تعمیر چیلر در دروس

 

تعمیر چیلر در دروس

تعمیر چیلر در دروس. برای مراقبت از چیلر و مینی چیلر خود قطعا به یک تیم متخصص و باتجربه نیاز دارید. تکنو تهویه با داشتن متخصصین خبره و با تجربه قطعا بهترین انتخاب برای سرویس و نگهداری چیلر شما خواهد بود. چیلر و مینی چیلر شما از تجهیزات گران قیمت و پیشرفته صنعت تهویه مطبوع محسوب می شوند. بنابراین سپردن تعمیر ، سرویس و نگهداری آنها به افراد بی تجربه ، باعث ایجاد مشکلات و هزینه های فراوان بعدی خواهد شد. هدف تکنو تهویه ارائه خدمات تخصصی و مقرون به صرفه به شما می باشد. جهت شناخت بیشتر چیلر ، شما را به مطالعه ادامه مقاله دعوت می کنم.

مطالب مرتبط :

 

 

پمپ اختصاصی برای هر چیلر

در یک سیستم جریان اولیه-ثانویه یا جریان اولیه متغیر ، استفاده از یک پمپ در هر چیلر ، گردش آب در سیستم را ساده می کند. پمپ را می توان برای تولید جریان و افت فشار لازم برای چیلر خاص انتخاب کرد. به کار بردن پمپ های اضافی ، هیدرولیک سیستم را تغییر می دهد، اما فقط به مقدار کم. یکی از اشکالات چنین سیستمی عدم وجود پمپ اضافی برای شرایط اضطراری می باشد. زیرا هر چیلر دارای یک پمپ اختصاصی می باشد. البته می توان از یک پمپ یدکی در سیستم بهره برد.

 

استفاده از پمپ های موازی

یکی دیگر از روش های نصب پمپ ، استفاده از چند پمپ به صورت موازی می باشد. در این روش می توان متناسب با بار سیستم ، پمپ ها را در مدار وارد نمود. با این حال ، هیدرولیک سیستم پیچیده تر می شود. در این روش طول لوله کشی و شرایط نصب چیلرها باید برابر باشد. عدم رعایت این موضوع چیلرها را دچار مشکل می کند.

 

سیکل توزیع آب سرد چیلر

سیستم توزیع آب سرد چیلر تقریبا به راحتی قابل درک است. سیستم توزیع آب سرد از چیلر ، پمپ ، کویل های خنک کننده که هر کدام توسط یک ترموستات کنترل می شود و لوله کشی که این تجهیزات را به هم متصل می کند ، تشکیل شده است. همچنین در این سیستم ممکن است شیرهای سه طرفه یا دو طرفه وجود داشته باشد. شیرهای سه طرفه به جریان آب ثابت نیاز دارند ، در حالی که شیرهای دو طرفه اجازه می دهند جریان آب در سیستم تغییر کند. از آنجایی که جریان تغییر می کند ، باید از روشی برای کنترل جریان مانند درایو با سرعت متغیر استفاده کرد.

سیستم توزیع ممکن است شامل اجزای دیگری مانند منبع انبساط ، شیرهای کنترل ، شیرهای متعادل کننده ، شیرهای یکطرفه و جداکننده هوا باشد. چگالی و در نتیجه حجم آب در یک سیستم توزیع آب سرد نسبت به دما متفاوت است. منبع انبساط امکان این انبساط و انقباض حجم آب را فراهم می کند.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در دروس

شرکت تکنو تهویه سالهاست که در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع چیلر و مینی چیلر فعالیت دارد. ما در زمینه تمامی برندها و مدلها ، فعالیت می کنیم. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ،

رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. تمایز ما تیم متخصص و متعهد ماست. ما قبل از هر اقدامی به بررسی سیستم و هزینه تمام شده تعمیر و نگهداری چیلر اقدام می کنیم. سپس با در نظر گرفتن بهترین راهکار اقدام به رفع مشکل می نماییم. بنابراین همواره بهترین و مقرون به صرفه ترین راه را برای تعمیر چیلر شما پیشنهاد می کنیم.

 

تعمیر چیلر در دروس با تکنو تهویه

چنانچه ساکن دروس هستید و از چیلر جهت تامین سرمایش منزلتان استفاده می کنید ، احتمالا با تکنو تهویه آشنایی دارید. شهرت ما به دلیل ارائه خدمات تخصصی و مقرون به صرفه می باشد. ما قبل از اقدام به تعویض قطعات ، سعی می کنیم که آنها را به بهترین شکل ممکن تعمیر و بازیابی کنیم. تعویض قطعه گزینه آخر ما می باشد. با اطمینان به ما هزینه های تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر خود را کاهش دهید.

منابع مطالعاتی

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا