تعمیر چیلر در ظفر

تعمیر چیلر در ظفر
تعمیر چیلر در ظفر. چیلرها و مینی چیلرها بسیار ارزشمند هستند. پس باید سرویس و نگهداری آنها بسیار جدی گرفته شود. تکنو تهویه ارائه کننده خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر و مینی چیلر می باشد. چیلرها به دلیل داشتن تجهیزات جانبی مانند پمپها و سیستم های کنترلی پیشرفته ، بسیار پیچیده تلقی می شوند. بنابراین تعمیر و سرویس آنها کار چندان ساده ای نیست. اما تکنو تهویه با تخصص و تجربه خود اینکار را به راحتی و با کمترین هزینه انجام خواهد داد. بنابراین با اعتماد به تکنو تهویه ، هم خیالتان راحت می شود و هم هزینه های شما کاهش می یابد. پس با ما تماس بگیرید. در ادامه بیشتر در مورد چیلر توضیح می دهیم.
مطالب مرتبط:

 

سیستم جریان متغیر در چیلرها

سیستم های جریان متغیر ، نسبت به جریان ثابت ، هزینه اولیه بیشتری دارند. اما هزینه سرویس و نگهداری و عملیاتی آنها به مراتب پایین تر می باشد. به همین دلیل محبوبیت این سیستمها در حال افزایش است. همچنین هزینه مصرف برق پمپها نیز در این سیستم ها بسیار کاهش می یابد. دلیل این امر استفاده از درایو دور متغیر می باشد.
البته بسیاری از مشتریان تکنو تهویه نگران پیچیدگی این سیستم هستند. اما باید گفت که این سیستم در مقیاس کوچک و کاربری های خانگی ، چندان پیچیدگی خاصی ندارد.

انواع کندانسور چیلر

در چیلرهای کوچک و مینی چیلرها ، معمولا از کندانسور هواخنک استفاده می شود. دلیل این امر این است که کندانسورهای هواخنک رسیدگی کمتری می خواهند. زیرا کندانسورهای آب خنک در معرض گرفتگی بر اثر لجن و رسوب قرار دارند. برتی کندانسورهای آب خنک به داشتن راندمان بالاتر می باشد.
البته در انتخاب چیلر ، این کاربری شماست که تعیین می کند چه چیلری مناسب است. شرایط پروژه و محل نصب نیز در این امر دخیل می باشد.

تعداد چیلر مورد نیاز در سیستم

تعداد چیلر مورد نیاز شما ، به نوع کاربری و ظرفیت نهایی مورد نیاز بستگی دارد. هر چه تعداد چیلرها بیشتر باشد ، هزینه اولیه بالاتری برای خرید و نصب تاسیسات مورد نیاز متحمل می شوید. به همین دلیل است که اکثر سیستم های کوچک ، تنها از یک چیلر استفاده می کنند. معمولا چیلرهای با ظرفیت 20 تا 200 تن از چندین کمپرسور و مدار استفاده می کنند.
این کار می تواند به کنترل ظرفیت چیلر کمک شایانی نماید. در این چیلر ها ، کنترلر متناسب با ظرفیت مورد نیاز ، کمپرسورها را به صورت پله ای وارد مدار می کند. اگر تنها از یک چیلر در سیستم استفاده می کنید ، سیستم متغیر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. چون این سیستم با یک چیلر بسیار ساده عمل می کند. البته باید پمپی متناسب با حداقل و حداکثر جریان انتخاب نمود. معمولا تا ظرفیت 200 تن از یک چیلر استفاده می شود. البته این امر به شرایط کاربری بستگی دارد.

کنترل سیستم با چند چیلر

زمانی که چند چیلر در سیستم نصب می شود ، قطعا کنترل آنها کمی پیچیده خواهد شد. کنترلر می بایست متناسب با نیاز سیستم چیلرها را یک به یک وارد مدار کند. پس از کاهش بار نیز باید آنها را یک به یک از مدار خارج کند. البته در چیلر های ماژولار ، اینکار به صورت مستر و اسلیو انجام می شود. به همین دلیل سیستم هایی که دارای چند چیلر هستند ، کنترلر پیشرفته تری دارند. البته با پیشرفت تکنولوژی ، سیستم های BMS نیز به کمک این امر آمده اند.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در ظفر

تعمیر چیلر و مینی چیلر به دلیل ساختار پیچیده آنها ، بسیار تخصصی می باشد. با پیشرفته تر شدن این تجهیزات ، نیاز به دانش به روز بسیار احساس می شود. مخصوصا در زمینه تجهیزات برقی و کنترلری چیلرها. تنوع زیاد برندها و مدلها نیز به این موضوع دامن زده است. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ،
پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. تکنو تهویه با داشتن دانش به روز ، همواره در کنار شما می باشد. ما با برگزاری دوره های مختلف ، پرسنل خود را به دانش و تکنولوژی روز مجهز می کنیم. جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر و مینی چیلر خود ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. قطعا پشیمان نخواهید شد.

تعمیر چیلر در ظفر با تکنو تهویه

شعبه خدمات رسانی ما در ظفر ، آماده ارائه خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر و مینی چیلر می باشد. ما در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان هستیم. تاسیسات و تهویه مطبوع ، حوزه ای است که تکنو تهویه در آن تخصص ویژه ای دارد. ما ارائه کننده خدمات به روز و متنوع  در این زمینه هستیم. در هر کجا از تهران که ساکن باشید ، ما در کنارتان خواهیم بود. با ما تماس بگیرید.
منابع مطالعاتی

5/5 - (7 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا