نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در نوبنیاد

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در نوبنیاد ، از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا داکت اسپلیت در نوبنیاد کاربرد زیادی دارد. مهم نیست که شما از کدام برند یا مدل داکت اسپلیت استفاده می کنید. چنانچه به خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری داکت اسپلیت نیاز دارید ، کافیست که با تکنو تهویه تماس بگیرید. متخصصین ما در اسرع وقت در کنار شما خواهند بود. بسیاری از مجتمع های مسکونی و اداری در این منطقه به داکت اسپلیت مجهز هستند. داکت اسپلیت ، تهویه مناسبی برای محیط تامین می کند. به دلیل طراحی ویژه ، این دستگاه گرمایش و سرمایش یکنواختی ایجاد میکند. در ادامه بیشتر در مورد این تجهیز عالی صحبت می کنیم.

مطالب مرتبط :

نحوه عملکرد داکت اسپلیت

نحوه عملکرد داکت اسپلیت ، سوال بسیاری از مشتریان تکنو تهویه می باشد. وظیفه داکت اسپلیت تامین هوای تازه با دمای مناسب می باشد. داکت اسپلیت دمای محیط را با استفاده از روش تبرید تراکمی پایین می آورد. به همین دلیل آنها به گاز یا مبرد نیاز دارند. در واقع مبرد سیالی است که گرمای محیط را جذب می کند. شارژ کافی مبرد در داکت اسپلیت اهمیت زیادی دارد. معمولا گاز مورد استفاده در آنها R22 یا R410 می باشد. کیفیت گاز شارژ شده به داکت اسپلیت بسیار مهم می باشد. نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در نوبنیاد همواره از گاز با کیفیت جهت شارژ استفاده می کند.

شارژ گاز داکت اسپلیت

شارژ گاز داکت اسپلیت ، بسیار مهم و حیاتی می باشد. داکت اسپلیت ها نسبت به مدل و ظرفیت ، نوع گاز مربوط به خود را دارند. میزان شارژ گاز آنها نیز با هم متفاوت می باشد. حتی اینکه شارژ گاز را در چه دما و شرایطی انجام می دهید نیز در مقدار آن تاثیر دارد. معمولا روی پلاک داکت اسپلیت ، مقدار گاز مورد نیاز به صورت وزنی نوشته شده است.

جهت شارژ وزنی نیاز به ترازو مخصوص دارید. در صورت شارژ به صورت وزنی ، باید دستگاه خالی از شارژ باشد. زیرا مقدار مبرد باقیمانده در دستگاه دارای کمبود شارژ مشخص نیست. در این موارد باید با استفاده از فشار و تجربه و نسبت به شرایط محیطی اقدام به شارژ گاز نمود. این کار نیاز به دانش و تخصص فراوان دارد. برای اینکه خیالتان از شارژ صحیح داکت اسپلیت راحت باشد ، اینکار را به تکنو تهویه بسپارید. نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در نوبنیاد با بهره گیری از متخصصین خبره در کنار شما می باشد.

شیر انبساط داکت اسپلیت

شیر انبساط داکت اسپلیت ، وظیفه کاهش فشار بین کندانسور و اواپراتور را بر عهده دارد. کاهش فشار مبرد یا گاز ، دلیل اصلی ایجاد سرمایش است. اما چطور این کاهش فشار منجر به ایجاد سرمایش می شود. قطعا همه شما از اسپری های خوشبوکننده استفاده کرده اید. یکبار زمانی که گاز خوشبو از آن خارج می شود ، انگشت خود را مقابل آن بگیرید.

قطعا روی انگشت خود احساس سرما خواهید کرد. این به خاطر اختلاف فشاری است که برای گاز خوشبو ایجاد شده است. این دقیقا همان اتفاقی است که برای گاز داکت اسپلیت می افتد. در داکت اسپلیت این اختلاف فشار را شیر انبساط یا لوله مویی ایجاد می کند. اینکه از کدام تجهیز در داکت اسپلیت شما استفاده شده ، به مدل و برند آن بستگی دارد. مهم نیست که شما از کدام برند داکت اسپلیت خریداری کرده اید. نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در نوبنیاد از تمامی برندها و مدلها پشتیبانی می کند.

تعمیرات داکت اسپلیت در نوبنیاد

تکنو تهویه در نوبنیاد خدمات تخصصی داکت اسپلیت با برندهای زیر را ارائه می نماید .

توشیبا(Toshiba)،‌ هایسنس(Hisense)،هیتاچی(Hitachi) ، پاناسونیک(Panasonic) ، سامسونگ(Samsung) ، ال جی(Lg) ، دایکین(Daikin) ، مدیا(Midea) ، اجنرال(O’general) ، گری(Gree) ، وستن ایر(Westen Air) ، وسترن(Western) ، گرین(Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی(Mitsubishi) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول(Westcool) ، کریر(Carrier) ، جنرال(General) ، فوجی(Fuji) ، تراست(Trust) ، ترین(Trane) ، ایولی(evvoli) ، امریکن پرو(American Pro) ، بوتان ، بوش(Bosch) ، بلواستار(Blue Star) ، بوتالی(Bootali) ، بومن(Bowman) ، پامکو(Pamco) ، پارس برودت ، جی پلاس(Gplus) ، وست پوینت(Westpoint) ، ساری پویا ، تهویه ، تویو(Toyo) ، ریم(Rheem) ، رود(Ruud) ، رویال کول(Royal Cool) ، ریوکو(Ryoko) ، کولکس(Coolex) ، کیوتک(Q-tech) ، آکس(Aux)  ، زانتی(Zaneti) ، لاویتا(Lavita) ، لوگرانو(Lograno) ، یورو ایر(Euro Air) ، یورو انرژی(Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام(Sam) ، گودمن(Goodman) ، گلدایران(Goldiran) ، اورینت(Orient) ، فرسکو(Fresco) ، موراکو(morocco) ، وایو(Vayu)

ویژگی نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در نوبنیاد

ویژگی نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در نوبنیاد ، ارائه خدمات خوب و رضایتمندی بالای مشتری می باشد. تکنو تهویه به رضایت مشتریان عزیز خود اهمیت فراوان می دهد. ما بقای خود را در رضایت مشتریان خود می بینیم. تخصص ، کیفیت و رضایت مشتری از اهداف اصلی تکنو تهویه می باشد. تکنو تهویه تنها نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در نوبنیاد می باشد. تکنو تهویه نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در نوبنیاد ، سرویس ، تعمیر و نگهداری تجهیزات شما را به بهترین شکل انجام می دهد.

منابع مطالعاتی

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا