تعمیر داکت اسپلیت در جنوب تهران

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در جنوب تهران ، تکنو تهویه ، تعمیر انواع داکت اسپلیت را ، در کوتاهترین زمان برای شما انجام خواهد داد. مهم نیست که شما از کدام برند یا مدل داکت اسپلیت استفاده می کنید. چنانچه به خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری داکت اسپلیت نیاز دارید ، کافیست که با تکنو تهویه تماس بگیرید. متخصصین ما در اسرع وقت در کنار شما خواهند بود. همچنین شما می توانید از آموزش های رایگان ما در سایت تکنو تهویه بهره مند شوید. در این صورت موارد جزئی را خودتان به راحتی می توانید مرتفع نمایید. در ادامه در مورد داکت اسپلیت اطلاعات ارزشمندی به شما ارائه می نماییم.

مطالب مرتبط

داکت اسپلیت چه کاربردی دارد

داکت اسپلیت از تجهیزات بسیار عالی ، جهت تامین هوای مناسب برای محیط شما می باشد. این دستگاه توانایی تامین سرمایش و گرمایش را دارد. برای گرمایش می توانید از یک تجهیز جانبی مقرون به صرفه بهره ببرید. این تجهیز یک کویل آبگرم است. همانطور که از نامش پیداست ، نیاز به آبگرم دارد. البته نگران نباشید. شما با یک پکیج نیز می توانید آبگرم مورد نیاز را تامین نمایید. برای سرمایش هم داکت اسپلیت از یک کندانسور بهره می برد. کندانسور گاز خنک را به واحد داخلی ارسال و واحد داخلی محیط شما را خنک می کند.

کندانسور داکت اسپلیت چیست

این تجهیز در واقع همان یونیت یا واحد خارجی می باشد. کندانسور ، کمپرسور ، فن و برخی تجهیزات دیگر ، همه روی یک واحد خارجی نصب می شوند. این واحد معمولا در پشت بام ، بالکن و یا روی دیوار نصب می شود. از این واحد به واحد داخلی ، دو سایز لوله مسی و کابل مناسب کشیده می شود. زمانی که شما داکت را روشن می کنید ، واحد خارجی اقدام به ارسال گاز خنک از طریق لوله مسی کوچک به واحد داخلی می نماید. لوله مسی بزرگتر گاز برگشتی و گرم را از واحد داخلی را به کمپرسور منتقل می کند. با تکرار این عمل ، محیط شما خنک می شود.

سایز لوله مسی داکت اسپلیت

سایز لوله مسی داکت اسپلیت ، نسبت به ظرفیت آن متفاوت می باشد. اما همیشه قطر یکی از لوله ها از دیگری کوچکتر می باشد. لوله کوچکتر وظیفه ارسال گاز خنک به اواپراتور یا واحد داخلی را بر عهده دارد. سایز این لوله معمولا از 4/1 اینچ شروع می شود. هر چه داکت بزرگتر باشد این لوله نیز بزرگتر می شود. لوله بزرگتر گاز گرم شده را به کمپرسور بر می گرداند. سایز آن معمولا از 2/1 اینچ شروع می شود.

نمایندگی داکت اسپلیت وستن ایر

نمایندگی داکت اسپلیت وستن ایر ، تکنو تهویه ، ارائه کننده خدمات به دارندگان داکت اسپلیت این برند معروف می باشد. وستن ایر در دو نوع کلی معمولی و اینورتر ، داکت اسپلیت تولید می کند. داکت اسپلیت وستن ایر در ظرفیت های متنوع از 18000 تا 60000 BTU تولید می شود. برای انتخاب ظرفیت مناسب ، از مشاوره رایگان متخصصین تکنو تهویه استفاده نمایید.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در جنوب تهران

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در جنوب تهران ، خدماتی منحصر به فرد  به شما ارائه می دهد. ما تخصص و تجربه را در کنار هم برای ارائه خدمات مطلوب به شما به کار گرفته ایم. تعمیر ، سرویس و نگهداری داکت اسپلیت و دیگر تجهیزات خود را به ما بسپارید. ما آسودگی خیال شما را تضمین می کنیم. تکنو تهویه همواره کنار شما خواهد بود. ما ارائه کننده قوی خدمات در تمام نقاط تهران هستیم. با ما تماس بگیرید.

منابع مطالعاتی

5/5 - (11 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا