تعمیر فوری ارزان و با کیفیت تاسیسات استخر

تعمیر فوری ارزان و با کیفیت تاسیسات استخر، یکی از خدمات اصلی تکنو تهویه می باشد. چنانچه به هر دلیلی تاسیسات استخر شما دچار مشکل شد. با تکنو تهویه تماس بگیرید. ما در اسرع وقت در کنارتان خواهیم بود. بدیهی است که تعداد افرادی که در هر زمان از استخر استفاده می کنند. ارتباط مستقیمی با آلودگی وارد شده به آب استخر دارد. حذف این آلودگی به دوره گردش ، نرخ گردش ، فیلترها و تصفیه خانه مربوط می شود. میزان این آلودگی بر کیفیت و شفافیت آب استخر تأثیر می گذارد. آلودگی وارد شده به استخر باید به دو دلیل اصلی کنترل شود. یکی ایمنی فیزیکی افرادی که از استخر استفاده می کنند. و دیگری حفظ کیفیت آب می باشد. می توانید جهت تعمیر فوری تاسیسات استخر با تکنو تهویه تماس بگیرید.

حفظ کیفیت آب استخر با تکنو تهویه

حفظ کیفیت آب استخر با تکنو تهویه ، شما را از هر چیز دیگری بی نیاز می کند. ما راهکارهای بسیار حرفه ای و جدیدی برای این کار داریم. برای حفظ استاندارد قابل قبول ایمنی فیزیکی ، شرایط زیر بسیار مهم است:

  • حداکثر تعداد افراد در استخر در هر زمان باید محدود باشد. حدود 2 تا 3 متر مربع برای هر نفر توصیه می شود.
  • همواره باید استاندارد بالایی از شفافیت در آب استخر حفظ شود. شفافیت آب از منابع عمومی لزوماً برای استفاده در استخر کافی نیست. اصطلاح شفافیت شامل کدورت و رنگ آب است. ضروری است که اگر شناگری در عمق استخر دچار مشکل است از بیرون استخر به وضوح دیده شود.

مطالب مرتبط:

تامین آب تازه برای استخر خانگی

تامین آب تازه برای استخرها بسیار ضروری می باشد. زیرا استخرها از هر نوعی که باشند. دارای تبخیر آب خواهند بود. این یعنی کاهش سطح آب استخر. و بالا رفتن سطح املاح موجود در آن. همچنین این یک عامل مهم در سیستم تصفیه آب استخر می باشد. کاهش سطح آب باعث افزایش آلودگی آن خواهد شد. بنابراین باید در فواصل معین ، آب تازه به سیستم اضافه شود. این در واقع مقدار آبی است که در فواصل زمانی مشخص به استخر اضافه می شود. البته بسته به نوع سیستم. اضافه کردن مقادیر زیادی آب تازه می تواند هزینه گرمایش را افزایش دهد. راهکار تامین آب تازه و تعمیر فوری تاسیسات استخر با تکنو تهویه.

 

تعمیر فوری ، ارزان و با کیفیت تاسیسات استخر2

ورودی ، خروجی و نحوه گردش آب استخر

نحوه گردش آب استخر بر کیفیت آن تاثیر مستقیم خواهد داشت. تکنو تهویه بهترین راهنما برای شما. جهت لوله کشی صحیح استخر می باشد. در حالی که در استخرهای کوچکتر. ورودی های آب همیشه در دیواره های استخر قرار دارند. در استخرهای بزرگتر، گاهی اوقات ورودی ها در امتداد خط مرکزی کف استخر قرار می‌گیرند. اما این امر می‌تواند منجر به این شود که آب ورودی که تحت فشار پمپ‌ها قرار دارد. باعث ایجاد فشار و گاهی آسیب به کاشی‌کاری کف شود. بنابراین جهت حفظ کیفیت آب و جلوگیری از خسارت های احتمالی انتخاب مناسب محل ورودی و خروجی آب ، بسیار مهم می باشد.

مزیت سیستم سرریزی در استخر

در استخرهای بزرگ بهتر است خروجی ها از نوع سرریزی با گاتر باشند. این سیستم در حذف آب های سطحی به شدت آلوده بسیار کارآمدتر از خروجی های اسکیمری مورد استفاده برای استخرهای کوچکتر هستند. همچنین باید یک خروجی در انتهای عمیق استخر وجود داشته باشد. که برای تخلیه استخر و برای نگهداری و نظافت عمومی نیز استفاده می شود. سرریز سطح استخر باید حداقل 60 درصد از آب در گردش را بگیرد و 40 درصد باقیمانده از طریق خروجی کف در انتهای قسمت عمیق استخر خارج شود. گاهی اوقات بیش از یک خروجی در کف ایجاد می شود. تا اطمینان حاصل شود که مکش کف استخر مشکلی ایجاد نمی کند. توری ها و درپوشهایی که روی گاتر را می پوشاند. باید دارای دهانه های کوچکی باشند تا از آسیب به انگشتان پا جلوگیری شود.

محاسبه مخزن تعادل استخر سرریزی با تکنو تهویه

استخر سرریزی، به ویژه در مراکز تفریحی بسیار محبوب شده است. آب در حال گردش بر روی کناره استخر وارد یک گاتر پیوسته می شود. این گاتر به مخزن متعادل کننده تخلیه می شود. هیچ روش شناخته شده و خاصی برای محاسبه اندازه مخزن متعادل کننده وجود ندارد. و این مخازن بیشتر به صورت تجربی انتخاب می شوند. مقدار آب تخلیه شده به گاتر می تواند به طور قابل توجهی به دلیل موج حاصل از فعالیت شناگران متفاوت باشد. برای محاسبه ابعاد واقعی مخزن تعادل. باید مقدار تخلیه آب در گاتر در نظر گرفته شود. تکنو تهویه برای این کار در کنار شما می باشد.

شرایط نصب گاتر استخر سرریزی

توصیه می کنیم که جهت حفر و نصب گاتر استخر، با تکنو تهویه تماس بگیرید. زیرا این امر نیاز به رعایت اصول خاصی دارد. در صورت عدم رعایت این اصول. قطعا گاتر استخر شما دچار مشکل می شود. ابعاد و شیب گاتر باید به طور دقیق محاسبه شود. زیرا بخش اساسی سیستم گردش آب را تشکیل می دهد. گاتر باید با یک توری قابل جابجایی بسته می شود. که معمولاً از PVC ساخته شده است. اما از درپوش های استیل نیز گاهی اوقات استفاده می شود. هم گاتر و هم مخزن متعادل کننده باید با یک پوشش صاف و بادوام تکمیل شوند.

لوله کشی استخر با تکنو تهویه

این روزها، برای لوله کشی آب در گردش استخر تقریبا همیشه از UPVC استفاده می شود. بهتر است که تمام لوله‌ها در کانال‌های قابل دسترسی باشند. مگر اینکه به گونه‌ای نصب شده باشد. تا به طور معقولی برای بازرسی و تعمیر در دسترس باشد. اگرچه این مورد ممکن است مقدار قابل توجهی به هزینه اولیه نصب اضافه کند. اما این افزایش بسیار کمتر از هزینه‌های تحمیلی بعدی خواهد بود. زیرا هزینه تعمیر و تعویض لوله‌های دارای نشتی که نیاز به شکستن کف‌ها و غیره دارد. بسیار بالا خواهد بود. این هزینه باید شامل خسارات ناشی از بسته شدن استخر برای مدت نسبتاً طولانی باشد. نکته دیگر این است. که تعمیر شکاف ایجاد شده در کف یا دیوار یک سازه نگهدارنده آب به طوری که ضد آب باشد بسیار دشوار است.

اصول کاری در تکنو تهویه

  • رعایت مسائل اخلاقی در مواجه با مشتریان
  • رعایت انصاف در برآورد هزینه خدمات
  • پیگیری مستمر تا زمان رفع مشکلات مشتریان
  • تامین قطعات و لوازم یدکی اصلی و با کیفیت
  • ارائه خدمات طبق اصول مهندسی
  • استفاده از پرسنل اخلاق مدار
  • به کارگیری کارشناسان و تکنسین های حرفه ایی و با تجربه
  • تسریع در ارائه خدمات به مشتریان
  • ارائه خدمات مشاوره.طراحی.نصب.فروش
  • حفظ ارتباط با مشتری پس از انجام خدمات
  • پاسخگویی مناسب

منابع مطالعاتی

نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا