تعمیر کولر گازی اسپلیت با تکنو تهویه

تعمیر کولر گازی اسپلیت با تکنو تهویه

تعمیر کولر گازی اسپلیت با تکنو تهویه. تکنو تهویه به عنوان یکی از بهترین خدمات دهنده های نصب و تعمیر کولر گازی اسپلیت با بهترین قیمت ها در تهران است.

در واقع گارانتی تعمیر کولر گازی یعنی اگر کولر گازی در قسمتی که توسط مجموعه تکنو تهویه تعمیر شده بود دچار مشکل شود، تعمیرکار دیگری از تیم ما اقدام به تعمیر مجدد کولر گازی می کند.

با سپردن تعمیر کولر گازی خود به تیم ما، در حقیقت کار تعمیر را به افراد با سابقه و آموزش دیده کرده اید. چرا که نیرو های ما در کم ترین زمان و با کیفیت بالایی تمام برند های کولر گازی را تعمیر می کنند. در حقیقت بیزینس ما از همان ابتدا با قیمت مناسب و کیفیت بالا شناخته شد.

مطالب مرتبط :

 

چرا باید کولر گازی اسپلیت را سرویس کرد؟

قبل از استفاده مجدد از کولر گازی ها، اگر 5 یا 6 ماه از آخرین باری که از آن استفاده کردید می گذرد، از سالم بودن آن مطمئن شوید.

از مهم ترین مواردی که نشانه ای از خرابی کولر است می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

کولر گازی شما باد گرم می زند

در واقع زمانی که شارژ کولر گازی شما تمام شود این اتفاق می افتد. اگر مدت زمان زیادی از شارژ کولر گازی نمی گذرد ممکن است مشکلی در کمپرسور، فیلتر هوا یا فن کولر گازی وجود داشته باشد. البته این تنها بخشی از دلایلی است که ممکن است کولر گازی شما داشته باشد. برای اطلاع از علت دقیق بهتر است از متخصصین در این حوزه کمک بگیرید.

 

لوله برگشت کولر گازی برفک دارد

از مهم ترین دلایل این اتفاق می توان به گاز کولر گازی، گرفتگی لوله های آن یا نداشتن جریان در کویل کولر گازی اشاره کرد.

تعمیر کولر گازی اسپلیت

کولر گازی سر و صدای زیادی دارد

شکستن پره های فن کولر گازی اولین چیزی است که به ذهن هر فرد متخصصی می رسد. وجود یک جسم خارجی در کولر گازی، تراز نبودن یعنی شل و لق بودن پایه های کولر گازی، از مواردی است که در مراحل بعدی باید چک شود.

شما خود می توانید این موارد را چک کنید و اگر مشکل برطرف نشد از متخصصین فعال در تکنو تهویه برای مشاوره بیشتر کمک بگیرید.

 

کولر گازی هوادهی مناسبی ندارد

اگر این مشکل وجود داشته باشد یعنی در لوله های کولر گازی گرفتگی وجود دارد و کمپرسود آن خراب است. برای بررسی این موارد از تعمیرکار کمک بگیرید.

 

کولر گازی بوی سوختگی می دهد

اگر از کولر گازی بوی سوختگی می آید در واقع کمپرسور درست کار نمی کند و یا کولر گازی شما نیم سوز شده است.

در صورتیکه فن آن بسوزد مشکل از اپراتور بیرونی است و برای تعمیر هر کدام از این موارد به کمک یک متخصص نیاز دارید.

اگر از هر وسیله برقی ای به درستی استفاده نکنید، علاوه بر هزینه بالای برق، خود دستگاه نیز خیلی سریع از کار می افتد.

کولر گازی نیز از این قضیه مستثنی نیست. قرار گرفتن این وسیله در جای نامناسب و تنظیم نبودن درجه دستگاه به صورت استاندارد می تواند عواقب بدی داشته باشد. همچنین در نظر داشته باشید که باید بعد از 6 ماه که از استفاده نکردن کولر گازی می گذرد، حتما آن را سرویس کنید تا شاهد افزایش مصرف برق و به وجود آمدن خرابی های جدی نباشید.

 

چرا افراد تکنو تهویه را انتخاب می کنند؟

منطقی است که اگر برای فردی مشکلی به وجود بیاید، تمایل داشته باشد از متخصصین حاضر در آن حوزه راهنمایی بگیرد تا مشکلش در کمترین زمان ممکن و با بهترین راهکار حل شود.

یکی از بدترین اتفاقات در فصل گرما خرابی کولر گازی است. حضور یک متخصص حرفه ای برای تشخیص مشکل، از اهمیت زیادی برخوردار است.

کولر گازی

به همین دلیل است که افراد از تکنو تهویه برای تعمیر کولر گازی های خود کمک می گیرند.

ما در تکنو تهویه تعمیر فوری کولر گازی ها را انجام می دهیم تا در هوای گرم بهار و تابستان، شاهد حال خوب شما عزیزان باشیم.

 

تعمیر فوری کولر گازی اسپلیت

همین حالا می توانید با شماره هایی که در قسمت تماس با ما وجود دارد تماس گرفته و مشکل خودتان را با ما در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن مشکل را حل کنیم.

البته این سرعت به این معنی نیست که کار را با کیفیت انجام ندهیم. شما با تکنو تهویه می توانید با کیفیت ترین خدمات را با سرعت بالا و کمترین هزینه ها دریافت کنید.

از سرویس تا پیدا کردن مشکل و برطرف کردن آن از خدماتی است که مجموعه ما انجام می دهد. با خیال راحت می توانید تعمیر کولر گازی خود را به ما بسپارید و از خنکی که کولر گازی شما به اندازه روز اول استفاده از آن دارد لذت ببرید.

در تکنو تهویه رضایت مندی مشتری مهم ترین نکته ای است که به آن توجه می کنیم. پس می توانید با خیال راحت تعمیر و سرویس کولر گازی خود را به ما بسپارید.

متخصصین مجموعه ما از بین افراد با مسئولیت و با سابقه انتخاب شده اند تا شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده از خدمات ما استفاده کنید.

مهم نیست کولر گازی خود را از کجا خریده اید یا برند کولر گازی شما چیست! الجی، جنرال یا هر برند دیگری در ماهیت عملکرد ما مشکلی به وجود نمی آورد.

می توانید از تمامی خدمات تعمیر فوری ما برای کولر گازی خود از هر برند و نام و نشانی مانند توشیبا، سامسونگ،… استفاده کنید و خنکی را دوباره مهمان خانه خود کنید.

 

بیشترین تماس با ما برای چیست؟

این روز ها اکثر افراد برای کمبود شارژ کولر گازی خود با ما تماس می گیرند. نبود مبرد ها که نقش مهمی در عملکرد کولر گازی ها دارند. باعث به وجود آمدن اختلال در کولر گازی می شوند.

تعمیر کولر گازی با ابزارآلات تخصصی و افراد متخصص

از نشانه هایی که مربوط به کمبود گاز کولر گازی است می توان به کاهش سرمادهی، برفک زدن روی لوله های پنل این دستگاه اشاره کرد.

 

تکنو تهویه چه مزیت هایی نسبت به رقبایش دارد؟

برای تعمیر کولر گازی اسپلیت خود با سریع ترین حالت ممکن لازم نیست از خانه و یا محل کار خود خارج شوید و زمانی را در این هوای گرم و ترافیک بگذرانید. کافیست با ما از هر جا که هستید تماس بگیرید و تعمیرکاران ما در محل مورد نظر شما حاضر می شوند.

برای نصب و راه اندازی کولر گازی ها حتما از یک نصاب کمک بگیرید تا کار را به درستی برای شما انجام دهند.

 

نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی

تکنو تهویه بزرگترین و کارآمدترین مرکز مجاز تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت می باشد. تعدادی از برندهای مورد پیشتیبانی تکنو تهویه شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) می باشند.

 

تعمیر برندهای معروف کولر گازی

نمایندگی بزرگ برندهای معروف کولر گازی و اسپلیت ، شرکت تکنو تهویه می باشد. برخی از این برندها به این شرح هستند: جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، گودمن (Goodman ) ، اورینت (Orient )

 

تعمیر کولر گازی و اسپلیت ایرانی

تعمیر ، سرویس و نگهداری کولرهای گازی و اسپلیت ایرانی خود را به تکنو تهویه بسپارید. ما با یک تیم متخصص و با تجربه ، در سریعترین زمان ممکن ، خدمات استثنایی و با کیفیت خود را به شما عزیزان ارائه می نماییم. تعدادی از این برندهای ایرانی شامل سارائیل ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، مهر اصل ، داکتینو ، بوتان ، پارس برودت ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، جی پلاس (Gplus) ، سام (Sam) ، گلدایران (Goldiran ) می باشند. تمامی خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری به انواع برندها و مدلهای کولر گازی ایرانی  ، در هر ساعت از شبانه روز که شما نیازمند آن باشید ، ارائه می شود.

منابع مطالعاتی

نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا