تعمیر چیلر در شیخ بهایی

تعمیر چیلر در شیخ بهایی

تعمیر چیلر در شیخ بهایی. اگر خواهان خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر هستید ، به شما پیشنهاد می کنیم که با تکنو تهویه تماس بگیرید. چیلرها انواع مختلفی دارند. برخی آب خنک هستند. برخی از چیلرها نیز هواخنک هستند. تفاوت این دو در نوع کندانسور آنها می باشد. اما فارق از نوع چیلر ، تکنسین تعمیرکار باید تخصص بالایی در این زمینه داشته باشد. زیرا چیلرها دارای تکنولوژی پیچیده ای هستند. بنابراین تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر باید توسط یک تیم متخصص انجام بگیرد. برای اینکار با تکنو تهویه تماس بگیرید. ما یک تیم متخخص جهت بررسی مشکل چیلر شما اعزام می کنیم. در ادامه بیشتر از چیلرها می گوییم.

مطالب مرتبط :

سیستم های کوچک با مینی چیلر

به دلیل مزایای فوق العاده استفاده از سیستمهای آبی ، نظیر چیلر ، استقبال از آن نیز افزایش یافته است. همین امر باعث شده که حتی کاربری های کوچک نظیر واحد های مسکونی ، اقدام به نصب چیلر نمایند. اما با توجه به بار کم این واحدها ، بهترین گزینه برای آنها مینی چیلر می باشد. با توجه به اندازه کوچکتر این سیستمها ، هزینه خرید ، نصب و راه اندازی آنها نیز ، نسبت به چیلرهای بزرگتر ، پایین می باشد. اما مسئله ای که در مینی چیلرها بیشتر باعث مشکل می شود ، عدم مراقبت مناسب از سیستم می باشد. متاسفانه به دلیل کوچک بودن این سیستم ها ، مالکان آنها چندان اهمیتی برای سرویس و نگهداری دوره ای قائل نیستند.

مینی چیلر ، سیستمی با کارایی بالا

یکی از دلایلی که برخی سازندگان را از انتخاب مینی چیلر منصرف می کند ، هزینه اولیه نصب و لوله کشی می باشد. این می تواند هزینه نهایی ساخت را افزایش دهد. اما اگر شما قصد انتخاب چیلر برای ساختمان خود را دارید ، قطعا مینی چیلر بهترین انتخاب است. البته با کمی تغییر در محاسبات و انتخاب مینی چیلری کوچکتر ، می توان هزینه اولیه را تا حد زیادی کاهش داد. به عنوان مثال ، می توان ΔT آب اوپراتور مینی چیلر را افزایش داد. با این کار نرخ جریان و دبی مورد نیاز مینی چیلر کاهش می یابد. این امر می تواند سایز لوله کشی و پمپ را کاهش دهد. همچنین می توان از نصب بافر تانک نیز خوداداری نمود. همچنین می توان سیستم را به صورت جریان ثابت طراحی نمود.

سیستم جریان ثابت در مینی چیلرها

در سیستم های کوچک و مینی چیلرها ، جهت کاهش هزینه های اولیه ، می توان از سیستم جریان ثابت استفاده کرد. البته باید به این نکته توجه نمود که ΔT باید بالتر از حد استاندارد باشد. کاهش سایز لوله کشی و افت فشار سیستم ، می تواند به شما در انتخاب سیستم جریان ثابت کمک کند.

در سیستم های جریان ثابت می توان از شیر های سه راهه استفاده نمود. البته شیرهای دو راهه نیز کاربرد دارند. به شرط آنکه یک بای پس کوچک برای سیستم لحاظ شده باشد.

البته با کمی هزینه بیشتر می توان از سیستم های دور متغیر نیز در مینی چیلرها استفاده کرد. این امر راندمان سیستم را افزایش می دهد.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در شیخ بهایی

چیلرها دارای طراحی های گوناگونی هستند. این امر به دلیل وجود برندها و مدلهای مختلف می باشد. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ،

گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. البته دلیل دیگر وجود طراحی گوناگون در چیلرها و مینی چیلرها ، وجود کاربری های متفاوت می باشد. اما جدا از برند ، مدل و نوع کاربری ، حتما جهت تعمیر و سرویس چیلر به یک شرکت مطمئن و معتبر مراجعه کنید. تکنو تهویه پرسنل بسیار حرفه ای و متخصصی در این زمینه دارد. ما بهترین خدمات را با نازل ترین قیمت ها به شما ارائه می کنیم. یادتان باشد که قیمت چیلرها و مینی چیلرها ، بسیار بالاست. پس مراقبت از آنها را به تکنو تهویه بسپارید.

تعمیر چیلر در شیخ بهایی با تکنو تهویه

تکنو تهویه ارائه کننده برتر خدمات تاسیساتی و تهویه مطبوع در شیخ بهایی می باشد. اگر دغدغه شما نگهداری از چیلر و مینی چیلر ارزشمندتان است ، پس نگران نباشید. تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر و مینی چیلر خود را به ما بسپارید. تیم فنی ما با دانش به روز و تخصص و تجربه در کنار شما می باشد. با ما تماس بگیرید.

منابع مطالعاتی

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا