نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در زعفرانیه

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در زعفرانیه ارائه کننده خدمات منحصر به فرد به شما می باشد. مهم نیست که شما از کدام برند یا مدل داکت اسپلیت استفاده می کنید. چنانچه به خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری داکت اسپلیت نیاز دارید ، کافیست که با تکنو تهویه تماس بگیرید. متخصصین ما در اسرع وقت در کنار شما خواهند بود. زعفرانیه و محله های اطراف دارای برج ها و مجتمع های مسکونی فراوان می باشد. خیلی از این مجتمع ها مجهز به داکت اسپلیت هستند. داکت اسپلیت ها مزایای زیادی دارند. در ادامه به برخی از مزایای آنها اشاره می کنیم.

مطالب مرتبط

سرمایش در داکت اسپلیت

سرمایش در داکت اسپلیت از طریق گردش هوا در یونیت داخلی ایجاد می شود. در واقع هوا ، گرمای خود را به گاز موجود در دستگاه انتقال می دهد. گاز در داخل لوله های داکت اسپلیت جریان دارد. این گاز به داخل کمپرسور کشیده می شود. کمپرسور آن را گرم و فشرده می کند. سپس گاز به کندانسور می رود. در آنجا خنک و تبدیل به مایع می شود. در انتهای کندانسور مایع مبرد فشار زیادی دارد. شیر انبساط فشار آن را کاهش داده و وارد یونیت داخلی می کند. این کاهش باعث سرد شدن گاز می شود. این چرخه به دفعات ادامه دارد. نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در زعفرانیه هر گونه اشکال در این سیکل را به راحتی رفع می کند.

گرمایش در داکت اسپیلت با سیکل تبرید

گرمایش در داکت اسپلیت با سیکل تبرید یکی از روشهای گرمایی در آن می باشد. زیرا گرما به دو طریق در این دستگاه ایجاد می شود. روش اول با معکوس شدن سیکل سرمایش به وجود می آید. در این روش گاز داغ به جای کندانسور به اواپراتور می رود. بنابراین هوا گرمای گاز را دریافت می کند. با گردش هوا از یونیت داخلی یا اوپراتور ، هوای محیط گرم می شود. در صورت مناسب نبودن گرما در این روش با نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در زعفرانیه تماس بگیرید.

گرمایش در داکت اسپلیت با کویل آبی

گرمایش در داکت اسپلیت با کویل آبی از روشهای مرسوم به حساب می آید. در این روش یک مبدل آبی یا کویل به ورودی یا خروجی یونیت داخلی داکت اسپلیت نصب می شود. آبگرم پکیج یا موتورخانه وارد لوله های این مبدل می شود. گردش آبگرم باعث گرم شدن مبدل می شود. هوا به وسیله فن از این مبدل عبور کرده و گرمای آب را جذب می کند. این سیکل تکرار شده و باعث گرم شدن محیط می شود. در صورت خرابی کویل گرمایشی ، از خدمات نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در زعفرانیه استفاده نمایید.

نمایندگی داکت اسپلیت سامسونگ

نمایندگی داکت اسپلیت سامسونگ خدمات ویژه ای به شما ارائه می دهد. زیرا تکنو تهویه دارای نمایندگی داکت اسپلیت سامسونگ می باشد. داکت اسپلیت سامسونگ در مدلهای مختلف تولید می شود. یکی از انتخاب های اول در ایران ، داکت اسپلیت سامسونگ می باشد.

اهمیت نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در زعفرانیه

اهمیت نمایندگی داکت اسپلیت در زعفرانیه به دلیل خدمات منحصر به فرد آن است. تکنو تهویه نه تنها نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در زعفرانیه می باشد ، بلکه به محله های اطراف نیز خدمات مناسب ارائه می دهد. خدمات تکنو تهویه شامل محلات حصاربوعلی  رستم آباد  فرمانیه  اوین  درکه  زعفرانیه  محمودیه  ولنجک  امام زاده قاسم  دربند  گلابدره  جماران  دزاشیب  نیاوران  اراج  کاشانک  شهرک دانشگاه  شهرک نفت  دارآباد  باغ فردوس  تجریش  قیطریه  چیذر  حکمت  ازگل  سوهانک  شهید محلاتی  اتوبان امام علی  اتوبان صدر  اقدسیه  الهیه  فرشته  اندرزگو  بلوار ارتش  پارک وی  جمشیدیه  دیباجی  سعدآباد  صاحبقرانیه  فرمانیه  مقدس اردبیلی  مینی سیتی  نوبنیاد  ولیعصر  کامرانیه می شود. تکنو تهویه تنها نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در زعفرانیه و محله های اطراف می باشد.

منابع مطالعاتی

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا