نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در تهران

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در تهران ، شرکت تکنو تهویه می باشد. مهم نیست که شما از کدام برند یا مدل داکت اسپلیت استفاده می کنید. چنانچه به خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری داکت اسپلیت نیاز دارید ، کافیست که با تکنو تهویه تماس بگیرید. متخصصین ما در اسرع وقت در کنار شما خواهند بود. داکت اسپلیت را می توان از تجهیزات محبوب تهویه مطبوع نامید. داکت اسپلیت ها سرما و گرمای دلنشینی ایجاد می کنند. آنها در حفظ تعادل دمای محیط بسیار موثر هستند. گرما و سرمای یکنواخت از ویژگی های آنها می باشد. گردش هوای محیط در داکت اسپلیت ها بسیار متعادل و مناسب می باشد.

گاز داکت اسپلیت

گاز داکت اسپلیت از نوع فریونی می باشد. گازها یا مبرد های فریونی انواع مختلفی دارند. نکته مهم در آنها ، فشار و دما می باشد. گازهایی که در فشارهای بالا کار می کنند ، قادر به ایجاد دمای پایینتری هستند. مثلا فشار ساکن گاز R410 از گاز R22 بیشتر است. همین موضوع باعث افزایش راندمان داکت اسپلیت های مجهز به گاز R410 شده است. اما باید به این نکته دقت نمود که شارژ گاز R410 باید مایع انجام شود. این به خاطر ایزوتروپیک بودن این گاز است.

نحوه شارژ گاز داکت اسپلیت

نحوه شارژ گاز داکت اسپلیت بسیار مهم می باشد. چرا که اگر موارد مربوط به آن رعایت نشود ، حتما به خودتان و دستگاه آسیب می رسانید. حتما باید میزان شارژ مناسب رعایت شود. اینکار را می توان با شارژ وزنی دستگاه انجام داد. مقدار مورد نیاز مبرد روی پلاک دستگاه نوشته شده است. در هنگام شارژ مبرد های ایزو تروپیک نظیر R410 ، حتما مبرد را مایع شارژ کنید. زیرا این مبردها ترکیبی می باشند.

 

یکی از خدمات تکنو تهویه عبارت است از سرویس و تعمیر انواع چیلرهای خانگی و صنعتی. جهت آشنایی بیشتر با این خدمات مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می گردد:

آکومولاتور داکت اسپلیت

آکومولاتور داکت اسپلیت ، روی یونیت بیرونی نصب می باشد. این قطعه در مسیر ساکشن و در ورودی گاز به کمپرسور نصب می شود. کار آکومولاتور جلوگیری از برگشت مبرد مایع به دستگاه می باشد. زیرا مبرد مایع قابل تراکم نمی باشد. همین امر باعث آسیب رسیدن به قطعات مکانیکی کمپرسور می شود. هنگامی که یونیت داخلی یا فیلتر آن کثیف باشد ، بار دستگاه پایین می آید. این امر موجب برگشت مایع می شود. آکومولاتور از برگشت مستقیم مبرد مایع به کمپرسور جلوگیری می کند.

در ادامه و جهت آشنایی بیشتر با خدمات مربوط به دستگاه چیلر در تکنو تهویه، مطالب زیر را مطالعه نمایید:

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در تهران

نمایندگی داکت اسپلیت برند های معتبر

نمایندگی داکت اسپلیت برندهای معتبر موجود در ایران تکنو تهویه می باشد. داکت اسپلیت های معتبر از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این دستگاهها در انواع سه فاز و تک فاز تولید می شود. توان مصرفی آن بستگی به ظرفیت دستگاه دارد.

برندهای تحت پوشش تکنو تهویه شامل : توشیبا (Toshiba)،‌ هایسنس(Hisense) ، هیتاچی(Hitachi) ، پاناسونیک(Panasonic) ، سامسونگ(Samsung) ، ال جی(Lg) ، دایکین(Daikin) ، مدیا(Midea) ، اجنرال(O’general) ، گری(Gree ) ، وستن ایر(Westen Air) ، وسترن(Western) ، گرین(Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی(Mitsubishi ) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول(Westcool) ، کریر(Carrier) ، جنرال(General ) ، فوجی(Fuji) ، تراست(Trust) ، ترین(Trane) ، ایولی(evvoli) ، امریکن پرو(American Pro) ، بوتان ، بوش(Bosch) ، بلواستار(Blue Star) ، بوتالی(Bootali) ، بومن(Bowman) ، می باشند.

همچنین مدل های پامکو(Pamco) ، پارس برودت ، جی پلاس(Gplus) ، وست پوینت(Westpoint) ، ساری پویا ، تهویه ، تویو(Toyo) ، ریم(Rheem) ، رود(Ruud) ، رویال کول(Royal Cool) ، ریوکو(Ryoko) ، کولکس(Coolex) ، کیوتک(Q-tech) ، آکس(Aux)  ، زانتی(Zaneti) ، لاویتا(Lavita) ، لوگرانو(Lograno) ، یورو ایر(Euro Air) ، یورو انرژی(Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام(Sam) ، گودمن(Goodman ) ، گلدایران(Goldiran ) ، اورینت(Orient ) ، فرسکو(Fresco ) ، موراکو(morocco ) ، وایو(Vayu) نیز تحت خدمات تخصصی تکنو تهویه می باشد.

 

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در مناطق مختلف تهران

حضور در مناطق مختلف تهران جهت کاهش زمان دسترسی بسیار مهم است. تکنو تهویه دارای تیم های مختلف پشتیبانی فعال در مناطق مختلف تهران می باشد. این تیم ها آمادگی ارائه خدمات تخصصی و سریع را دارند. تمامی کارشناسان تیم های فوق الذکر دارای تجربه عملی بسیار زیادی می باشند. همچنین آموزش های لازم در زمینه خدمات تخصصی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. این مورد جهت تسریع و افزایش کیفیت خدمات بسیار حیاتی می باشد. به برخی از این نمایندگی ها در ذیل اشاره شده است:

 

رفع مشکل آکومولاتور در نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در تهران

رفع مشکل آکومولاتور در نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در تهران انجام می پذیرد. تکنو تهویه نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در تهران می باشد. ما خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم. تکنو تهویه در تمامی مناطق تهران دارای دفتر فعال می باشد. تفاوتی ندارد که در کجای تهران ساکن هستید. ما به تمامی نقاط تهران خدمات منحصر به فرد ارائه می دهیم. تکنو تهویه در غرب تهران ، شمال تهران ، جنوب تهران و شرق تهران فعال می باشد. ما دارای تیم متخصص ، با تجربه و با اخلاق می باشیم. ما در تمام زمینه های صنعت تهویه مطبوع ، قادر به ارائه خدمات به شما عزیزان می باشیم.

یکی از بخش های تخصصی فعال در تکنو تهویه، واحد تعمیرات و سرویس کولر گازی می باشد. برای آشنایی با این بخش مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

تعمیر فوری داکت اسپلیت

یکی از درخواست های مشتریان عزیز همواره، سرعت عمل می باشد. زمانیکه سیستم های تهویه مطبوع خراب می شوند، تحمل شرایط بدون تهویه مناسب بسیار سخت می باشد. به همین دلیل سرعت عمل در ارائه خدمات بسیار حائز اهمیت می باشد. تعمیر فوری داکت اسپلیت در تکنو تهویه از اصول کاری می باشد. البته بدیهی است سرعت در ارائه خدمات نباید منجر به افت کیفیت خدمات گردد.

خاطرنشان می گردد تکنو تهویه سایر تجهیزات مرتبط با تهویه مطبوع را نیز تحت پشتیبانی دارد.

جهت آشنایی بیشتر با سایر خدمات تکنو تهویه مطالب زیر را نیز مطالعه فرمایید:

جهت آموزش و کسب اطلاعات علمی در زمینه تهویه مطبوع میتوانید از لینک های زیر بازدید نمایید:

5/5 - (62 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا