تعمیر و نگهداری چیلر

تعمیر و نگهداری چیلر
اصول تعمیر و نگهداری چیلر

تعمیر و نگهداری چیلر از ضروری ترین خدماتی است که صاحبان انواع چیلر به آن احتیاج پیدا می کنند. البته توصیه تکنو تهویه به شما این است که ، در درجه اول به نگهداری و سرویس صحیح و به موقع چیلر خود اهمیت بدهید.

در این صورت بسیار کمتر به تعمیر چیلر نیاز پیدا می کنید. قطعا هزینه سرویس و نگهداری مناسب چیلر ، از هزینه تعمیر و تعویض قطعات آن پایینتر خواهد بود.

تصور کنید که اگر فقط یک کمپرسور از چیلر شما بسوزد ، چه هزینه گزافی را باید بابت خرید یک کمپرسور جدید پرداخت کنید. تازه این مبلغ به غیر از دستمزد و موارد دیگر می باشد.

تکنو تهویه بزرگترین و تخصصی ترین مرکز ارائه خدمات تعمیر و نگهداری چیلر می باشد. کافیست تا با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید. ما در اسرع وقت ، کنار شما خواهیم بود. همچنین می توانید جهت مطالعه بیشتر در این خصوص تعمیر چیلر را مطالعه فرمایید.

 

چرا تعمیر و نگهداری چیلر اهمیتی ندارد!؟

چرا تعمیر و نگهداری چیلر اهمیتی ندارد!؟ حداقل برای تعداد زیادی از صاحبان چیلر اینگونه است. یا لااقل تا قبل از خراب شدن چیلر ، اصلا به آن اهمیت نمی دهند.

به محض اینکه چیلرشان خراب شد و هزینه بالایی به آنها تحمیل کرد ، تازه یادشان می افتد که یک چیلری بود تا خنکی دلنشین ساختمانشان را تامین کند. آن وقت است که به دنبال تعمیرکار خوب و کاهش هزینه هستند.

اگر جزو این دسته نیستید ، پس لطفا جهت سرویس و نگهداری صحیح ، مقرون به صرفه ، با کیفیت و تخصصی چیلر خود ، با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

اما چنانچه شما هم از این دسته افراد هستید ، پس احتمالا به دلایلی که در ادامه خواهیم گفت ، به چیلر خود اهمیت نمی دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می گردد:

 

دلایل مهم نبودن تعمیر و نگهداری چیلر

  • احتمالا شما بسیار پولدار هستید و دوست دارید پول خود را بدون حساب و کتاب خرج کنید! خوب خوش به حالتان. پس به هیچ کدام از تجهیزاتی که دارید ، اهمیت ندهید و پول زیادی برای تعمیر آنها خرج کنید.
  • شاید شما اهل مد روز هستید و تمایل دارید که هر سال یک چیلر جدید و نو بخرید. آن هم مطابق با رنگ و مد روز! راستی امسال چیلر چه رنگی مد شده است؟
  • ممکن است که تصور کنید چیلر شما کاملا خودکفا و هوشمند است و خودش از خودش مراقبت می کند. چیلرهای دیگر که اینگونه نیستند. آنها نیاز به نگهداری دارند. اما احتمالا چیلر شما متفاوت است و هر روز خودش را سرویس می کند.
  • یا شاید با یک تعمیرکار بسیار حرفه ای مشورت کرده اید و به شما گفته است که چیلر را روشن کن و برو به امان خدا! حتما برای تعمیرات هم روی همین تعمیرکار حساب کرده اید. پس لطفا سر کیسه را شل کنید و آماده هزینه های هنگفت باشید.

 

کی به تعمیر و نگهداری چیلر احتیاج دارید؟

اینکه کی به تعمیر و نگهداری چیلر احتیاج دارید ، خودش توضیح مفصلی دارد. به دلیل اینکه موضوع خوب برای شما جا بیافتد ، این مطلب را به دو بخش تقسیم می کنیم.

بخش اول تعمیر چیلر است که خود مبحثی طولانی دارد. اما ما سعی می کنیم که این بحث را تنها در یک پاراگراف برای شما تشریح کنیم. به هر حال تعمیر چیلر از نیازهای اساسی صاحبان این تجهیز می باشد.

بخش دوم نگهداری و سرویس چیلر می باشد. به نظر کارشناسان تکنو تهویه ، سرویس و نگهداری صحیح چیلر ، از تعمیر آن هم بسیار مهمتر است. چرا که سرویس و نگهداری صحیح ، از بروز خرابی در چیلر جلوگیری می کند.

در ادامه برای تشریح بیشتر این دو بخش ، با ما باشید.

پیشنهاد مطالعه جهت آشنایی بیشتر با برخی خدمات تکنو تهویه:

 

چرا و چه زمانی به تعمیر چیلر نیاز پیدا می کنید؟

پاسخ اینکه چرا و چه زمانی به تعمیر چیلر نیاز پیدا می کنید ، را ما به شما خواهید داد. مسلما تعمیر چیلر زمانی نیاز می شود که چیلر شما معیوب باشد. بخشی از این عیوب و خرابی ها ، به شرح زیر هستند:

  • روشن نشدن چیلر
  • خنک نشدن آب چیلر
  • وجود سر و صدا در آن
  • وجود لرزش غیر عادی
  • گرما دادن چیلر
  • خاموش نشدن چیلر
  • ارور دادن دستگاه

مواردی که در بالا ذکر شد ، بخش کوچکی از خرابی های ایجاد شده در چیلر هستند. با توجه به تجربه کارشناسان تکنو تهویه ، بیش از 90 درصد مشکلات چیلرها ، به دلیل عدم سرویس و نگهداری به موقع می باشد.

به همین دلیل است که به نظر ما ، سرویس و نگهداری چیلرها ، از تعمیر آن مهمتر است.

 

چرا و چه زمانی به سرویس و نگهداری چیلر احتیاج دارید؟

سرویس و نگهداری چیلر ، تقریبا زمان خاص و مشخصی ندارد. بنابراین در پاسخ به این سوال که چرا و چه زمانی به سرویس و نگهداری چیلر احتیاج دارید ، باید گفت که تقریبا همیشه.

اما تکنو تهویه برای اینکه کار شما را راحت کند ، توصیه هایی برای شما دارد. این توصیه ها در برنامه ریزی برای سرویس و نگهداری چیلر ، بسیار کمک کننده می باشد. توصیه های تکنو تهویه به این شرح است:

البته این موارد تنها بخشی از مسائل مهم در خصوص تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر می باشد. جهت مشاوره و عقد قرارداد نگهداری چیلر ، با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

تکنو تهویه با داشتن تیم های مختلف پشتیبانی در زمینه های تعمیرات چیلر و مینی چیلر و تعمیر کمپرسور چیلر در کنار شما است.

 

توصیه هایی برای سرویس و نگهداری چیلر

تکنو تهویه توصیه هایی برای سرویس و نگهداری چیلر ، به شرح زیر برای شما ارائه می دهد:

  • همواره سرویس و نگهداری چیلر خود را ، به یک شرکت معتبر و با سابقه مانند تکنو تهویه بسپارید.
  • برای سرویس و نگهداری چیلر ، از یک برنامه زمان بندی شده و مدون استفاده نمایید. مثلا هفته ای یکبار چیلر توسط تکنسین خبره بازدید شود.
  • از شرکتی که با آن قرارداد نگهداری بسته اید ، بخواهید که یک چک لیست کامل برای چیلر شما تهیه کند. سپس موارد مهم در هر بازدید را در آن ثبت کند.
  • سرویس های پایان فصل و تغییرات مدار فن کوئل ها را جدی بگیرید. این در سلامت چیلر شما بسیار تاثیر گذار است.
  • در آغاز هر فصل سرویس های مورد نیاز جهت راه اندازی چیلر را انجام دهید. کارکرد مناسب چیلر در طول فصل ، به این سرویس ها بستگی دارد.

 

چک لیست تعمیر و نگهداری چیلر

چک لیست تعمیر و نگهداری چیلر ، در واقع یک راهنمای کتبی برای کنترل پارامترهای مهم چیلر می باشد. این چک لیست ها توسط کارشناسان خبره تنظیم می شوند.

برخی از موارد ذکر شده در تمامی چک لیست ها یکسان و مانند هم می باشد. اما برخی دیگر به یک نوع خاصی از چیلرها مربوط می شود.

این چک لیست ها ، باید به طور منظم ، توسط یک تکنسین حرفه ای تکمیل شوند. تکنسین با بررسی قسمت های مختلف یک چیلر ، پارامترهای مربوط را در چک لیست ثبت می کند.

تغییر محسوس و ناگهانی در هر یک از این پارامترها ، می تواند نشان دهنده بروز یک مشکل در چیلر باشد.

آشنایی با سایر خدمات تکنو تهویه:

 

نمونه چک لیست تعمیر و نگهداری چیلر

در ادامه یک نمونه از چک لیست تعمیر و نگهداری چیلر را برای شما آورده ایم. البته همانطور که گفته شد ، چک لیست باید بر اساس نوع و مشخصات چیلر شما و توسط کارشناسان خبره ، طراحی شود.

تعمیر و نگهداری چیلر
چک لیست تعمیر و نگهداری چیلر

 

اصول نگهداری چیلر

استفاده و نگهداری از هر تجهیزی ، اصول خاص خود را دارد. چیلرها نیز از این قائده مستثنی نیستند. اصول نگهداری چیلر ، چندان پیچیده نمی باشد. به شرط آنکه کار را به کاردان بسپارید.

برای آنکه بالاترین راندمان را از چیلر خود دریافت کنید ، باید اصولی را رعایت نمایید. این اصول ، شامل مواردی می شود که در هنگام نصب و راه اندازی اولیه و همچنین در طول مدت استفاده از چیلر باید رعایت شود.

مواردی که اگر رعایت شود ، قطعا باعث عملکرد مطلوب چیلر شما خواهد شد. همچنین هزینه های جاری و تعمیراتی چیلر شما را به شدت کاهش خواهد داد. ضمنا عمر قطعات چیلر شما را نیز بالا خواهد برد.

در ادامه این مقاله ، به بخشی از اصول نگهداری چیلر اشاره خواهیم کرد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد ، با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

همشهریان عزیز در تهران جهت کسب آگاهی بیشتر درباره خدمات تکنو تهویه مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می گردد:

 

موارد مهم در راه اندازی اولیه چیلر

راه اندازی اولیه چیلر ، به نوعی آغاز راه تعمیر و نگهداری چیلر می باشد. بنابراین باید موارد مهم در راه اندازی اولیه چیلر را رعایت نمایید. این موارد به شرح زیر می باشد:

  • جانمایی صحیح چیلرها ، به نحوی که جابجایی هوا و سرویس دوره ای چیلر به راحتی انجام شود.
  • انجام صحیح لوله کشی چیلر
  • استفاده از متریال مناسب جهت لوله کشی و راه اندازی چیلر
  • شستشوی مسیر لوله کشی چیلر
  • استفاده از صافی های مناسب در مسیر لوله کشی
  • آبگیری مسیر و تخلیه هوای آن
  • انتخاب پمپ مناسب برای گردش آب
  • راه اندازی پمپ و بررسی مسیر گردش آب
  • استفاده از کابل مناسب جهت برق چیلر
  • به کاربردن تجهیزات حفاظتی مناسب در تابلو برق چیلر
  • کنترل نشتی آب در لوله کشی چیلر
  • کنترل مقدار گاز و عملکرد صحیح سیکل تبرید

این موارد ، بخشی از اصول نگهداری چیلر ، در راه اندازی اولیه می باشد. تکنو تهویه به عنوان نمایندگی چیلر مک کوی(McQuay) و نمایندگی چیلر تویو TOYO همراه شما می باشد.

 

اصول نگهداری چیلر تراکمی در ابتدای فصل

در ابتدای فصول گرم ، که زمان راه اندازی چیلرها می باشد ، باید اصول ویژه ای را رعایت نمایید. اگر فرایند تغییر فصل و اصول راه اندازی چیلر در ابتدای فصل رعایت شود ، قطعا تابستانی دلچسب و مطبوعی را تجربه خواهید کرد.

در ابتدای فصل این موارد را رعایت کنید:

  • کنترل صافی های آب مسیر چیلر
  • بستن شیر فلکه های آبگرم ، بطوریکه هیچ گونه نشتی نداشته باشند
  • باز کردن شیر فلکه های آب سرد و انتقال آب سرد چیلر به فن کوئل ها
  • روشن کردن پمپ سیرکوله و بررسی دبی گردش آب در اواپراتور چیلر
  • روشن کردن چیلر و کنترل پارمترهای ولتاژ ، جریان ، فشار و دمای سیکل تبرید
  • بررسی کندانسور چیلر و اطمینان از تمیز بودن آن

 

 

پایان فصل گرما و از سرویس خارج کردن چیلر

در پایان هر فصل گرم ، باید موارد مهمی را رعایت نمایید. این موارد کم و بیش ، شبیه به اصول راه اندازی در ابتدای فصل هستند. بنابراین به همان اندازه باید در اجرای صحیح آن دقت نمود.

  • خاموش کردن چیلر و قطع کردن برق ورودی آن
  • تمیز کردن کندانسور و کشیدن کاور روی چیلر هواخنک
  • خالی کردن مسیر لوله کشی چیلر ، از آب
  • کنترل صافی های آب چیلر
  • اطمینان از بسته بودن شیر فلکه های مسیر گردش آب چیلر

برای تغییر فصل چیلر خود با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

 

نکات مهم در تعمیر و نگهداری چیلر

هر کاری اصول و نکات مهم خاص خودش را دارد. رعایت نکات مهم در تعمیر و نگهداری چیلر ، به سلامت چیلر شما کمک شایانی می کند. اگر شما این نکات را نمی دانید ، اصلا جای نگرانی نیست.

ما سعی کرده ایم که هر آنچه برای تعمیر و نگهداری چیلر ، باید بدانید را ، در این مقاله برای شما توضیح دهیم. علاوه بر آن شما می توانید جهت آگاهی بیشتر و مشورت با کارشناسان خبره تکنو تهویه ، با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

ما همواره برای کمک به شما آمادگی داریم. در ادامه نکات مهم تعمیر و نگهداری چیلر را بیان کرده و توضیح مختصری برای هر کدام ارائه می کنیم.

 

ثبت گزارش عملکرد در چک لیست تعمیر و نگهداری چیلر

همانطور که در بالا عنوان شد ، چک لیست تعمیر و نگهداری چیلر ، راهنمای خوبی برای کنترل عملکرد چیلر می باشد. هر اطلاعاتی که شما از چیلر خود نیاز دارید ، در آن وجود دارد.

به شرط آنکه یک تکنسین خبره ، کاربلد ، با تجربه و دلسوز ، اطلاعات دوره ای لازم را در آن ثبت نماید. در اینصورت ، حتی هنگام بروز خرابی در چیلر ، پیدا کردن و رفع مشکل آن ، کار چندان سختی نخواهد بود.

ثبت گزارش عملکرد چیلر ، تمام آنچه که شما باید در خصوص چیلر خود بدانید را ، برای شما روشن می کند. پس به هیچ وجه این کار را شوخی نگیرید.

 

کنترل عملکرد فلوسوئیچ و گردش آب چیلر

گردش آب در اواپراتور و لوله های چیلر ، شاید مهمترین بخش تعمیر و نگهداری چیلر می باشد. اگر گردش آب در اواپراتور و لوله ها مختل شود ، علاوه بر گرم شدن محیط ، احتمال ترکیدگی اواپراتور نیز ایجاد می شود.

زیرا آب راکد در اواپراتور ، می تواند باعث یخ زدن و ترکیدگی اواپراتور شود. بنابراین همواره از عملکرد صحیح فلوسوئیچ چیلر اطمینان حاصل کنید.

به صورت کاملا مرتب و دوره ای ، صافی های مسیر آب را بررسی کنید. گرفتگی صافی ها ، گردش آب در چیلر را مختل می کند. کنترل عملکرد فلوسوئیچ و گردش آب چیلر ، در سلامت آن بسیار موثر است.

 

سختی آب کندانسور چیلر تراکمی آب خنک

سختی آب کندانسور چیلر تراکمی آب خنک ، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. آب در گردش کندانسور چیلر آب خنک ، گرمای مبرد را جذب می کند. بنابراین این آب ، بسیار مستعد رسوب گذاری خواهد بود.

این رسوبات در کندانسور چیلر آب خنک جمع شده و به جداره لوله های مسی می چسبد. در نتیجه انتقال گرمای مبرد به آب ، به مرور زمان مختل خواهد شد. این باعث بالا رفتن دمای دیسشارژ و آسیب به کمپرسور می شود.

برای جلوگیری از این امر ، بهتر است که از سختی گیرهای رزینی استفاده نمایید. کاهش املاح آب ، به خصوص کلسیم و منیزیم آن ، باعث کاهش رسوب گذاری آب خواهد شد.

 

اهمیت دمای آب ورودی به کندانسور چیلر آب خنک

اهمیت دمای آب ورودی به کندانسور چیلر آب خنک ، بسیار زیاد است. اگر دمای آب ورودی به کندانسور بالا باشد ، قادر به جذب گرمای مبرد نخواهد بود. این باعث کاهش سابکولینگ می شود.

کاهش سابکولینگ مبرد ، کاهش راندمان چیلر را در بر خواهد داشت. ضمن اینکه پدیده اورهیتینگ و گرمای بیش از حد کمپرسور اتفاق خواهد افتاد. این پدیده ، آسیب تدریجی به کمپرسور را در بر خواهد داشت.

دمای مناسب آب ورودی به کندانسور چیلر آب خنک ، حدود 30 درجه سانتیگراد می باشد. دمای آب خروجی نیز باید در حدود 35 درجه سانتیگراد باشد.

 

کنترل مقدار مبرد چیلر تراکمی

کنترل مقدار مبرد چیلر تراکمی ، از وظایف اصلی یک تکنسین چیلر ، در بازدید های دوره ای می باشد. کاهش ادامه دار مقدار مبرد ، نشانگر وجود نشتی در سیکل تبرید است.

پایین بودن مقدار مبرد ، باعث کاهش فشار ساکشن و دیسشارژ خواهد شد. این مسئله ، یخ زدن کمپرسور یا لوله های مسی را در بر خواهد داشت. ضمن اینکه در این صورت سوپر هیت نیز بالا خواهد رفت.

بالا رفتن سوپرهیت باعث گرم شدن سیم پیچ کمپرسور و سوختن آن می شود. بالا بودن فشار مبرد نیز ، فشار مضاعف به کمپرسور را در پی دارد.

 

اهمیت وکیوم کردن صحیح چیلر تراکمی

تمامی متخصصان واقف هستند که گازهای غیر قابل تقطیر ، بلای جان چیلر تراکمی می باشد. مهمترین این گازها ، هوای معمولی است. اهمیت وکیوم کردن صحیح چیلر تراکمی ، در چنین مواردی معنی پیدا می کند.

هنگامی که به دلیل وجود خرابی ، مجبور به شکافتن سیکل تبرید هستید ، پس از پایان کار از وکیوم کردن مناسب سیکل غافل نشوید. وکیوم کردن باعث خارج کردن گازهای تراکم ناپذیر و رطوبت از سیکل تبرید خواهد شد.

پس از وکیوم مناسب و هنگام شارژ مجدد مبرد ، حتما از گازهای استاندارد استفاده کنید. گازهای تقلبی در بازار بسیار زیاد هستند. آنها به چیلر شما آسیب می رسانند.

 

کنترل میزان روغن کمپرسور چیلر تراکمی

کمپرسور ، یک تجهیز مکانیکی می باشد. بنابراین کنترل میزان روغن کمپرسور چیلر تراکمی بسیار مهم است. در اکثر کمپرسورهای چیلر ، یک سایت گلس یا شیششه بازدید وجود دارد.

شما از طریق این سایت گلس می توانید مقدار و وضعیت ظاهری روغن را کنترل کنید. کمبود روغن باعث بروز استهلاک در قطعات کمپرسور خواهد شد. این عمل خوردگی این قطعات را در پی دارد.

اورهیتنگ کمپرسور به مرور زمان باعث اسیدی شدن روغن می شود. به خصوص که وجود مبرد مایع در کارتر کمپرسور ، این مشکل را تشدید می کند. پس کنترل میزان روغن کمپرسور چیلر تراکمی را جدی بگیرید.

جهت تعمیر کمپرسور چیلر تراکمی ، با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

 

سرویس چیلر تراکمی هواخنک

تفاوت چیلر تراکمی هواخنک با چیلر تراکمی آب خنک ، در نوع کندانسور آنها می باشد. چیلر آب خنک از کندانسوری استفاده می کند که نیازمند آب است.

اما چیلر هواخنک از کندانسور های خنک شوند با هوا استفاده می کند. در این چیلرها ، برای گردش هوا ، از فن های آکسیال استفاده می شود. این فن ها ، هوا را از بین فین های آلومینیومی عبور داده و فرایند تقطیر مبرد را ، تسریع می کنند.

سرویس چیلر تراکمی هواخنک ، باید حتما با شستن کندانسور آنها همراه باشد. زیرا به مرور زمان ، گرد و غبار فین های کندانسور را مسدود می سازد. در نتیجه گردش هوا مختل می شود.

این مسئله باعث افزایش فشار کندانسور و ایجاد پدیده اورهیتینگ خواهد شد.

 

نحوه سرویس چیلر

نحوه سرویس چیلر تراکمی ، باید به گونه ای باشد که چیلر همواره در بالاترین راندمان خود فعالیت کند. بنابراین یک تکنسین و متخصص چیلر ، باید به اصول تعمیر و نگهداری چیلر تراکمی آگاه باشد.

تکنو تهویه هم در این مقاله و هم در مقالات متعدد دیگر ، به طور مشروح و کامل ، این اصول را بیان کرده است. با مطالعه این مطالب ، می توانید آگاهی خود نسبت به نحوه سرویس چیلر تراکمی را افزایش بدهید.

همچنین جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص ، می توانید با کارشناسان خبره ما به صورت کاملا رایگان مشورت نمایید. برای این کار با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

 

تعمیر و نگهداری دوره ای چیلر تراکمی

تعمیر و نگهداری دوره ای چیلر تراکمی ، شامل کنترل عملکرد چیلر و پر کردن چک لیست مربوط به آن می شود. بارها به اهمیت تعمیر و نگهداری دوره ای چیلر تراکمی اشاره کرده ایم.

صحبت در این خصوص تکرار مکررات است. اما به دلیل اهمیت آن ، ما دوباره در مورد نگهداری دوره ای چیلر تراکمی صحبت می کنیم.

در سرویس و نگهداری دوره ای چیلر تراکمی ، حتما موارد زیر را بررسی نمایید:

  • بررسی و چک کردن روغن کمپرسور
  • کنترل فشار دیسشارژ
  • کنترل فشار ساکشن
  • چک کردن مقدار گاز چیلر
  • بررسی صافی پمپ برج خنک کن چیلر آب خنک
  • کنترل فن کندانسور چیلر هواخنک
  • اندازه گیری مقدار ولتاژ و جریان چیلر

 

سرویس و تعمیرات تخصصی ، فوری و ارزان چیلر

تکنو تهویه بزرگترین و حرفه ای ترین مرکز سرویس و تعمیرات تخصصی ، فوری و ارزان چیلر می باشد. بهترین متخصصین و تکنسین های این حوزه را ، در شرکت تکنو تهویه پیدا خواهید کرد.

سالها تجربه و دانش ، یاری کننده ما در جهت ارائه خدمات مطلوب و مناسب مورد نظر شما می باشد. با توجه به هزینه های سرسام آور تعیمر و خرید چیلر ، توصیه می کنیم که حتما با کارشناسان ما مشورت نمایید.

این به شما کمک می کند تا دید مناسبی از خدمات رسانی مطلوب داشته باشید. ما با ارائه خدمات مطلوب در زمینه تعمیر و نگهداری چیلر ، آرامش را به شما هدیه می کنیم. جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

قیمت و هزینه تعمیر و نگهداری چیلر تراکمی

با توجه به گرانی های اخیر ، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری چیلر ، برای صاحبان این تجهیز اهمیت ویژه ای دارد. به خصوص که بیشتر این عزیزان ، اطلاعات مناسبی در خصوص تعمیر و نگهداری چیلرها ندارند.

ما در ادامه جهت کاهش قیمت و هزینه تعمیر و نگهداری چیلر تراکمی ، مواردی را برای شما بیان می کنیم. رعایت این موارد ، باعث کنترل هزینه های شما خواهد شد. این موارد به شرح زیر است:

  • جهت تعمیر و نگهداری چیلر خود ، از تکنسین های با تجربه استفاده کنید
  • سرویس دوره ای چیلر خود را فراموش نکنید
  • در صورت خرابی چیلر ، توضیح ساده و کاملی ار تکنسین چیلر مطالبه کنید
  • اگر تکنسین قطعه ای از چیلر شما را معیوب اعلام کرد ، از صحت حرف ایشان مطمئن شوید. متاسفانه افراد متقلب زیاد هستند
  • قبل از اعتماد به یک تکنسین چیلر ، از سوابق اجرایی ایشان با خبر شوید
  • از اصلی بودن قطعات یدکی و جایگزین مطمئن شوید

در نهایت برای هر گونه مشاوره با کارشناسان تکنو تهویه با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

3.8/5 - (6 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا