاتر در دورهای پایینتر کمپرسور ، قادر به تامین فشار مورد نیاز پشت شیر انبساط الکترونیکی می باشد.

 

تکنو تهویه ، نمایندگی اسپلیت و کولر گازی در شرق تهران

به دلیل کاربرد گسترده اسپلیت و کولر گازی در شرق تهران ، تکنو تهویه همواره از فعالیت بالایی در این منطقه برخوردار بوده است. متخصصین ما همواره ارائه کننده بهترین خدمات جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری اسپلیت و کولر گازی در شرق تهران هستند. نوع ، برند و مدل کولر گازی و اسپلیت تاثیری در ارائه خدمات با کیفیت به شما ندارد. ما در ارائه خدمات خود به انواع اسپلیت و کولر گازی ، بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را لحاظ می کنیم. برخی از این مدلها و برندها شامل توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوتان ، بوش (Bosch) ،

بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ،بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، پارس برودت ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، ساری پویا ، تهویه ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman ) ، گلدایران (Goldiran ) ، اورینت (Orient ) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet)  سارائیل می باشند. در صورت نیاز به خدمات مطلوب و با کیفیت با تکنو تهویه تماس بگیرید.

 

تعمیر کولر گازی در شرق تهران با تکنو تهویه

تکنو تهویه در شرق تهران از آوازه و شهرت بسیار بالایی برخوردار می باشد. زیرا تکنو تهویه ارائه کننده خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری به تمامی تجهیزات تاسیساتی و تهویه مطبوع در کل مناطق تهران ، خصوصا شرق تهران می باشد. یکی از خدماتی که تکنو تهویه همواره به بهترین شکل ممکن ارائه کرده است ، تعمیر ، سرویس و نگهداری اسپلیت و کولر گازی می باشد. اگر به دنبال خدمات تخصصی ، مناسب ، با کیفیت و مقرون به صرفه هستید ، پیشنهاد می کنیم که با تکنو تهویه تماس بگیرید. قطعا از تماس خود پشیمان نخواهید شد.

منابع مطالعاتی

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا