نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در فرمانیه

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در فرمانیه از نیازهای اساسی مشتریان تکنو تهویه می باشد. زیرا داکت اسپلیت در این منطقه کاربرد زیادی دارد. مهم نیست که شما از کدام برند یا مدل داکت اسپلیت استفاده می کنید. چنانچه به خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری داکت اسپلیت نیاز دارید ، کافیست که با تکنو تهویه تماس بگیرید. متخصصین ما در اسرع وقت در کنار شما خواهند بود. در بسیاری از برجهای مسکونی فرمانیه جهت تهویه مطبوع از داکت اسپلیت استفاده شده است. اما داکت اسپلیت چیست و چه کاربردی دارد. برای پاسخ به این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط :

داکت اسپلیت چیست؟

یکی از سوالات پر تکرار مشتریان محترم تکنو تهویه ، همواره همین است. داکت اسپلیت چیست؟ نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در فرمانیه می تواند پاسخ مناسبی به شما ارائه کند. برای پاسخ به این سوال باید اندکی در مورد تهویه با سیستم تبرید تراکمی توضیح دهیم. زیرا ایجاد سرمایش در داکت اسپلیت از این طریق می باشد. داکت اسپلیت ها نیز مانند کولر گازی می باشند. آنها دارای یونیت خارجی و پنل داخلی می باشند. یونیت خارجی دارای کمپرسور و کندانسور و لوله مویی است. پنل داخلی دارای اواپراتور و فن می باشد. این پنل به صورت کانالی و زیر سقف نصب می شود. نام دیگر کانال داکت است. به همین دلیل به آنها داکت اسپلیت می گویند.

سیکل تبرید چیست؟

سیکل تبرید را همه شما دیده اید. چرا که قطعا همه شما با عملکرد یخچال خانگی آشنایی دارید. یخچال به وسیله سیکل تبرید مواد غذایی را خنک و یا منجمد می کند. سیکل تبرید شامل کمپرسور ، کندانسور ، لوله مویی و اواپراتور می باشد. در این سیکل مبرد جریان دارد. فشار و دمای مبرد به وسیله کمپرسور بالا می رود. سپس در کندانسور دمای مبرد دفع می شود. پس از آن لوله مویی فشار مبرد را کاهش می دهد. این کاهش باعث سرد شدن مبرد تا دمای زیر صفر می شود. سپس مبرد از طریق اواپراتور ، گرمای مواد غذایی را دریافت می کند. این چرخه بارها تکرار شده و موجب سرد شدن یخچال می شود.

طرز کار داکت اسپلیت

طرز کار داکت اسپلیت برای سرمایش دقیقا مانند یخچال خانگی می باشد. با این تفاوت که داکت اسپلیت به وسیله یونیت داخلی که دارای فن است ، هوای محیط را خنک می کند. داکت اسپلیت ها هوای اتاق را دریافت می کنند. سپس به وسیله فن هوا را از بین فین های اواپراتور عبور می دهند. پس از خنک شدن چند درجه ای ، هوا مجددا از طریق کانال وارد اتاق می شود. تکرار این چرخه باعث خنک شدن محیط می شود.

تفاوت داکت اسپلیت با کولر گازی

تفاوت داکت اسپلیت با کولر گازی صرفا در نوع نصب و ظاهر آن است. زیرا هر دوی آنها با سیستم تبرید تراکمی کار می کنند. کولرگازی ها دارای انواع دیواری و ایستاده هستند. اما داکت اسپلیت ها معمولا به صورت سقفی وجود دارند. نام آنها به خاطر موقعیت نصبشان شکل گرفته است. چرا که آنها به صورت کانالی نصب می شوند. کانالها ، هوای خنک شده از داکت را به محیط منتقل می کنند. هوای برگشتی به اواپراتور داکت اسپلیت نیز ، در برخی موارد توسط داکت یا کانال منتقل می شود. در بعضی موارد هم هوای برگشتی توسط دریچه های بازدید داکت اسپلیت به آن منتقل می شود.

گرمایش در داکت اسپلیت

داکت اسپلیت ها نیز همانند کولر گازی می توانند گرمایش ایجاد کنند. آنها این کار را با معکوس کردن سیکل تبرید انجام می دهند. مبرد داغ به جای کندانسور وارد اواپراتور می شود. هوا از اواپراتور عبور کرده و گرم می شود. تکرار این سیکل محیط را گرم می کند. این روش گرمایش مستلزم مصرف برق بالایی می باشد. زیرا در این حالت کمپرسور روشن است. مزیت اصلی داکت اسپلیتها این است که می توانند با آّبگرم محیط را گرم کنند. به این طریق که در ورودی یا خروجی یونیت داخلی داکت ، مبدل گرمایشی نصب می شود. در داخل این مبدل ، آّبگرم پکیج یا موتورخانه جریان دارد. تنها با روشن کردن فن داکت و گردش هوای سرد از مبدل آبگرم ، می توان محیط را گرم کرد. بدون روشن کردن کمپرسور و مصرف برق فراوان.

تعمیرات تخصصی داکت اسپلیت در فرمانیه

تکنو تهویه خدمات تخصصی برندهای توشیبا(Toshiba)،‌ هایسنس(Hisense)،هیتاچی(Hitachi) ، پاناسونیک(Panasonic) ، سامسونگ(Samsung) ، ال جی(Lg) ، دایکین(Daikin) ، مدیا(Midea) ، اجنرال(O’general) ، گری(Gree) ، وستن ایر(Westen Air) ، وسترن(Western) ، گرین(Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی(Mitsubishi) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول(Westcool) ، کریر(Carrier) ، جنرال(General) ، فوجی(Fuji) ، تراست(Trust) ، ترین(Trane) ، ایولی(evvoli) ، امریکن پرو(American Pro) ، بوتان ، بوش(Bosch) ، بلواستار(Blue Star) ، بوتالی(Bootali) ، بومن(Bowman) ، پامکو(Pamco) ، پارس برودت ، جی پلاس(Gplus) ، وست پوینت(Westpoint) ، ساری پویا ، تهویه ، تویو(Toyo) ، ریم(Rheem) ، رود(Ruud) ، رویال کول(Royal Cool) ، ریوکو(Ryoko) ، کولکس(Coolex) ، کیوتک(Q-tech) ، آکس(Aux)  ، زانتی(Zaneti) ، لاویتا(Lavita) ، لوگرانو(Lograno) ، یورو ایر(Euro Air) ، یورو انرژی(Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام(Sam) ، گودمن(Goodman) ، گلدایران(Goldiran) ، اورینت(Orient) ، فرسکو(Fresco) ، موراکو(morocco) ، وایو(Vayu) را به مشتریان عزیز ارائه می نماید .

مزیت داکت اسپلیت و نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در فرمانیه

علاوه بر مزیت گرمایشی مبدل آبگرم ، داکت اسپلیت مزیت دیگری هم دارد. این مزیت انتقال هوا توسط کانال به محیط می باشد. به همین دلیل شما تنها با خرید یک دستگاه داکت ، می توانید کل خانه را گرم و یا خنک کنید. تنها کافیست که داکت اسپلیت مناسبی خریداری نماید. تکنو تهویه قطعا همراه و مشاور مناسبی کنار شما خواهد بود. زیرا ما نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در فرمانیه و محلات اطراف می باشیم. تجربه ، تخصص ، قیمت مناسب و سرعت در ارائه خدمات مزیت تکنو تهویه محسوب می شود.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در فرمانیه

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در فرمانیه و محلات مجاور و همچنین تمامی مناطق و شهرک های شمال تهران می باشد . خدامت تخصصی و vip تکنو تهویه با بهترین کیفیت ارائه میگردد . این خدمات کاملا تخصصی و بر مبنای آموزش ها و مدارک فنی شرکت های تولید کننده معتبر داکت اسپلیت می باشد .

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا