تعمیر چیلر در مرزداران

تعمیر چیلر در مرزداران
تعمیر چیلر در مرزداران. چیلر را می توان به عنوان یکی از ارکان اصلی سیستم های مبتنی بر آب دانست. اما برای داشتن یک سیستم بی نقص باید به تعمیر ، سرویس و نگهداری آن اهمیت داد. بدون مراقبت مناسب از چیلر ، توقع داشتن یک سیستم تهویه مطبوع مناسب ، قطعا توقع بالایی می باشد. تکنو تهویه با داشتن کادری مجرب و متخصص می تواند بهترین پاسخگو به نیازهای سیستم تهویه شما باشد. ما با داشتن دانش نسبت به تکنو لوژی به روز چیلرها ، می توانیم دستگاه شما را در بهترین حالت نگهداری کنیم. کافیست تا چیلر خود را به ما بسپارید تا از سلامت دستگاه خود اطمنیان کامل حاصل کنید.
مطالب مرتبط :

 

تعمیر چیلر هوا خنک در مرزداران

تعمیر چیلر هوا خنک در مرزداران. چیلرهای هوا خنک از آب استفاده نمی کنند. زیرا با عبور هوای محیط از مبدل های حرارتی مبرد به هوا ، گرمای خود را دفع می کنند. در چیلرهای هوا خنک ، از فن های کندانسور جهت گردش هوا و انتقال دمای مبرد به هوا استفاده می کنند. چیلرهای هوا خنک می توانند به صورت واحد های جدا از هم ساخته شوند. یکی از روشهای جداسازی ، استفاده از یک اواپراتور در فضای داخلی و یک کندانسور هوا خنک در فضای باز است. روش دیگر قرار دادن کمپرسور و اواپراتور در داخل خانه و کندانسور هوا خنک در خارج از منزل است.

تفاوت چیلر هواخنک و آب خنک

هنگام مقایسه چیلرهای هوا خنک و آب خنک ، ظرفیت موجود اولین ویژگی متمایز است. چیلرهای هوا خنک معمولاً از 7.5 تا 500 تن [25 تا 1580 کیلووات] موجود هستند. چیلرهای آب خنک معمولاً از 10 تا 4000 تن [35 تا 14000 کیلووات] در دسترس هستند.

نگهداری از چیلر هوا خنک در مرزداران

مزیت اصلی استفاده از چیلر هوا خنک ، حذف برج خنک کن است. حذف برج خنک کن نگرانی‌ها و الزامات نگهداری مربوط به تصفیه آب ، تمیز کردن لوله کندانسور ، تعمیر و نگهداری مکانیکی برج ، حفاظت در برابر یخ زدگی و در دسترس بودن و کیفیت آب برج را از بین می‌برد. این کاهش نیاز به تعمیر و نگهداری به ویژه برای صاحبان ساختمان جذاب است. زیرا می تواند هزینه های عملیاتی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
سیستم هایی که از برج خنک کننده استفاده می کنند باید دارای سیستم تصفیه آب باشند. عدم تصفیه آب برج منجر به ایجاد آلاینده هایی مانند باکتری ها و جلبک ها می شود. لوله های رسوب گرفته یا خورده می توانند راندمان چیلر را کاهش دهند و منجر به خرابی زودرس تجهیزات شوند.

عملکرد چیلر هوا خنک در دمای پایین

کندانسورهای هواخنک توانایی عملکرد در هوای زیر انجماد را دارند و می توانند بدون مشکلات مربوط به کار برج خنک کننده در این شرایط این کار را انجام دهند. برج های خنک کن برای عملکرد ایمن در هوای سرد معمولا به سیستم های کنترلی خاص و هیتر آب نیاز دارند. برای کاربردهای که به چیلر چهار فصل نیاز دارند ، معمولا چیلر هوا خنک توصیه می شود.

راندمان چیلرها

چیلرهای آب خنک معمولاً نسبت به چیلرهای هوا خنک راندمان بیشتری دارند. دمای تراکم مبرد در چیلر هوا خنک به دمای حباب خشک محیط بستگی دارد. البته دمای چگالش در چیلرهای آب خنک به دمای آب برج خنک کن بستگی دارد. دمای آب برج نیز به دمای حباب مرطوب محیط بستگی دارد.
از آنجایی که دمای حباب مرطوب طراحی شده اغلب به طور قابل توجهی کمتر از دمای حباب خشک است ، دما و فشار تراکم مبرد در چیلر آب خنک می تواند کمتر از چیلر هوا خنک باشد. برای مثال، در شرایط طراحی فضای باز با دمای حباب خشک 95 درجه فارنهایت [35 درجه سانتی گراد] ، دمای حباب مرطوب 78 درجه فارنهایت [25.6 درجه سانتی گراد] ، یک برج خنک کننده آب 85 درجه فارنهایت [29.4 درجه سانتی گراد] را به کندانسور آب خنک می رساند. این آب می تواند دمای تراکم مبرد را به تقریباً 100 درجه فارنهایت [37.8 درجه سانتیگراد] کاهش دهد. در همین شرایط دمایی و در فضای باز ، دمای تقطیر مبرد در کندانسور هوا خنک تقریباً 125 درجه فارنهایت [51.7 درجه سانتیگراد] است. دمای تراکم کمتر و در نتیجه فشار تراکم کمتر به این معنی است که کمپرسور باید کار کمتری انجام دهد و انرژی کمتری مصرف کند.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در مرزداران

تکنو تهویه نمایندگی تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر و مینی چیلر در مرزداران می باشد. تخصص و دانش کادر متخصص ما تنها در خصوص یک برند و مدل نمی باشد. ما در تمامی برندها و مدلها متخصص هستیم. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ،
تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. حتی اگر چیلر و مینی چیلر شما قدیمی باشد ، ما قادریم تا بهترین خدمات را به شما ارائه نماییم. بنابراین نیازی نیست که شما نگران پیدا نشدن قطعات چیلر خود باشید. تیم متخصص تکنو تهویه قادر است که چیلر شما را به تکنولوژی روز مجهز نماید. با تکنو تهویه تماس بگیرید.

تعمیر چیلر در مرزداران با تکنو تهویه

قطعا شما نیز به سلامت چیلر و مینی چیلر خود اهمیت می دهید. به خصوص در این شرایطی که قیمت تجهیزات تهویه مطبوع به طور چشمگیری افزایش یافته است. تکنو تهویه با ارائه خدمات بسیار مناسب و تخصصی قادر است که سلامت چیلر و مینی چیلر شما را تضمین نماید. خدمات ما بسیار حرفه ای و مقرون به صرفه می باشد. کادر فنی شرکت تکنو تهویه تخصص ، تعهد و تجربه را به صورت توامان دارا می باشد. قطعا با اعتماد به تیم ما ، سلامت چیلر و مینی چیلر شما تضمین می شود.
منابع مطالعاتی

5/5 - (7 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا