نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در شرق تهران

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در شرق تهران، با نام شرکت تکنو تهویه شناخته می شود. مهم نیست که شما از کدام برند یا مدل داکت اسپلیت استفاده می کنید. چنانچه به خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری داکت اسپلیت نیاز دارید ، کافیست که با تکنو تهویه تماس بگیرید. متخصصین ما در اسرع وقت در کنار شما خواهند بود. داکت اسپلیت دستگاه پیچیده و در عین حال کار آمدی می باشد. تامین هوای مطبوع در داکت اسپلیت بسیار یکنواخت و دلنشین است. قطعات کاربردی و مهم در داکت اسپلیت بسیار زیاد است. در این مقاله سعی در معرفی بعضی از این قطعات مهم و کاربردی داریم. پیشنهاد میکنم این مقاله را تا آخر مطالعه نمایید. قطعا اطلاعات مناسبی کسب خواهید کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط

سنسور دمای محیط داکت اسپلیت

سنسور دمای محیط داکت اسپلیت از قطعات اصلی سیستم کنترلی آن می باشد. داکت اسپلیت جهت تشخیص و کنترل دما به یک حسگر یا سنسور نیاز دارد. این سنسور در بعضی از مدل ها روی ترموستات دستگاه نصب می شود. دستگاه از طریق ترموستات دما را تشخیص می دهد. برخی دیگر از مدل ها در یونیت داخلی دارای سنسور هستند. این سنسور در مسیر جریان هوا قرار دارد. هوای ورودی به یونیت داخلی با این سنسور در تماس می باشد. سنسور داکت اسپلیت ها همانند کولر های گازی ، معمولا ترمیستور می باشد.

ترمیستور داکت اسپلیت

ترمیستور داکت اسپلیت در واقع نوع سنسور آن می باشد. که یک مقاومت تابع دما می باشد. آنها دارای دو نوع NTC و PTC هستند. در نوع NTC با کاهش دما مقاومت افزایش می یابد. در نوع PTC با کاهش دما مقاومت کاهش می یابد. بیشتر تجهیزات تهویه مطبوع از جمله داکت اسپلیت به ترمیستور نوع NTC مجهز هستند. معمولا ترمیستور های مورد استفاده در داکت اسپلیت 10 کیلو اهمی می باشد.

سنسور پایپ داکت اسپلیت

سنسور پایپ داکت اسپلیت نیز نوعی ترمیستور می باشد. این سنسور معمولا از نوع NTC می باشد. دو نوع سنسور پایپ در داکت اسپلیت موجود می باشد. یکی سنسور پایپ کندانسور است. این سنسور وظیفه کنترل دمای کندانسور را بر عهده دارد. چنانچه دمای کندانسور بیش از حد افزایش یابد ، این سنسور به برد اطلاع می دهد. سپس برد دستگاه را متوقف کرده و ارور مربوطه را صادر می کند. نوع دیگر سنسور پایپ ، سنسور اواپراتور می باشد. این سنسور نیز وظیفه پایش دمای اواپراتور را بر عهده دارد.

نمایندگی داکت اسپلیت دایکین

نمایندگی داکت اسپلیت دایکین تکنو تهویه است. داکت اسپلیت دایکین بسیار با کیفیت و مناسب می باشد. دایکین مدل های متنوعی از داکت اسپلیت را عرضه می کند. تکنو تهویه ارائه دهنده خدمات به کلیه مدل های داکت اسپلیت دایکین می باشد. تعمیر ، سرویس و نگهداری داکت اسپلیت دایکین بسیار تخصصی می باشد. تکنو تهویه همواره جهت تعمیر داکت اسپلیت دایکین در کنار شما خواهد بود.

رفع مشکل سنسور در نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در شرق تهران

رفع مشکل سنسور در نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در شرق تهران انجام می پذیرد. تکنو تهویه در رفع این مشکل همواره یار و یاور شما خواهد بود. آگاهی از نوع سنسور و ارور مربوطه در داکت اسپلیت نیاز به تخصص دارد. متخصصین و تکنسین های تکنو تهویه با داشتن تجربه فراوان در این زمینه ، کنار شما خواهند بود. ما در تمامی مدل ها و برندهای داکت اسپلیت دارای تخصص و تجربه هستیم. سپردن تعمیر ، سرویس و نگهداری داکت اسپلیت به تیم تکنو تهویه ، خیال شما را از هر نظر آسوده خواهد نمود.

منابع مطالعاتی

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا