تعمیر چیلر در ونک

تعمیر چیلر در ونک

تعمیر چیلر در ونک. چنانچه تمایل دارید که چیلر و مینی چیلر شما در بهترین شرایط حفظ شود ، باید برای سرویس و نگهداری آن اهمیت ویژه ای قائل شوید. تکنو تهویه می تواند برای این منظور در کنار شما باشد. ما قادریم تا با سرویس های به موقع و تعمیرات تخصصی ، چیلر شما را در بهترین شرایط نگهداری کنیم. چنانچه به هر دلیلی چیلر و مینی چیلر شما دچار مشکل گردید ، کافیست که با تکنو تهویه تماس بگیرید. ما در اسرع وقت و با کمترین هزینه چیلر و مینی چیلر شما را تعمیر می کنیم. برای ما الویت تعمیر اساسی و مناسب و مقرون به صرفه تجهیزات است. پس از آن به تعویض قطعات فکر می کنیم. با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

 

نحوه کنترل دما در کویل های آب

دما در کویل ها یا مبدل های آب را می توان به روش های زیر کنترل کرد:

1- شیر سه طرفه

2- شیر دو طرفه

3- پمپ با سرعت متغیر

4- دمپرهای اصلی و بای پس

کنترل دما با شیر سه طرفه

یک شیر کنترل سه طرفه مقدار آب عبوری از یک کویل را در پاسخ به دمای تنظیمی ، کنترل می کند. در صورتی که دمای پروسه به نقطه تنظیم برسد ، مسیر اصلی بسته و مسیر بای پس باز می شود. یک اشکال این روش این است که هنگام بای پس کامل ، دمای آب سیستم به دلیل عدم انتقال بار گرمایی به آب توسط کویل ، کاهش می یابد. این مشکل می تواند عامل اصلی به اصطلاح سندرم ΔT کم در اواپراتور چیلر باشد. شیرهای سه طرفه در بسیاری از سیستم های موجود ، به ویژه در سیستم هایی با پمپاژ حجم ثابت استفاده می شوند.

 

کنترل دما با شیر دو طرفه

یک شیر کنترل کننده آب دو طرفه در کویل ، همان عملکرد شیر سه طرفه را انجام می دهد. کویل هیچ تفاوتی بین این دو روش نمی بیند. اما در سیستم آب سرد در گردش تفاوت زیادی ایجاد می شود. شیر دو طرفه ، جریان آب در کویل را به طور کامل متوقف می کند. بای پسی وجود ندارد تا آبی از آن عبور کند. در نتیجه ، سیستمی که از شیرهای دو طرفه استفاده می کند ، باید یک سیستم آب سرد با جریان متغیر باشد.

 

کنترل دما با پمپ سرعت متغیر

با استفاده از یک پمپ برای هر کویل ، جریان با تغییر سرعت پمپ کنترل می شود. در چنین سیستم هایی ، ممکن است هیچ شیر کنترلی در کویل وجود نداشته باشد. این می تواند هزینه های مربوط به شیر را کاهش دهد ، اما هزینه های پمپ و تعمیر و نگهداری را افزایش می دهد.

 

دمپرهای اصلی و بای پس

در این سیستم ، کنترل عبور هوا از روی کویل ، توسط دمپرهای اصلی و بای پس انجام می شود که به تمام یا بخشی از هوا اجازه می دهد از سطح کویل عبور کند.

از مزایای این سیستم می توان به حذف شیرهای کنترلی و بهبود رطوبت زدایی با عبور جزئی هوا اشاره کرد. عیب این سیستم این است که همیشه آب به طور کامل درون کویل جریان دارد. با این حال ، در سیستم هایی با افت فشار آب بسیار کم ، این روش ممکن است به صرفه عمل کند.

 

تکنو تهویه ، نمایندگی چیلر در ونک

یکی از انتخاب های شما جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر و مینی چیلر در ونک ، تکنو تهویه می باشد. ما به تمامی چیلرها با برندها و مدلهای مختلف ، خدمات مناسب و مقرون به صرفه ارائه می کنیم. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ،

ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. تمایز با دیگر ارائه کنندگان خدمات در این حوزه ، به وجود کادری متخصص ، با تجربه و متعهد باز می گردد. ما جهت ارائه خدمات مطلوب به شما ، همواره تیم خود را به دانش به روز در این حوزه مجهز می کنیم. قطعا دغدغه و نگرانی شما ، از دغدغه های ما نیز محسوب می شود. بنابراین با آگاهی کامل نسبت به آنچه که شما نیاز دارید ، خدمات خود را ارائه می کنیم.

 

تعمیر چیلر در ونک با تکنو تهویه

چنانچه ساکن ونک هستید و به یک متخصص در زمینه چیلر و مینی چیلر نیاز دارید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. ما همواره در انتخاب همکاران و تیم فنی خود ، به داشتن تخصص ، تجربه و تعهد ، تاکید نموده ایم. بنابراین به جرات می توان گفت که بهترین تیم فنی در حوزه تهویه مطبوع و تاسیسات ، تیم فنی تکنو تهویه می باشد. چیلر و مینی چیلر خود را به ما بسپارید و با خیالی آسوده از هوای مطبوع سیستم خود لذت ببرید.

منابع مطالعاتی

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا