تعمیر کولر گازی و اسپلیت در شمال تهران

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در شمال تهران
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در شمال تهران. تکنو تهویه ارائه دهنده خدماتی متمایز در زمینه کولر گازی و اسپلیت در شمال تهران به شما عزیزان می باشد. پرسنل مجرب ، متخصص و متعهد ما ، قادر هستند که نیازهای شما در زمینه اسپلیت و کولر گازی را به بهترین وجه در کلیه مناطق تهران پاسخگو باشند. چنانچه به هر گونه خدمات تخصصی و مقرون به صرفه در زمینه کولر گازی و اسپلیت نیاز دارید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. قطعا بهترین انتخاب شما تکنو تهویه خواهد بود. در ادامه این مطلب به معرفی و شناخت بیشتر کولرهای گازی و اسپلیت ها می پردازیم.
مطالب مرتبط :

 

چه کولر گازی و یا اسپلیتی بخرم؟

یکی از سوالات اساسی مشتریان محترم تکنو تهویه همین است. چه کولر گازی و یا اسپلیتی بخرم؟ پاسخ این سوال کمی دشوار می باشد. زیرا در حال حاضر برندها و مدل های مختلفی در بازار موجود می باشند. تکنولوژی ساخت ، کیفیت قطعات ، نوع قطعات و قیمت نهایی آنها بسیار متفاوت است. ضمن اینکه نیاز مشتریان نیز با هم متفاوت می باشد. در وحله اول شما باید شرایط محیطی محل نصب کولر گازی و اسپلیت را لحاظ کنید.
کولرهای گازی و اسپلیت ها برای کارکرد درسه نوع شرایط آب و هوایی ساخته می شوند. این شامل مناطق معتدل ، خنک و گرم می باشد. در وحله دوم متراژ ، مصالح و نوع کاربری محیط مورد نظر مهم است. زیرا بر اساس آن ظرفیت کولر گازی و اسپلیت مشخص می شود. سپس بر اساس مشخصات دستگاه ، باید اقدام به خرید آن بنمایید. به خاطر داشته باشید که مشخصات درج شده در پلاک دستگاه ، با خود دستگاه همخوانی داشته باشد. چون متاسفانه در این زمینه بسیار تقلب و دستکاری می شود.

روتاری ، پیستونی و اسکرال ، کدام کمپرسور بهتر است؟

کولرهای گازی و اسپلیت ها ، معمولا دارای یکی از کمپرسورهای روتاری ، پیستونی و اسکرال می باشند. هر کدام از این کمپرسورها مزایا و معایب خاص خود را دارند. کمپرسور روتاری ، دارای مصرف برق و صدای کمتری می باشد. این باعث شده است که این کمپرسور از راندمان مطلوبی برخوردار باشد. اما متاسفانه خرابی در این کمپرسور بسیار بالاست. این کمپرسور به برگشت مایع بسیار حساس است. زیرا محفظه تراکم در پایین آن قرار دارد. همچنین سوپاپ این کمپرسورها بسیار ضعیف است و زود معیوب می شود. کمپرسور پیستونی از نظر مقاومت و کیفیت ، از کمپرسور روتاری بسیار بهتر است. اما عیب آن در صدای نسبتا زیاد و مصرف برق بالای آن می باشد.
البته این کمپرسورها نیز به برگشت مایع حساس می باشند. اما کمپرسور اسکرال تمامی مزیتهای کمپرسور روتاری و پیستونی را همزمان دارا می باشد. این کمپرسور به برگشت مایع حساسیت زیادی ندارد. زیرا محفظه تراکم در بالای کمپرسور قرار دارد. اما عیب این کمپرسور در قیمت بالای آن است. بنابراین در کولر گازی و اسپلیت های کوچک نصب نمی شود. چون توجیه اقتصادی ندارد. در نهایت این شما هستید که باید در مورد نوع کمپرسور کولر گازی خود تصمیم گیری نمایید.

تکنو تهویه ، نمایندگی اسپلیت و کولر گازی در شمال تهران

نمایندگی اسپلیت و کولر گازی در کلیه مناطق شمال تهران ، شرکت تکنو تهویه می باشد. برندهای مختلف و متنوعی از کولر گازی و اسپلیت در بازار ایران موجود می باشد. لزوم شناخت این برندها و نیاز به کسب دانش به روز ، باعث شده است که تکنو تهویه به برگزاری دوره های تخصصی برای پرسنل خود اقدام بنماید. اینکار باعث شده است که متخصصین ما با تجربه بالا و دانش به روز ، در زمینه تمامی مدل ها و برندهای اسپلیت و کولر گازی ، به تعمیر ، نگهداری و سرویس آنها اقدام بنمایند.
شاخص ترین آنها ، عبارتند از توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوتان ، بوش (Bosch) ،
بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ،پارس برودت ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، ساری پویا ، تهویه ، تویو (Toyo) ،ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman ) ، گلدایران (Goldiran ) ، اورینت (Orient ) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet)  سارائیل می باشند.

تعمیر کولر گازی در شمال تهران با تکنو تهویه

یکی از نیاز های مبرم ساکنین محترم شمال تهران ، تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع کولر گازی و اسپلیت می باشد. تکنو تهویه ارائه دهنده خدمات ویژه و متمایز به انواع کولر گازی و اسپلیت در این منطقه و تمامی مناطق تهران است. فارق از برند و مدل کولر گازی و اسپلیت خود ، قطعا با تکنو تهویه خدماتی متفاوت ، کم هزینه و استثنایی را تجربه خواهید کرد. متخصصین ما در زمینه تعمیر برندهای مختلف اسپلیت و کولر گازی ، دارای مهارت ، تخصص و تجربه فراوان می باشند. رضایت شما ، هدف و تعهد اصلی ما می باشد.
منابع مطالعاتی

5/5 - (7 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا