تعمیر چیلر در سید خندان

تعمیر چیلر در سید خندان

تعمیر چیلر در سید خندان. هر گونه نیاز شما به تعمیر ، سرویس و نگهداری از چیلر و مینی چیلر را تکنو تهویه به بهترین شکل پاسخ خواهد داد. تکنو تهویه ارائه کننده برتر خدمات در حوزه تاسیسات و تهویه مطبوع می باشد. تیم فنی ما تخصص و تجربه فراوانی در کلیه شاخه های این صنعت دارد. ما آموخته ایم که رضایت مشتری ، تنها راه کسب موفقیت می باشد. بنابراین تمام توان خود را در ارائه خدمات مطلوب در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر و مینی چیلر به کار بسته ایم. در ادامه برای شناخت بیشتر چیلر با ما باشید.

مطالب مرتبط :

 

سیستم توزیع آب سرد چیلر

آب سرد از طریق لوله‌های ثابتی که معمولاً فولاد ، مس یا UPVC هستند و چیلر را به فن کوئلها یا دیگر تجهیزات انتقال گرما متصل می‌کنند ، به گردش در می‌آید. قطر این لوله ها باید به گونه ای باشد که پارامترهای افت فشار ، سرعت آب و هزینه نصب و راه اندازی را برآورده کند.

 

تعمیر پمپ آب چیلر در سید خندان

پمپ آب چیلر ، جریان و فشار مورد نیاز را برای گردش آب سرد در داخل سیکل ایجاد می کند. به طور کلی ، پمپ چیلر باید بر افت فشار ناشی از لوله‌کشی ، کویلها ، اواپراتور چیلر و اتصالات سیستم غلبه کند. پمپ ، در حالی که در فشار استاتیک سیستم کار می کند ، نیازی به غلبه بر این فشار استاتیک ندارد.

 

محل نصب پمپ آب چیلر

پمپ آب چیلر معمولا در ورودی چیلر نصب می شود. با این حال، ممکن است مجبور شوید پمپ را در نقطه دیگری از سیستم نصب کنید. این کار ممکن است ، مشروط بر اینکه شرایط زیر رعایت شود:

1- حداقل الزامات هد مکش مثبت خالص پمپ را برآورده می کند. یعنی فشار سیستم در ورودی پمپ باید مثبت و به اندازه کافی بالا باشد تا پمپ بتواند به درستی کار کند.

2- حداقل فشار دینامیکی مورد نیاز برای گردش آب در چیلر تامین شود. اگر فشار و دبی مورد نیاز چیلر تامین نشود ، گردش آب به درستی انجام نمی شود. در نهایت امکان ارور آنتی فریز در چیلر وجود دارد.

3- پمپ قادر به غلبه بر فشار دینامیک ناشی از طول لوله و اتصالات سیستم باشد. این افت فشار باعث کاهش دبی و فشار مورد نیاز چیلر می شود.

 

نوع و تعداد پمپ آب چیلر

توجه داشته باشید که حرارت پمپ به آب اضافه می شود و باید توسط چیلر جذب شود. اما این حرارت چندان زیاد نمی باشد. در بعضی از سیستم ها ممکن است که از چند پمپ به صورت موازی جهت تامین فشار و دبی مناسب چیلر استفاده شود. بسته به شرایط سیستم ،پمپ های آب سرد ممکن است جریان ثابت یا متغیر داشته باشند.

 

همانطور که قبلاً گفته شد، پمپ ها ممکن است در ورودی یا خروجی چیلر نصب شوند. تا زمانی که فشار و دبی کافی و مثبت مورد نیاز چیلر تامین شود ، محل نصب چندان تفاوتی ندارد. در کاربردهایی که هد استاتیک قابل توجهی وجود دارد (به عنوان مثال، یک ساختمان مرتفع)، پمپ اغلب در خروجی چیلر قرار می گیرد. این کار به این دلیل انجام می شود که در ورودی اواپراتور فقط فشار استاتیک سیستم وجود داشته باشد ، نه فشاری که پمپ ایجاد می کند.

مزیت قرار گرفتن پمپ در ورودی چیلر این است که اگر موتور پمپ گرمای خود را به آب منتقل کند ، این گرما را می توان مستقیماً توسط چیلر حذف کرد. به این ترتیب گرمای پمپ به دیگر اجزای سیستم انتقال نمی یابد.

 

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در سید خندان

اهمیت داشتن تجربه و دانش به روز در این است که با داشتن این خصوصیات ، یک تکنسین می تواند جهت تعمیر برندهای مختلف چیلر اقدام نماید. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ،

رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. تکنو تهویه با آگاهی از این موضوع اقدام به برگزاری دوره های ویژه برای تیم فنی خود می نماید. این دوره ها با استفاده از علم و تجربه اساتید برتر این حوزه انجام می پذیرد. ما می دانیم که جهت ارائه خدمات با کیفیت ، می بایست تیم خود را به دانش و تکنولوژی روز مجهز نماییم. در نهایت رضایت شما پاداش ویژه زحمات ما خواهد بود.

تعمیر چیلر در سید خندان با تکنو تهویه

در هر کجای تهران بزرگ که ساکن باشید ، ما می توانیم ارائه کننده خدمات مورد نیاز شما باشیم. یکی از محلات قدیمی تهران که تکنو تهویه حضور پر رنگی در آنجا دارد ، سید خندان می باشد. بسیاری از ساکنین این منطقه با نام تکنو تهویه آشنایی دارند. زیرا خدمات ما تمامی حوزه های تاسیسات و تهویه مطبوع را شامل می شود. پس چه شما دارای چیلر باشید و چه نباشید ، قطعا یکی از خدمات ما مناسب شما خواهد بود. با ما تماس بگیرید.

منابع مطالعاتی

5/5 - (7 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا