تعمیر سرویس و نگهداری هواساز

شرکت تکنو تهویه بزرگ ترین مرکز تعمیر تخصصی ، فوری و ارزان انواع هواساز صنعتی و خانگی در سراسر تهران ، در خدمت شما می باشد. تکنو تهویه به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی ، در زمینه انواع هواساز خانگی و صنعتی فعالیت می کند. متخصصین ما در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع هواساز خانگی و صنعتی ، دارای تجربه و دانش بسیار بالایی هستند. تکنو تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه انواع هواسازهای صنعتی و خانگی ، قادر است که در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ، خدمات مورد نیاز شما را ارائه نمایند. در صورت نیاز به تعمیر ، سرویس و نگهداری هواساز خانگی و صنعتی ، با تکنو تهویه تماس بگیرید.

مطالب مرتبط جهت مطالعه بیشتر:

مزیت کاربرد و استفاده از هواساز خانگی

امروزه کاربرد هوساز در مصارف خانگی ، افزایش قابل توجهی یافته است. این به دلیل کیفیت بالای هوای تولیدی ، توسط هواساز خانگی می باشد. در هواسازهای خانگی ، نسبت به نوع و مدل آن ، از انواع فیلترها جهت بهبود کیفیت هوا استفاده می شود. همین امر باعث شده است که هواساز خانگی از محبوبیت زیادی برخوردار شود. به خصوص در شرایط همه گیری بیماریهایی نظیر کرونا ، این یک مزیت بزرگ محسوب می شود. تامین گرمایش و سرمایش در هواسازها را می توان از طریق کویلهای آبی و یا کویلهای DX تامین نمود. انتخاب نوع گرمایش و سرمایش به شرایط محل نصب هواساز باز می گردد.

هواساز صنعتی ، کاملترین تجهیز تهویه مطبوع

هواسازهای صنعتی به نوعی جد بزرگ هواسازهای خانگی محسوب می شوند. هواسازهای صنعتی تقریبا در تمامی صنایع کاربرد فراوانی دارند. اما کاملترین و پیشرفته ترین نوع آنها ، معمولا در صنایع دارویی و الکترونیکی بسیار پیشرفته استفاده می شوند. دلیل اینکه هواسازهای صنعتی کاملترین تجهیز تهویه مطبوع به حساب می آیند این است که آنها می توانند تمامی پارامترها و خصوصیات هوای ورودی را کنترل کنند. کیفیت هوا ، رطوبت هوا ، دمای هوا و دبی هوا از جمله مهمترین پارمترهایی هستند که یک هواساز می تواند آنها را کنترل و در محدوده دلخواه حفظ نماید.

اهمیت سرویس دوره ای هواساز خانگی و صنعتی

همانطور که گفته شد ، هواسازها کاملترین تجهیز در صنعت تهویه مطبوع هستند. دلیل کامل بودن آنها ، استفاده از قطعات و تجهیزات بسیار پیشرفته برای بهبود کیفیت هوا می باشد. انواع فیلترها ، کویلهای آبی سرمایش ، کویلهای آبی گرمایش ، رطوبت گیرها ، رطوبت زن ها ، مبدل های هیت ریکاوری ، پلاگ فن های پرقدرت ، سنسورهای پیشرفته و سیستم های کنترلی جامع ، بخشی از تجهیزات هواسازها هستند. وجود این تجهیزات پیشرفته ، اهمیت سرویس دوره ای در هواسازها را دو چندان می کند. برای حفظ کیفیت هوای خروجی از هواساز ، باید تمام قسمتهای آن به صورت دوره ای بررسی و سرویس گردد.

روش سرویس دوره ای هوساز

سرویس دوره ای هواساز ، به تجربه بالا ، تخصص و دانش نیاز دارد. اگر چنانچه هواساز شما دارای فیلتر می باشد ، در ابتدا باید افت فشار فیلترها بررسی شود. محدوده مجاز افت فشار به نوع فیلتر بستگی دارد. در صورت بالا بودن افت فشار ، باید فیلتر را تعویض کنید. تمیز کردن فیلترها ، به جز پیش فیلترهای فلزی ، توصیه نمی گردد. کویلهای سرمایشی و گرمایشی باید شستشو شود. عملکرد فن باید بررسی شود. وضعیت رطوبت زن ها و رطوبت گیرها باید کنترل شود. عملکرد DPG ، DPS و DPT باید کنترل شود. سنسورها باید بررسی شده و در انتهای کار ، داخل هواساز ضدعفونی شود.

هزینه سرویس و تعمیر هواساز خانگی و صنعتی

معمولا ظرفیت هواسازها بر اساس دبی هوای خروجی به فوت مکعب در دقیقه بیان می شود. به عنوان مثال یک هواساز ممکن است 12000 CFM ظرفیت داشته باشد. هزینه و قیمت سرویس و تعمیر هواساز نیز بر اساس همین ظرفیت و نوع تجهیزات به کار رفته در آن محاسبه می شود. مسلما هزینه سرویس هواسازهای خانگی ، بسیار پایینتر از هواسازهای صنعتی می باشد. زیرا هواساز های خانگی از تجهیزات ساده تر و کمتری برخوردار هستند. بسیاری از هواسازهای خانگی ، دارای سرمایش تبخیری هستند. این روش دقیقا مانند روش کولر آبی می باشد. تکنو تهویه به شما تضمین می دهد که کمترین هزینه را جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری هواساز خانگی و صنعتی دریافت نماید.

روش عیب یابی هواساز خانگی و صنعتی

عیبی یابی هواساز خانگی و صنعتی ، نیازمند تجربه و دانش فراوان می باشد. به خصوص که هواساز شما از نوع صنعتی و هایژنیک باشد. اگر هواساز روشن نمی شود ، در ابتدا باید از تامین برق مناسب برای آن اطمینان حاصل نمود. سپس باید سیستم کنترلی آن را بررسی کرد. برخی از هواساز ها از سیستم BMS فرمان می گیرند. برخی دیگر نیز دارای سیستم کنترل دستی هستند. اگر هواساز روشن می شود ، اما کیفیت و کمیت هوای خروجی مطلوب نیست ، ابتدا باید توسط فلومتر مقدار هوای خروجی را اندازه گیری کرد. سپس افت فشار فیلترها را بررسی کرده و از مسدود نبودن آنها اطمینان حاصل نمود.

خرابی ها و مشکلات رایج در هواسازها

بیشتر عیوبی که در هواسازهای خانگی و صنعتی دیده می شود مربوط به موارد زیر می باشد. البته عیوب دیگری هم ممکن است به وجود بیاید. اما این موارد رایجترین مشکلات در هواسازها هستند.

  • کاهش کیفیت هوای خروجی از هواساز
  • کاهش میزان هوای خروجی از هواساز
  • عدم گرمایش مناسب در هواساز
  • عدم سرمایش مناسب در هواساز
  • وجود بوی بد در هوای خروجی از هواساز
  • عدم روشن شدن هواساز
  • وجود لرزش در هواساز
  • وجود صدای غیرعادی در هواساز

برای عیب یابی موارد فوق و عیوب دیگری که ممکن است ایجاد شود ، باید نسبت به نوع عیب ، موارد مربوط به آن را بررسی کرد. به عنوان مثال کاهش میزان هوای خروجی ، می تواند از گرفتگی فیلترها باشد.

چه موقع باید فیلترهای هواساز را تعویض کرد؟

یکی از سوالات پرتکرار مشتریان تکنو تهویه ، زمان تعویض فیلترهای هواساز می باشد. پاسخ به این سوال نیاز به داده های زیادی دارد. اول از همه باید ، نوع فیلتر مشخص گردد. سپس کاربری هواساز و شرایط استفاده از آن باید لحاظ شود. اما آنچه که می تواند زمان دقیق تعویض فیلتر هواساز را تعیین کند ، افت فشار ایجاد شده در فیلتر هواساز می باشد. تمامی فیلترها دارای یک افت فشار اولیه هستند. علاوه بر آن ، یک افت فشار نهایی نیز برای آنها لحاظ می شود. این افت فشار در کاتالوگ و سرتیفیکیت فیلتر ذکر شده است. هرگز نباید اجازه بدهید که افت فشار فیلتر ، از افت فشار نهایی بالاتر برود.

آیا من می توانم فیلتر هواساز را خودم تعویض کنم؟

بهتر است که تعویض فیلتر هواساز را به یک تکنسین زبده و با تجربه بسپارید. اما اگر خودتان قصد چنین کاری دارید ، ما می توانیم راهنمای شما برای اینکار باشیم. قبل از هر چیز باید مسائل ایمنی را رعایت کنید. حتما برق هواساز را قطع نمایید. از کلاه ایمنی و ماسک مناسب استفاده کنید. از دستکش مناسب استفاده کنید. فیلتر آلوده را درون یک نایلون قرار داده و درب آن را ببندید. فیلتر جدید را طبق جهت صحیح ورود هوا نصب نمایید. بست های فیلتر را طوری محکم کنید که از نشتی هوا جلوگیری شود. درب محفظه فیلتر را به درستی ببندید.

چرا باید تعمیر و سرویس هواساز خود را به تکنو تهویه بسپارید؟

تکنو تهویه تخصصی ترین و بزرگ ترین مرکز تعمیر ، سرویس و نگهداری هواساز صنعتی و خانگی در سراسر تهران بزرگ می باشد. این مرکز با تجربه چندین سال فعالیت خود ، قادر است که بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه نماید. تکنو تهویه در حال حاضر مسئولیت سرویس و نگهداری بیش از 300 دستگاه هواساز ، در چندین کارخانه غذایی و دارویی را به عهده دارد. این میزان اعتمادی که به شرکت تکنو تهویه وجود دارد ، حاصل دانش و سالها تجربه ما می باشد. ما می دانیم که چگونه باید از یک هواساز نگهداری کرد که کیفیت هوای تولیدی آن در بهترین سطح ممکن حفظ شود.

چرا تعمیر هواساز خانگی و صنعتی با تکنو تهویه به نفع شماست؟

ممکن است که شما هم برای یافتن یک تیم متخصص جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری هواساز ، سردرگم شده باشید. با توجه به پیچیدگی سیستم هواساز و قیمت بالای آن ، این امر تا حدی عادی می باشد. اما با وجود شرکت تکنو تهویه ، نگرانی چندان توجیهی ندارد. تکنو تهویه به عنوان یک مرکز تخصصی در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری هواساز خانگی و صنعتی ، قادر است که تعمیرات هواساز شما را در سریعترین زمان و با کمترین هزینه انجام دهد. وجود کارشناسان و تکنسین های خبره و با تجربه ، باعث شده است که تکنو تهویه همواره بهترین مرکز تعمیر هواساز باشد. خدمات تخصصی و فوری شرکت تکنو تهویه ، در تمای نقاط تهران بزرگ و به صورت شبانه روزی ارائه می شود.

تعمیر تخصصی ، فوری و ارزان هواساز خانگی و صنعتی

یکی از الویت های اصلی مشتریان محترم تکنو تهویه ، سرعت عمل در ارائه خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری هواساز خانگی و صنعتی می باشد. تکنو تهویه افتخار همکاری با بهترین تکنسین های تعمیر و سرویس هواساز در تمام نقاط تهران را برای خود ثبت کرده است. این باعث شده که خدمات شرکت تکنو تهویه ، علاوه بر سرعت فراوان ، دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسبی نیز باشد. به همین دلیل است که تمام کسانی که به دنبال خدمات مقرون به صرفه ، سریع و با کیفیت در زمینه هواساز خانگی و صنعتی هستند ، با تکنو تهویه تماس بگیرند.

تعمیر هواسازهایی که نمایندگی و برند مشخصی ندارند

تکنو تهویه با افتخار اعلام می کند که نماینده مستقیم بسیاری از برندهای معروف هواساز در تهران می باشد. علاوه بر برندهای خارجی ، تمام برندهای ایرانی نیز توسط تکنو تهویه پشتیبانی می شوند. این به دلیل تجربه و شهرت بسیار بالای تکنو تهویه در زمینه هواسازهای خانگی و صنعتی می باشد. اما برخی از مشتریان ما ، هواسازهایی دارند که هیچ برند و نمایندگی مشخصی ندارد. به همین دلیل آنها نگران تعمیر هواساز خود هستند. خوشبختانه تجربه و دانش بالای تیم متخصص تکنو تهویه ، باعث شده است که ما قادر به ارائه خدمات به تمامی انواع هواسازها باشیم. پس با خیالی آسوده با تکنو تهویه تماس بگیرید.

دانش متخصصین تکنو تهویه ، تضمینی محکم برای خدمات با کیفیت

خوشبختانه تمامی متخصصین تکنو تهویه ، دارای تحصیلات بالا در زمینه تاسیسات و تهویه مطبوع می باشند. علاوه بر این ، آنها به صورت دوره ای در شرکت های بزرگ تولید کننده هواساز ، آموزشهای ویژه ای را دریافت می کنند. این آموزشها کاملا تخصصی و بر اساس تکنولوژی روز تولید هواساز خانگی و صنعتی می باشد. به همین دلیل است که تقریبا هیچ هواسازی برای تیم متخصص تکنو تهویه ، غیر قابل تعمیر نیست. مگر آنکه تعمیر یک هواساز ، مقرون به صرفه نباشد. در این صورت است که ما خرید یک هواساز جدید را به مشتری خود پیشنهاد می کنیم.

خدماتی که تکنو تهویه در زمینه هواساز خانگی و صنعتی ارائه می کند

تکنو تهویه بزرگترین و مجهزترین مرکز تعمیر ، سرویس و نگهداری هواساز خانگی و صنعتی در تهران می باشد. خدمات این مرکز بزرگ و تخصصی به شرح زیر است:

1- تعمیر ، نگهداری و سرویس انواع هواساز خانگی و صنعتی توسط متخصصین و تکنسین های باتجربه

2- نصب و جابجایی انواع هواساز خانگی و صنعتی توسط بهترین تکنسین ها

3- مشاوره رایگان در زمینه خرید ، جابجایی و عیب یابی و دیگر مواردی که با هواساز و دیگر تجهیزات تهویه مطبوع ارتباط دارد

4- ارائه انواع خدمات مورد نیاز شما در زمینه هواساز خانگی و صنعتی با گارانتی ویژه

5- تهیه ، فروش و تعویض انواع قطعات هواساز و تجهیزات تهویه مطبوع

6- سرویس دوره ای و تخصصی انواع هواساز خانگی و صنعتی و تجهیزات تهویه مطبوع

سوالات متداول شما در مورد بزرگترین مرکز تخصصی تعمیر هواساز

در چه ساعاتی می توانم با تکنو تهویه تماس گرفته و درخواست خدمات نمایم؟

شماره تلفن های تکنو تهویه ، به صورت شبانه روزی در اختیار شما می باشد. در هر ساعتی که شما تماس بگیرید ، کارشناسان ما پاسخگو خواهند بود.

از چه طریقی با تکنو تهویه تماس بگیرم؟

آیکون تماس در گوشه صفحه ، برای تماس فوری در اختیار شما می باشد. علاوه بر آن از قسمت تماس با ما نیز ، می توانید به شماره های ما دسترسی داشته باشید.

تکنو تهویه به کدامیک از مناطق تهران خدمات خود را ارائه می کند؟

ما در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران ، آماده ارائه خدمات هستیم. زیرا دفاتر نمایندگی ما در تمامی نقاط تهران فعال می باشند.

آیا خدمات تکنو تهویه تخفیف هم دارد؟

خدمات تکنو تهویه ، علاوه بر قیمت پایینی که دارد ، شامل تخفیف هم می شود. چنانچه شما از مشتری های دائم ما باشید ، از تخفیف ویژه باشگاه وفاداری تکنو تهویه برخوردار خواهید شد.

مراحل خدمات رسانی تکنو تهویه چگونه است؟

ابتدا شما با شماره تلفن های شبانه روزی تکنو تهویه تماس گرفته و درخواست خود را ثبت می کنید. سپس یکی از متخصصین ما با شما تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات تکمیلی ، زمان و مکان مراجعه را با شما هماهنگ می کنند. پس از مراجعه حضوری و بررسی دستگاه ، نوع عیب و هزینه آن به شما اعلام می شود. پس از کسب اجازه از شما ، تکنسین اقدام به تعمیر دستگاه می نماید. در آخر ما در صورت رضایت شما هزینه تعمیر را دریافت می کنیم.

منابع مطالعاتی

نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا