تعمیر و سرویس داکت اسپیلت

 

تعمیر و سرویس داکت اسپیلت

تعمیر و سرویس داکت اسپیلت با توجه به ساخت و سازهای تهران و افزایش آپارتمان نشینی ، لزوم استفاده از یک سیستم تهویه جامع ، کاربردی و مقرون به صرفه که تمام نیازهای سرمایشی ، گرمایشی و تهویه مطبوع را پاسخگو باشد ، احساس می شود. در حال حاضر انبوه سازان و مصرف کنندگان ، به استفاده و نصب داکت اسپلیت روی آورده اند. نیاز به فضای نصب محدود ، سرمایش و گرمایش مناسب ، نگهداری آسان ، هزینه پایین و تهویه مناسب از ویژگیهای داکت اسپلیت می باشد.

 

سیستم داکت اسپلیت برای تامین گرمایش نیازی به استفاده از از یونیت خارجی و برق ندارد. در این سیستم از کویلهای آبگرم که با سیستم موتورخانه و یا شوفاژ گرم می شود ، استفاده می گردد. اما لزوم تخلیه آب در ابتدای تابستان و آبگیری مجدد در ابتدای زمستان و سرویس و شستشوی فیلترهای داکت اسپلیت ، استفاده از خدمات یک تکنسین خبره را ، لازم می سازد.

تعمیر و سرویس داکت اسپیلت توسط نمایندگی و شرکت مجاز از نیازهای اساسی همشهریان محترم می باشد.

 

جهت آگاهی بیشتر بخوانید : تعمیر داکت اسپلیت و سرویس داکت اسپلیت

 

کویل آبگرم داکت اسپلیت

در هنگام راه اندازی سیستم گرمایش داکت اسپلیت ، هواگیری کویل آبگرم لازم می باشد. همچنین شستشو و سرویس فیلتر های یونیت داخلی داکت اسپلیت بسیار مهم می باشد. با توجه به اینکه برای گرمایش داکت اسپلیت از کویل آبگرم استفاده می شود ، گرمایش این سیستم بسیار مطلوب می باشد. چرا که هوای محیط با گردش و سیرکوله از بین فین کویلهای آبگرم ، گرم و مطلوب می شود. هوا که بطور غیر مستقیم و با عبور از کویل گرم شده ، توسط بلور فن به تمام نقاط منزل پخش می شود. از این طریق شما دمای یکسانی در تمام محیط تجربه خواهید کرد.

 

جهت آگاهی بیشتر بخوانید : تعمیر کولر گازی (اسپیلت) و تعمیر کولر گازی اسپلیت با تکنو تهویه

 

 

شرکت تکنو تهویه ، تعمیر و سرویس داکت اسپیلت را با بالاترین کیفیت و در اسرع وقت برای شما عزیزان انجام خواهد داد. چنانچه تمایل دارید که در ابتدای فصل پاییز ، کویلهای گرمایشی داکت اسپلیت خود را راه اندازی نمایید ، با متخصصین شرکت تکنو تهویه تماس بگیرید. به دلیل اینکه بعضی از داکت اسپلیتها از مد فن در ترموستات و کنترل خود برخوردار نیستند ، نیاز به برخی تمهیدات فنی جهت راه اندازی سیستم گرمایش دارند.

 

 

 

چرا که از مد سرمایش نمی توان استفاده کرد. مد گرمایش نیز با استفاده از برق و یونیت خارجی، گرمایش را تامین می کند. بنابراین برای تامین گردش هوا از بین فین های کویل ، تنها نیاز به گردش بلور فن داخلی می باشد. چنانچه اسپلیت شما این گزینه را روی ریموت کنترل خود ندارد ، تکنسینهای شرکت تکنو تهویه ، با استفاده از تجارب خود می توانند مشکل شما را مرتفع نمایند. با توجه به دلایل گفته شده ، تعمیر و سرویس داکت اسپیلت توسط یک متخصص بسیار مهم می باشد.

 

جهت آگاهی بیشتر بخوانید :تعمیر کمپرسور چیلر و تعمیرات چیلر خانگی

 

آبریزی داکت اسپلیت

در بسیاری از موارد مشاهده شده است که از دریچه بازدید یونیت داخلی داکت اسپلیت ، آب به پایین چکه می کند. اینگونه مشکلات به دلیل مسدود بودن درین داکت اسپلیت می باشد. اینکه داکت اسپلیت شما مجهز به پمپ درین می باشد یا خیر بسیار مهم است. اغلب همشهریان عزیز ما از این مورد اطلاعی ندارند. حتی دیده شده که تکنسینهای غیر متخصص و نابلد نیز از این مورد اطلاعی ندارند. به همین دلیل آسیبهای جدی به داکت اسپلیت شما وارد می شود.

 

جهت آگاهی بیشتر بخوانید :تعمیر موتورخانه و پکیج در تهران و تعمیرات فن کوئل

 

بنابراین تعمیر و سرویس داکت اسپلیت خود را به متخصصین دوره دیده و با تجربه تکنو تهویه بسپارید. در بسیاری از موارد مشاهد شده است که مشتریان محترم از تخلیه آب کویل گرمایشی در تابستان خودداری می نمایند. به یاد داشته باشید که وجود آب در کویل گرمایشی در زمانهایی که از سیستم گرمایش استفاده نمی کنید ، احتمال پوسیدگی و سوراخ شدن کویل را افزایش می دهد. بنابراین تخلیه آب کویل گرمایشی در ابتدای فصل تابستان بسیار مهم می باشد.

 

 

 

یونیت خارجی داکت اسپلیت

یکی از موارد اساسی در تعمیر و سرویس داکت اسپلیت ، همین مورد می باشد. یونیت خارجی داکت اسپلیت نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سرویس و بررسی مشکلات یونیت خارجی به جلوگیری از تحمیل هزینه های فروان به شما جلوگیری می نماید. چنانچه کندانسور یونیت خارجی کثیف باشد ، باعث افزایش فشار سیستم و تحمیل بار اضافی به کمپرسور می شود. زمانی که فشار روی کمپرسور افزایش یابد ، امکان معیوب شدن آن بالا می رود. همچنین مصرف برق سیستم بالا رفته و هزینه تحمیلی به شما افزایش می یابد. بنابراین سرویس کندانسور و یونیت خارجی داکت اسپلیت بسیار مهم است.

با بخش چیلرهای تکنو تهویه بیشتر آشنا شوید:

 

 

 

 

شارژ گاز داکت اسپلیت

تعمیر و سرویس داکت اسپلیت کاملا تخصصی بوده و نمی توان آن را به هرکسی سپرد. مقدار مناسب شارژ دستگاه بسیار مهم است. تقریبا اکثر سیستمهای تبرید به مرور شارژ مبرد خود را ازدست می دهند. اما اینکه این میزان چقدر باشد بسیار مهم است. بالا بودن تخلیه شارژ و نیاز مداوم به شارژ مجدد ، نشان از وجود نشتی در سیستم دارد. پیدا کردن و رفع نشتی داکت اسپلیت بسیار تخصصی می باشد. یکی از موارد مهم در تعمیر و سرویس داکت اسپلیت پیدا کردن و رفع نشتی می باشد. اینکار با استفاده از تحت فشار گذاشتن سیستم با گاز ازت صورت می پذیرد.

البته در گذشته با شما درباره تعمیرات تخصصی داکت اسپلیت و تعمیر مینی چیلر سخن گفته بودیم.

 

 

 

اما مقدار فشار و زمان تحت فشار گذاشتن سیستم بسیار مهم است. ایجاد فشار زیاد در تعمیر و سرویس داکت اسپلیت ، موجب آسیب زدن به آن می باشد. همچنین اگر تکنسین بی تجربه بوده و از اکسیژن بجای ازت در تعمیر و سرویس داکت اسپلیت استفاده نماید ، بدلیل وجود روغن در سیستم انفجار مهیبی رخ خواهد داد. این مورد علاوه بر آسیب جدی و غیر قابل جبران به دستگاه شما ، موجب صدمه بسیار شدید به تکنسین می شود. پس به یاد  داشته باشید که تعمیر و سرویس داکت اسپلیت خود را به تکنسینهای بی تجربه نسپارید.

 

 

 

 

ترموستات داکت اسپلیت

شرکت تکنو تهویه تنها متخصصین خبره و با دانش را در اختیار می گیرد. بنابراین با اطمینان خاطر می توانید ، تعمیر و سرویس داکت اسپلیت خود را به ما بسپارید. مورد مهم و شایع دیگر در تعمیر و سرویس داکت اسپلیت ، خرابی ترموستات و کنترلر داکت اسپلیت می باشد. چنانچه ترموستات داکت اسپلیت شما خراب شده باشد ، هیچ گونه کنترلی روی آن ندارید. گاهی نیز اتفاق می افتد که کنترلر و ترموستات دستگاه شما به صورت مقطعی قطع و وصل می شود. بنابراین نیاز به تعمیر و یا تعویض کنترلر و ترموستات دستگاه پیش می آید.

 

 

شرکت تکنو تهویه در اینگونه موارد نیز خدمات تعمیر وسرویس داکت اسپلیت را با بالاترین کیفیت به شما ارائه خواهد داد. در صورتی که ترموستات دستگاه شما غیر قابل تعمیر باشد ممکن است مجبور شوید از ترموستات با برند دیگری استفاده نمایید. در این مورد نصب صحیح ترموستات با توجه به همنام نبودن آن با دستگاه بسیار مهم می باشد. مشاهده شده است که افراد غیر متخصص اقدام به اینکار نموده و متاسفانه نصب ترموستات جدید را به درستی انجام نداده اند. در این موارد دستگاه به درستی کار نمی کند، حتی دیده شده که نصب نادرست ترموستات توسط افراد غیر متخصص ، منجر به سوختن برد اصلی دستگاه شده است.

 

 

 

 

برد کنترل داکت اسپلیت

برد دستگاه داکت اسپلیت در واقع مغز دستگاه می باشد. آسیب دیدن برد ، دستگاه را کاملا از کار خواهد انداخت. بررسی برد در تعمیر و سرویس داکت اسپلیت بسیار مهم و حیاتی می باشد. اما بررسی مشکل برد ، نیاز به داشتن دانش فراوان در زمینه الکترونیک و برق می باشد. کمتر متخصصی می باشد که به طور همزمان ، هم به سیستم تبرید تسلط داشته و هم در زمینه الکترونیک مهارت داشته باشد. چنانچه برد دستگاه شما غیر قابل تعمیر باشد ، نیاز به استفاده از برد های جایگزین پیدا میشود. هر تکنسینی توان انجام این کار را ندارد.

 

 

 

متخصصین شرکت تکنو تهویه در تمامی موارد مربوط به تعمیر و سرویس داکت اسپلیت ، در خدمت شما همشهریان عزیز می باشند. ما تکنسینهایی را استخدام می کنیم که دارای تسلط و تعهد در کار خود می باشند. علاوه بر آن با تشکیل دوره های تخصصی برای تکنسینهای خود ، همواره آنان را از لحاظ بار علمی و آشنایی با سیستمهای جدید ، به روز نگه می داریم. ما به شما اطمینان می دهیم که آسایش شما برای ما بسیار اهمیت دارد. بنابراین بالاترین استانداردها را در ارائه خدمات مربوط به تعمیر و سرویس داکت اسپلیت به شما ارائه می دهیم. مراقب تجهیزات گران قیمت خود باشید و آسایش و امنیت خود و خانواده خود را با سپردن تعمیر و سرویس داکت اسپلیت به افراد غیر متخصص و کارنابلد به خطر نیاندازید.

تکنو تهویه به عنوان نمایندگی چیلر مک کوی(McQuay) و نمایندگی چیلر تویو TOYO در خدمت شماست.

 

تکنو تهویه نمایندگی تعمیر انواع داکت اسپلیت

شرکت تکنو تهویه با ارئه خدمات به کلیه برندهای داکت اسپلیت در خدمت شما می باشد. حتی اگر گارانتی دستگاه شما به پایان رسیده ، نگران تعمیر و سرویس داکت اسپلیت خود نباشید. اگر قطعه ای از دستگاه شما معیوب شده که در بازار یافت نمی شود ، اصلا نگران نباشید. ما برای تمامی شرایط راهکار و راه حل ویژه ، تخصصی و کاملا مقرون به صرفه به شما ارئه می دهیم. مراقب دستگاه و تجهیزات گران قیمت خود باشید. و تعمیر و سرویس داکت اسپلیت و دیگر تجهیزات تاسیساتی و تهویه مطبوع خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید.

بسیاری از مدل های داکت اسپلیت در ایران استفاده می گردد. تمامی مدل های موجود در ایران تحت خدمات تکنو تهویه می باشند. برخی از این مدلها و برندها عبارتند از :

  • سامسونگ
  • الجی
  • جنرال
  • اجنرال
  • گری
  • هیتاچی
  • مدیا
  • توشیبا
  • هایسنس
  • دایکین
  • گرین
  • فوجی
  • تراست
  • سام

و بسیاری از مدلهای دیگر.

تیم فنی شرکت معتبر تکنو تهویه ، با دانش و تجربه سالیان دراز خود آماده ارائه خدمات مختلف در زمینه تعمیر و سرویس داکت اسپلیت به شما عزیزان می باشد. خدمات ما با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به شما عرضه می شود.

 

منابع

 

 

نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا