تعمیر سرویس و نگهداری استخر

 

تعمیر سرویس و نگهداری استخر بسیار حائز اهمیت است. برای استخرهای شنا ، یک سیستم گردش آب کارآمد برای سلامت و ایمنی استفاده کنندگان ضروری است. در این صورت می توان از عدم وجود نسبی باکتری های بیماری زا و حفظ استاندارد بالایی از شفافیت در آب استخر اطمینان حاصل کرد. این نیاز به ورودی‌هایی به استخر و خروجی‌هایی از استخر دارد که به پمپ متصل است. باید آب استخر در گردش مداوم نگه داشته شود و آب تازه فقط برای جبران تلفات اضافه شود. شما می توانید برای تعمیر ، سرویس و نگهداری استخر خود با تکنو تهویه تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

 

نگهداری ساده و ارزان استخر خانگی

نگهداری ساده و ارزان استخر خانگی کار چندان مشکلی نیست. به شرطی که با تکنو تهویه تماس بگیرید. استخر را باید به طور منظم کنترل و کیفیت آب را آزمایش نمود. تنها در فواصل از پیش تعیین شده که می تواند از یک سال یا بیشتر متغیر باشد ، باید استخر را خالی کرد. این کار برای تمیز کردن عمومی ، بازرسی دقیق و تعمیرات انجام می شود. شما می توانید خودتان این کار را انجام دهید. ما آموزشهای ویژه ای برای این کار در سایت تکنو تهویه قرار داده ایم. اما توصیه ما این است که این کار را به اهل فن بسپارید.

 

کنترل گردش آب استخر با تکنو تهویه

حتی در ساده ترین روش گردش آب ، باید اصول خاصی رعایت شود. ورودی ها و خروجی ها باید به گونه ای قرار گیرند که تا آنجا که عملی است ، کل آب استخر با نرخ محاسبه شده تغییر کند. نباید هیچ نقطه ای از آب گردش نیافته وجود داشته باشد. اگر استخر مجهز به نمایشگر کیفیت آب است ، این نمایشگر باید در مکان های مناسب نصب شود. نمایشگر ها نیاز به بازرسی منظم دارند ، به ویژه پس از باران شدید (برای استخرهای روباز). ضروری است که استاندارد معقولی از شفافیت آب در استخر برای ایمنی شناگران حفظ شود. تکنو تهویه با جدیدترین تجهیزات کنترل کیفی آب ، می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

تعمیر سرویس و نگهداری استخر1

 

تعمیر سیستم تصفیه استخر با تکنو تهویه

اگر می خواهید که تصفیه خانه استخر شما ، همواره در بهترین شرایط باشد ، آن را به تکنو تهویه بسپارید. ما تعمیر ، نگهداری و سرویس آن را با بهترین کیفیت انجام خواهیم داد. گردش صحیح آب استخر بسیار مهم است. همانطور که گفته شد ، این یک اصل اساسی است که ورودی ها و خروجی ها باید طوری طراحی و قرار گیرند که گردش آب تا حد امکان کامل باشد. هیچ نقطه ای از آب گردش نیافته نباید وجود داشته باشد. حداکثر آلودگی در آب های سطحی و در ناحیه ای از استخر است که چربی و تعریق بدن شناگران در آن بیشترین میزان آلودگی را ایجاد می کند.

 

تعمیر پمپ آب استخر خانگی با تکنو تهویه

گردش صحیح آب استخر به نوع پمپ ، وضعیت نصب و شرایط کارکرد آن بستگی دارد. علاوه بر آن روش های اتخاذ شده برای دستیابی به گردش آب کافی به اندازه و شکل استخر و استفاده از آن نیز بستگی دارد. به این معنا که آیا استخر توسط اعضای یک خانواده و دوستان آنها استفاده می شود، یا اینکه این استخر یک هتل ، باشگاه ، مدرسه یا استخر عمومی است. استخر شما از هر نوعی که باشد ، تکنو تهویه می تواند آن را در بهترین شرایط برای شما حفظ کند. تعمیر ، سرویس و نگهداری پمپ های استخر خود را به تکنو تهویه بسپارید تا از گردش صحیح آب مطمئن باشید.

 

محاسبه و طراحی تاسیسات استخر با تکنو تهویه

کیفیت و گردش آب صحیح تا حد زیادی به تجربه طراح بستگی دارد. سیستم باید در تعادل معقول باشد ، یعنی جریان آب باید همگام با برداشت آب باشد. در استخرهای گرم ، به ویژه در استخرهای روباز ، توزیع یکنواخت آب گرم در کل استخر برای راحتی شناگران بسیار مهم است. طراحی سیستم گردش آب استخر خانگی باید به نحوی باشد که شرایط مطلوب آب همواره حفظ شود. این شرایط شامل دما و کیفیت آب می شود. کیفیت پایین آب باعث ایجاد بیماریهای پوستی فراوانی می شود. بنابراین سیستم تصفیه آب استخر بسیار مهم می باشد. تکنو تهویه بهترین طراح سیستم تاسیسات و تصفیه آب استخر می باشد.

تعمیر سرویس و نگهداری استخر2

 

رفع مشکل سیستم گردش آب استخر با تکنو تهویه

تکنو تهویه ، هر گونه مشکل گردش آب استخر شما را به راحتی مرتفع می کند. ما دارای بهترین کارشناسان در این زمینه هستیم. استخر شما به هر شکل و یا اندازه ای که باشد ، تکنو تهویه بهترین سیستم گردش آب را برای آن ایجاد می نماید. ما متناسب با کاربری استخر شما ، شرایط ایده آل را فراهم می کنیم. عوامل اصلی مرتبط با کارایی گردش آب در استخرها عبارتند از:

  1. 1. دوره گردش آب
  2. 2. بار استخر (تعداد شناگران)
  3. 3. کیفیت آب مصرفی
  4. 4. طراحی هیدرولیک سیستم (اندازه پمپ ها ، اندازه و طرح لوله کشی)
  5. 5. نوع و محل خروجی ها و ورودی ها

 

محاسبه دبی پمپ آب استخر

دوره های معمول گردش آب استخر به شرح زیر است:

  • استخرهای خصوصی 6 تا 8 ساعت
  • هتل و استخر باشگاه 2.5 تا 4 ساعت
  • استخرهای مدرسه 2.0 تا 3 ساعت
  • استخرهای عمومی 2.0 تا 3 ساعت
  • برای استخرهای تدریس و آموزشی 1.0 تا 1.5 ساعت
  • استخرهای عمیق غواصی 4 تا 6 ساعت

برای به دست آوردن دبی پمپ و نرخ گردش آب ، کافیست حجم آب استخر را تقسیم بر دوره گردش کنید. تاثیر دوره گردش آب تا حد زیادی به مقدار آب ورودی و خروجی به استخر بستگی دارد که این به محل و تعداد ورودی‌ها و روش انتقال آب از استخر به فیلترها وابسته است. محاسبه دبی و هد پمپ آب استخر خود را به تکنو تهویه بسپارید.

منابع مطالعاتی

نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا