تعمیر سرویس و نگهداری جکوزی و استخر

 

تعمیر سرویس و نگهداری جکوزی و استخر

تعمیر سرویس و نگهداری فوری و ارزان جکوزی و استخر خانگی ، از نیازمندیهای این روزهای همشهریان تهرانی می باشد. زیرا در بسیاری از ساختمانهای جدید ، استخر و جکوزی وجود دارد. تکنو تهویه با ارائه خدمات با کیفیت و ارزان ، به عنوان بزرگترین و مشهورترین مرکز خدمات سرویس نگهداری و تعمیر جکوزی و استخر شناخته شده است. معمولا قوانینی که مستقیماً به خلوص آب در استخرها مربوط می شود فقط برای استخرهایی اعمال می شود که برای عموم هستند. عمدتاً استخرهای خانگی هیچ استاندارد دقیق و واضحی ندارند که برای همه کلاس‌ استخرها اعمال ‌شود. اما تکنو تهویه همواره بالاترین کیفیت آب را به صاحبان استخرها تحویل می دهد.

 

حفظ شفافیت آب استخر خانگی با تکنو تهویه

هیچ شکی در تعهد اخلاقی تکنسین ها و کارشناسان تکنو تهویه برای اطمینان از شفاف بودن و کیفیت آب استخر وجود ندارد. تیم ما از متخصصین زبده در امر سرویس نگهداری و تعمیر جکوزی و استخر خانگی برخوردار است. متخصصین ما ابتدا از سرویس و عملکرد صحیح تجهیزات موتورخانه استخر مطمئن می شوند. همچنین آنها باید از ترکیب مواد شیمیایی مورد استفاده در تصفیه آب اطمینان حاصل کنند. این مواد نباید باعث ایجاد ناراحتی برای استفاده کنندگان استخر شود. میزان تزریق مواد شیمیایی باید به حدی باشد که به موادی که استخر از آنها ساخته و تکمیل شده است ، از جمله لوله کشی و اتصالات آسیبی نرسد.

مطالب مرتبط:

 

تعمیر سیستم تصفیه آب استخر خانگی با تکنو تهویه

تکنو تهویه ارائه دهنده خدمات تعمیر سرویس و نگهداری  سیستم تصفیه آب استخر می باشد. اندازه و نوع سیستم تصفیه و گردش آب مورد نیاز بستگی به اندازه و کاربری استخر دارد. در یک طرف ، استخر خانگی وجود دارد که فقط توسط مالک و خانواده و دوستانش استفاده می شود. در طرف دیگر ، استخر عمومی بزرگ با بارگیری سنگین استخر وجود دارد. با این حال، تمام روش‌های تصفیه و گردش آب مناسب ، مشترکات زیادی با هم دارند. معمولا کنترل مناسب آب استخر حتی برای استخرهای کوچک با بار کم نیز پیچیده است.

 

تصفیه شیمیایی آب استخر

تصفیه شمیایی آب استخر بسیار مهم است. زیرا باعث از بین رفتن میکرو ارگانیسمهای بیماری زا می شود. برای تصفیه شیمیایی استخر با تکنو تهویه تماس بگیرید. جهت استخرهای عمومی بزرگ ، تجربه عملی قابل توجهی که با دانش نظری صحیح از شیمی تصفیه آب پشتیبانی شود ، ضروری است. برای استخرهای خانگی نیز ، آگاهی از میزان و نحوه استفاده از مواد شیمیایی بسیار مهم است. بسیاری از مواد شیمیایی مورد استفاده در تصفیه آب به طور بالقوه برای سلامتی مضر هستند و مراقبت های ویژه ای در استفاده و نگهداری آنها لازم است و حتما می بایست به MSDS آنها توجه نمود.

 

تجهیزات تصیفه خانه استخر خانگی

برای سیستم تصفیه آب یک استخر خانگی ، باید حداقل هایی رعایت شود. این برای حفظ کیفیت آب بسیار مهم می باشد. چنانچه خواهان آبی با کیفیت ، شفاف و مناسب برای شنا کردن هستید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. حداقل تجهیزات توصیه شده برای یک استخر خانگی کوچک که آب با کیفیتی تامین می کند ، شامل موارد زیر خواهد بود:

  • صافی
  • پمپ گردش آب
  • تجهیزات دوزینگ منعقد کننده
  • فیلتر
  • تجهیزات ضد عفونی
  • مبدل گرمایشی

تجهیزات دوزینگ منعقد کننده ممکن است برای استخرهای خصوصی کوچک حذف شود و مبدل گرمایشی ممکن است در حداقل ظرفیت محاسبه شود.

 

 

مکان نگهداری تجهیزات تصفیه آب استخر خانگی

تجهیزات تصفیه آب گران قیمت هستند و باید به درستی نگهداری شوند. توصیه‌هایی که تکنو تهویه در ادامه برای شما دارد ، صرف نظر از اندازه ، به طور کلی به محل نگهداری این تجهیزات اشاره می‌کنند. کلیه تجهیزات تاسیسات استخر باید در یک اتاق که به درستی ساخته شده است نصب شود. همچنین باید فضایی را برای ذخیره مواد شیمیایی مورد استفاده در تجهیزات منعقد کننده و تجهیزات ضدعفونی کننده و همچنین ابزارها و قطعات یدکی فراهم کند. اتاق نگهداری باید دارای کف بتنی ، دیوارهای آجری یا بلوک بتنی ، پنجره‌های کافی و تهویه دائمی باشد.

 

 

 

اهمیت سیستم تهویه موتورخانه استخر خانگی

سیستم تهویه موتورخانه استخر خانگی بسیار مهم است. زیرا در آنجا از انواع مواد شیمیایی نگهداری می شود. گاز حاصل از ترکیب این مواد با آب ، بسیار خطرناک است. این تهویه در اتاق‌های کوچک می‌تواند از دو دریچه تشکیل شده باشد که هر کدام حدود 250 میلی‌متر در 76 میلی‌متر با مش سیمی پوشانده شده‌اند. باید با دسترسی آسان و فضای کف مناسب طراحی شود تا بتوان بدون مشکل نصب ، سرویس و جابجایی تجهیزات را انجام داد. سقف باید از مواد بادوام و کاملا ضد آب باشد.

 

مصالح مورد استفاده در ساخت موتورخانه استخر خانگی

موتورخانه استخر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در حالی که بسیاری از موتورخانه ها دارای کف بتنی ساده هستند ، بهتر است برای موتورخانه استخر ، کف بتنی با رنگ بادوام باکیفیت مانند اپوکسی که در برابر مواد شیمیایی مورد استفاده مقاوم است ، تکمیل شود. زیرا مطمئناً مواد شیمیایی روی زمین ریخته می شود. بسته به شرایط هر مورد ، کف باید دارای شیب حدود 1 درصد باشد. سیم کشی و تجهیزات برق باید از بهترین کیفیت برخوردار باشد و باید یک تابلوی کنترل با فیوز مناسب وجود داشته باشد. توصیه های مهندسین برق باید رعایت شود. برای تاسیسات بزرگ، ممکن است نیاز به نصب دربهای بزرگ برای جابجایی اقلام سنگین باشد.

 

 

انتخاب پمپ مناسب برای موتورخانه استخر خانگی

پمپ های استخری از نوع سبد دار هستند. پمپ های سانتریفیوژ برای گردش آب به صورت کوپل شده با موتورهای الکتریکی استفاده می شوند که روی AC 3 فاز380 ولت کار می کنند. اما پمپ های با ظرفیت کم ممکن است با ولتاژ 220 ولت کار کنند. بهتر است پمپ ها از نوع خودمکش باشند. برای تاسیسات بزرگ ، پمپ ها در مجموعه های دو ، سه یا چهار تایی هستند که به صورت موازی کار می کنند. به این ترتیب پمپ ها و موتورها را می توان برای تعمیر و نگهداری بدون تأثیر نامطلوب بر گردش آب از کار خارج کرد. پمپ ها باید به گونه ای باشد که با افزایش هد ناشی از تجمع رسوبات در فیلترها ، فشار  پمپ به طور قابل توجهی کاهش نیابد. برای دوزینگ محلول مواد شیمیایی ، از دوزینگ پمپها استفاده می شود.

منابع مطالعاتی

نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا