تعمیر چیلر در دولت

تعمیر چیلر در دولت

تعمیر چیلر در دولت. چیلرها ، تجهیزات ارزشمندی در صنعت تهویه مطبوع محسوب می شوند. به همین دلیل تعمیر ، سرویس و نگهداری آن اهمیت ویژه ای دارد. تکنو تهویه با توجه به سالها فعالیت در این حوزه ، به اهمیت تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر شما آگاه است. ما سعی بر آن داریم که هزینه های شما را کاهش دهیم. از این رو سرویس و نگهداری چیلر برای ما اهمیت ویژه ای دارد. پیشگیری از وقوع مشکل در چیلر ، باعث کاهش هزینه های چشمگیر تعمیرات آن خواهد شد. در صورت نیاز به تعمیر چیلر نیز ، ما سعی در تعمیر قطعات داریم ، نه تعویض آنها. تکنو تهویه می داند که شما به چه چیز نیاز دارید. در ادامه مطلب با چیلر بیشتر آشنا می شوید.

مطالب مرتبط :

 

کنترل دمای آب سیستم

حفظ دمای مناسب آب سیستم ، با چیلر می باشد. همچنین چنانچه سیستم دارای بافر تانک باشد ، دمای آب آن نیز توسط چیلر کنترل می شود. به طور معمول مقدار دمای سیستم و بافر تانک ، به عنوان یک متغیر برای مقدار جذب گرما در سیستم می باشد. سیستم لوله کشی چیلر شما از هر نوعی که باشد ، در نهایت این چیلر است که دمای نهایی آب را کنترل می کند. کنترل جریان در فن کوئل ها می تواند توسط شیرهای سه طرفه یا دو طرفه اعمال شود. این امر از کنترل دمای آب سیستم مجزا می باشد. تجهیزات کنترل جریان آب ، تنها می توانند ، بار اعمالی به سیستم را کاهش داده و باعث افزایش راندمان سیستم شوند.

 

کنترل چیلر

چیلرهای امروزی دارای سیستم کنترلی پیشرفته تری می باشند. آنها کاری بیش از خاموش و روشن کردن ساده چیلر را انجام می دهند. کمترین مواردی که این سیستمهای کنترلی باید بر آن نظارت داشته باشند ، شامل موارد زیر می باشد:

1- کنترل دمای روغن ، دیسشارژ و گرمای موتور که می تواند مشکلات بسیار زیادی برای کمپرسور ایجاد نماید.

2- کنترل دمای آب سرد ، با در نظر گرفتن دمای هوای بیرون و دمای مبرد که این امر می تواند از یخ زدن اواپراتور جلوگیری نماید.

3- کنترل کلیه پارامترهایی که در عملکرد چیلر تاثیر گذار هستند. مانند کنترل دور فن های کندانسور ، کنترل شیر انبساط الکتریکی و موارد دیگری از این دست.

نکته :

علاوه بر کنترل کلی عملکرد چیلر ، بحث عیب یابی و ثبت ارور در هنگام خرابی ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این امر باعث کاهش هزینه های تعمیر چیلر می شود. ثبت ارور به اپراتور کمک می کند که درک درستی از عملکرد سیستم داشته باشد. بعضی از کنترلرهای چیلر علاوه بر ثبت ارور ، در لحظه بروز خطا می توانند فرمانهایی صادر کنند که از آسیب بیشتر به سیستم جلوگیری نماید. به عنوان مثال هنگامی که دمای آب سرد بیش از حد پایین بیاید ، کنترلر چیلر علاوه بر ثبت ارور ، ظرفیت چیلر را کاهش می دهد. این امر باعث جلوگیری از کاهش بیشتر دما و آسیب به اواپراتور خواهد شد.

همچنین کنترلر های جدید قادر به کنترل سطح آب در بافر تانکها نیز می باشند. متغیرهای زیادی در سیستم وجود دارد که خارج از کنترل چیلر می باشد. مانند دبی آب سرد ، دمای آب برج خنک کن و وضعیت عملکرد پمپهای آب. برای اینکه بتوان راندمان سیستم را تا حد ممکن افزایش داد ، بهتر است که از کنترلر های مرکزی و BMS استفاده شود. در چنین شرایطی کل متغیرهای سیستم به طور یکپارچه و هماهنگ با هم کنترل می شوند. این امر منجر به افزایش راندمان انرژی در سیستم می شود.

 

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در دولت

وجود شعبه تکنو تهویه در منطقه دولت ، باعث شده که ما به شما بسیار نزدیک باشیم. تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر از خدماتی است که مورد تقاضای بسیاری از همشهریان ما در دولت می باشد. ما در زمینه تمامی برندها و مدلهای چیلر فعالیت می کنیم. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ،

جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. شما صاحب هر کدام از این مدلها و برندها که باشید ، می توانید روی خدمات بی نظیر تکنو تهویه حساب کنید. ما با در نظر گرفتن شرایط سیستم ، بهترین و کم هزینه ترین راه را به شما پیشنهاد می کنیم. چیلر ، دستگاه ارزشمندی است. آن را به تازه کارها نسپارید.

 

تعمیر چیلر در دولت با تکنو تهویه

شعبه تکنو تهویه در دولت ، همسایه نزدیک شماست. چنانچه دقت ، سرعت ، هزینه و تخصص در تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر برای شما مهم است ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. ما برای چیلر و مینی چیلر شما ، بهترین راهکار را پیشنهاد می کنیم. در نهایت کاری که ما انجام می دهیم ، تنها با رضایت شما خواهد بود. در خاتمه باید ذکر کنیم که رضایت شما از خدمات ما مهمترین قسمت کار است. پس با ما تماس بگیرید.

منابع مطالعاتی

5/5 - (7 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا