نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران ، در اختیار شرکت تکنو تهویه می باشد. مهم نیست که شما از کدام برند یا مدل داکت اسپلیت استفاده می کنید. چنانچه به خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری داکت اسپلیت نیاز دارید ، کافیست که با تکنو تهویه تماس بگیرید. متخصصین ما در اسرع وقت در کنار شما خواهند بود. داکت اسپلیت از تجهیزات پرکاربرد تهویه مطبوع در تهران می باشد. به دلیل توانایی این دستگاه در تامین هوای سالم و با کیفیت ، اقبال به این تجهیز نیز بسیار زیاد شده است. داکت اسپلیت برای تامین سرما به دو قسمت اصلی یونیت داخلی و خارجی مجهز می باشد. در اکثر داکت اسپلیت ها ، یک کویل آبی نیز برای گرمایش روی یونیت داخلی نصب می شود. این باعث کاهش مصرف برق در زمستان می شود.

مطالب مرتبط :

کویل گرمایی در داکت اسپلیت

کویل گرمایی در داکت اسپلیت از نوع آبی می باشد. در این کویلها آبگرم جریان دارد. برای تامین این آبگرم می توانید از پکیج و یا موتورخانه های مرکزی استفاده کنید. دمای مناسب آبگرم برای این کویلها بین 60 تا 80 درجه سانتیگراد می باشد. برای گردش هوا در این کویل ها از فن یونیت داخلی داکت اسپلیت استفاده می شود. هنگام استفاده از این کویل ها ، ترموستات داکت اسپلیت را باید روی فن تنظیم کنید. زیرا در حال سرمایش و گرمایش یونیت بیرونی نیز فعال می شود.

برق ورودی داکت اسپلیت

برق ورودی داکت اسپلیت از نوع AC می باشد. دستگاه های داکت اسپلیت در دو نوع سه فاز و تکفاز ساخته می شوند. معمولا داکت اسپلیت های دارای ظرفیت بالا به صورت سه فاز ساخته می شوند. به دلیل سه فاز بودن این دستگاه ها ، آمپر ورودی آنها نیز پایین می باشد. اما دستگاه های تکفاز دارای آمپر مصرفی بالاتری می باشند. زیرا برق سه فاز با ولتاژ 380 ولت ارائه می شود. به همین خاطر آمپر مصرفی داکت اسپلیت سه فاز کمتر می باشد.

فیوز مینیاتوری داکت اسپلیت

فیوز مینیاتوری داکت اسپلیت ، از قطعات حفاظتی بسیار مهم این دستگاه می باشد. چنانچه در انتخاب مناسب این قطعه سهل انگاری شود ، امکان ایجاد حوادث بسیار ناخوشایند وجود دارد. تیپ کاری مناسب برای فیوز مینیاتوری  داکت اسپلیت C می باشد. چرا که داکت اسپلیت دارای کمپرسور و الکتروموتور فن می باشد. بنابراین دارای جریان راه اندازی بالا می باشد. بنابراین بهترین انتخاب تیپ C یا فیوز مینیاتوری موتوری می باشد. در نوع تکفاز باید فیوز تک پل و در سه فاز سه پل انتخاب نمایید.

نمایندگی داکت اسپلیت مدیا

نمایندگی داکت اسپلیت مدیا تکنو تهویه است. داکت اسپلیت مدیا قطعا می تواند از انتخاب های اول شما باشد. کیفیت ، راندمان بالا و زیبایی در این دستگاه به نهایت کمال رسیده است. داکت اسپلیت مدیا دارای مدلهای متنوعی می باشد. برخی از این مدل ها دارای اینورتر می باشند. وجود اینورتر باعث کاهش مصرف برق و افزایش راندمان دستگاه می شود.

رفع مشکل برقی در نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران

رفع مشکل برقی در نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران انجام می پذیرد. این کار توسط تیم مجرب و متخصص تکنو تهویه انجام می شود. مشکلات برقی از عیوب رایج در داکت اسپلیت ها می باشند. به خصوص در مدل های اینورتر این مشکل اهمیت ویژه ای پیدا می کند. تکنو تهویه با متخصصین دوره دیده و با تجربه ، قادر به رفع مشکل برقی داکت اسپلیت در کمترین زمان می باشد. ما به عنوان یک دوست و یک متخصص در کنار شما خواهیم بود.

منابع مطالعاتی

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا