تعمیر چیلر در سعادت آباد

تعمیر چیلر در سعادت آباد

تعمیر چیلر در سعادت آباد. خدمات تکنو تهویه در سعادت آباد در زمینه های مختلفی ارائه می شود. یکی از این زمینه ها تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر و مینی چیلر می باشد. این دستگاه قابلیت بالایی در ایجاد تهویه مناسب در تابستان دارد. اما سرویس و نگهداری آن ، در حفظ راندمان چیلر بسیار موثر می باشد. تکنو تهویه با دانش بالای پرسنل خود ، تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر را برای شما آسان می کند. ما با داشتن دانش به روز و تجربه به دست آمده از سالها تلاش خود ، به شما در داشتن یک چیلر بی نقص و با راندمان بالا کمک می کنیم. با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط :

اجزای اصلی چیلر

اجزای اصلی چیلر عبارتند از کمپرسور ، کندانسور ، اواپراتور ، شیر انبساط ، تابلو برق و واحد کنترل می باشد. در ادامه می آموزیم که چگونه آنها را روی چیلر قرار دهیم و به طور خلاصه هدف آنها چیست.

چیلرها را می توان در اکثر ساختمان های متوسط ​​تا بزرگ یافت. چیلر آب سردی را تولید می کند که برای تامین تهویه مطبوع استفاده می شود. انواع مختلفی از چیلرها وجود دارد اما اساساً همه آنها دارای اجزای اصلی یکسانی هستند.

کمپرسور

کمپرسور محرک اصلی سیستم است. این تجهیز برای حرکت مبرد در سراسر سیستم اختلاف فشار ایجاد می کند. کمپرسورهای مبرد طرح های مختلفی دارند که رایج ترین آنها کمپرسورهای سانتریفیوژ ، اسکرو ، اسکرال و پیستونی است. هر کدام از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارد. کمپرسور همیشه بین اواپراتور و کندانسور قرار دارد. آنها معمولاً تا حدی عایق می شوند و دارای یک موتور الکتریکی به عنوان نیروی محرکه هستند. این موتور یا در داخل یا خارج از کمپرسور نصب می شود. کمپرسورها می‌توانند بسیار پر سر و صدا باشند.

کندانسور

کندانسور بعد از کمپرسور و قبل از شیر انبساط قرار دارد. هدف کندانسور حذف گرما از مبردی است که در اواپراتور گرفته شده است. دو نوع اصلی کندانسور وجود دارد، هوا خنک و آب خنک.

در کندانسورهای آب خنک به طور مکرر آب کندانسور را بین برج خنک کننده و کندانسور در گردش است. مبرد داغی که از کمپرسور وارد کندانسور می شود ، گرمای خود را به این آب منتقل می کند. این آب به برج خنک کننده منتقل می شود و از ساختمان دفع می شود. مبرد و آب با هم مخلوط نمی شوند و توسط دیواره لوله جدا می شوند. آب در داخل لوله جریان دارد و مبرد در خارج جریان دارد.

کندانسورهای چیلرهای هوا خنک کمی متفاوت عمل می کنند. آنها از برج خنک کننده استفاده نمی کنند. بلکه هوا را از روی لوله های کندانسور عبور می دهند و مبرد این بار در داخل لوله جریان دارد.

شیر انبساط

شیر انبساط بین کندانسور و اواپراتور قرار دارد. هدف آن منبسط کردن مبرد و کاهش فشار آن و افزایش حجم آن است که به آن اجازه می دهد گرمای ناخواسته را در اواپراتور بگیرد. انواع مختلفی از شیر انبساط وجود دارد که رایج ترین آنها شیر انبساط حرارتی ، شیر انبساط حرارتی با عملکرد پایلوت ، شیر انبساط الکترونیکی و شیر انبساط دهانه ثابت است.

اواپراتور

اواپراتور بین شیر انبساط و کمپرسور قرار دارد و هدف آن جمع آوری گرمای ناخواسته از ساختمان و انتقال آن به داخل مبرد است تا به برج خنک کننده فرستاده شود و دفع شود. هنگامی که گرما توسط مبرد استخراج می شود ، آب سرد می شود ، سپس این آب سرد به اطراف ساختمان پمپ می شود تا تهویه مطبوع  را فراهم کند. این آب سرد سپس به اواپراتور باز می گردد و هر گونه گرمای ناخواسته را از ساختمان به همراه می آورد.

تابلو برق

تابلو برق یا مستقیماً روی چیلر نصب می شود یا می توان آن را جدا کرد و با کابل های برق بین آنها به دیوار اتاق نگهداری نصب کرد. هدف از تابلو برق کنترل جریان برق به چیلر است. اینها معمولاً شامل یک استارت ، کلیدهای مدار ، کنترل کننده سرعت فن و تجهیزات نظارت بر قدرت هستند.

واحد کنترل

واحد کنترل معمولاً روی چیلر نصب می شود. هدف آن نظارت بر جنبه های مختلف عملکرد چیلرها و کنترل آنها با انجام تنظیمات است. واحد کنترل برای تیم های مهندسی آلارم تولید می کند و سیستم را با خیال راحت خاموش می کند تا از آسیب به واحد جلوگیری شود. اتصالات BMS نیز معمولاً وجود دارد تا امکان کنترل و نظارت از راه دور را فراهم شود.

تکنو تهویه ، نمایندگی چیلر در سعادت آباد

تکنو تهویه نمایندگی چیلر در سعادت آباد تهران می باشد. ما در زمینه برندها و مدلهای متنوع چیلر فعالیت می کنیم. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ،

کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. در بازار تهویه مطبوع ایران برندهای متنوعی از چیلر و مینی چیلر وجود دارد. تکنو تهویه در زمینه تمامی این مدلها و برندها فعالیت می کند. چیلر و مینی چیلر شما ، حکم قلب تهویه مطبوع منزل شما را دارد. پس قلب منزلتان را به افراد ناوارد نسپارید. متخصصین خبره و با تجربه ما در کنار شما هستند تا شما خدماتی عالی و کم هزینه را تجربه نمایید. با ما تماس بگیرید.

تعمیر چیلر در سعادت آباد با تکنو تهویه

اکثر همشهریان محترم ما در سعادت آباد از خدمات تکنو تهویه استفاده کرده اند. ما با داشتن نمایندگی تعمیر چیلر در سعادت آباد ، در اسرع وقت در کنار شما خواهیم بود. چیلر و مینی چیلر خود را جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری به متخصصین تکنو تهویه بسپارید و از بابت کیفیت و هزینه خیال خود را راحت کنید. ما برای دستگاه ارزشمند شما بهترین راه کار را در نظر می گیریم. هدف اصلی ما رضایت شما خواهد بود.

منابع مطالعاتی

5/5 - (7 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا